صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : مدونا فیلم زندگی خودش را کارگردانی خواهد کرد!

مدونا فیلم زندگی خودش را کارگردانی خواهد کرد!

مدونا

ملکه موسیقی پاپ گفت: می‌خواهم سفر شگفتی را نقل کنم که زندگی به عنوان یک هنرمند و موسیقیدان برای من رقم زده – و به عنوان انسانی که می‌کوشد راهش را در دنیا پیدا کند

مدونا، خواننده‌ پاپ و بازیگر آمریکایی در اقدامی که به نظر در عرصه‌ی هنر بی‌سابقه می‌رسد فیلمی در مورد زندگی و دوران حرفه‌ای خودش کارگردانی می‌کند. فیلمنامه‌ی این پروژه با همکاری “دیابلو کودی” برنده‌ی اسکار به نگارش درمی‌آید. اینکه “مدونا” فیلمی در مورد مسیر خود از محله‌های نیویورک تا اوج شهرت را کارگردانی می‌کند اتفاقی بسیار نادر است، هرچند این خواننده‌ در طول پنج دهه فعالیت خود در زمینه‌ی موسیقی و فیلمسازی به اقدامات نوآورانه‌ای دست زده بود.

این فیلم که در حال حاضر بدون عنوان است توسط یونیورسال و با همکاری تهیه‌کنندگانی چون “ایمی پاسکال” و “دانا لنگلی” تولید خواهد شد. تاریخ فیلمبرداری و بازیگران دیگر این فیلم نیز هنوز مشخص نشده‌اند.

به گزارش مووی مگ به نقل از  30نما، “مدونا” با انتشار بیانیه‌ای در این باره می‌گوید: “می‌خواهم سفر شگفتی را نقل کنم که زندگی به عنوان یک هنرمند، موسیقی‌دان و رقصنده برای من رقم زده – و به عنوان انسانی که می‌کوشد راهش را در دنیا پیدا کند. تمرکز این فیلم همواره بر موسیقی خواهد بود. موسیقی مرا پیش راند و هنر مرا زنده نگه داشت. داستان‌های ناگفته و الهام‌بخش زیادی وجود دارند و برای بازگو کردنشان چه کسی بهتر از من. ضروری است که فراز و نشیب‌های زندگی‌ام از نگاه من و توسط من به اشتراک گذاشته شود.”

لنگلی با ستایش از “مدونا” او را “یک نماد، خیر، هنرمند و یاغی” می‌خواند و می‌گوید این خواننده فرهنگ ما را شکل داده است. پاسکال که با “مدونا” در فیلم “لیگ خودشان” همکاری کرده می‌گوید:‌ “این فیلم برای من تنها از روی عشق است. من “مدونا” را از وقتی که فیلم “لیگ خودشان” را ساختیم می‌شناسم و نمی‌توانم چیزی هیجان‌انگیزتر از همکاری با او دیابلو برای روایت زندگی‌اش در یونیورسال تصور کنم.”

“مدونا” سابقه‌ی کارگردانی دو فیلم “دابلیو.ای” (W.E) و “هرزگی و فرزانگی” (Filth and Wisdom) را در سال‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۰۸ دارد.


خواندن مقالات زیر توسط مووی مگ پیشنهاد می شود :

هنرمندان مشهوری که دچار بیماری های روحی و روانی بودند + تصاویر

بهترین فیلمهای سینمای فرانسه در یک دهه اخیر + تصاویر

بازیگران زن مشهوری که از زشت شدن جلوی دوربین نمی ترسند! + تصاویر

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها