صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : دنباله فیلم « مصائب مسیح » ساخته می شود

دنباله فیلم « مصائب مسیح » ساخته می شود

مصائب مسیح 2

فیلم «مصائب مسیح»  در سال ۲۰۰۴ بیش از ۴۰۰ میلیون دلار در آمریکا فروخت و هنوز پرفروش‌ترین فیلم ایالات متحده با رده‌ی سنی بزرگسال است. «جیم کاویزل» ستاره‌ی فیلم پس از گذشت یک دهه تأیید کرده است که دنباله‌ای تحت عنوان «مصائب مسیح: رستاخیز» (The Passion of the Christ: Resurrection) هنوز در حال توسعه است و فیلمی عظیم‌تر از قسمت اول خواهد بود.

کاویزل در گفتگو با «بریتبارت نیوز» تأیید می‌کند که دنباله‌ی فیلم همچنان در حال توسعه است: ««مل گیبسون» به تازگی فیلم سوم، پیش‌نویس سوم را برای من فرستاده. در راه است. اسمش «مصائب مسیح: رستاخیز» است. بزرگ‌ترین فیلم در تاریخ دنیا خواهد بود.»

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، کاویزل در این مصاحبه مستقیماً مسیح را با ابرقهرمانانی چون سوپرمن مقایسه می‌کند. او می‌گوید هالیوود نسبت به گذشته از فیلم‌های انجیلی استقبال کمتری می‌کند. بنابراین این پروژه فرصت فوق‌العاده‌ای برای او و گیبسون است تا فیلمی پرخرج همچون «ده فرمان» یا «بن هور» بسازند، هرچند تولید پروژه‌های بزرگ در حین پاندمی دشوارتر از گذشته است.

گفته می‌شود که نحوه‌ی به تصویر کشیده شدن روزهای منتهی به رستاخیز ممکن است در اعتراض بعضی از گروه‌های مذهبی را به دنبال داشته باشد. در حالی که کاتولیک‌ها از جمله خود گیبسون معتقدند که مسیح سه روز پیش از بازگشت به زندگی را در دوزخ گذرانده، اما ایوانجلیکال‌ها باور ندارند که این پیامبر ایامی را در کنار شیطان گذرانده است.

در صورتی که گیبسون بخواهد این بخش‌ها را در فیلمنامه‌اش بگنجاند، «رستاخیز» می‌تواند مانند «آخرین وسوسه‌ مسیح» (The Last Temptation of Christ) بحث‌برانگیز شود.

کاویزل اوایل سال ۲۰۱۸ نیز دنباله‌ی «مصائب مسیح» را مهم‌ترین فیلم تاریخ خوانده بود.


خواندن مقالات زیر توسط مووی مگ پیشنهاد می شود :

بهترین فیلمهای سینمای انگلیس که باید دید! + تصاویر

13 واقعیت درباره زندگی رابرت پتینسون که احتمالا نمی دانید! + تصاویر

10 فیلم برتر برد پیت که حتما باید ببینید! + تصاویر

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها