صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : ستاره سریال « ارباب حلقه ها »: هرگز چیزی بزرگتر از این ساخته نشده!

ستاره سریال « ارباب حلقه ها »: هرگز چیزی بزرگتر از این ساخته نشده!

Morfydd Clark

سریال «ارباب حلقه‌ ها»  آمازون چنان عظیم است که هزینه‌ی تولید پنج فصل آن به ۱ میلیارد دلار می‌رسد. «موروید کلارک» ستاره‌ی ولزی فیلم «سینت ماد» در این سریال نقش «گالادریل» جوان را بازی می‌کند که در سه‌گانه‌ی سینمایی «پیتر جکسون» و «هابیت» به «کیت بلانشت» سپرده شده بود. مقیاس اقتباس سینمایی «ارباب حلقه‌ها» به قدری بزرگ است که کلارک تردید دارد دوباره فرصت بازی چنین پروژه‌ای داشته باشد.

کلارک به تازگی در مصاحبه با مجله ان‌ام‌ای گفته است: «از بسیاری جهات، بسیار خوشحال و راضی‌ام از بازی در پروژه‌هایی نظیر «سینت ماد». احساس می‌کنم که بازی در «ارباب حلقه‌ها» به عنوان یک پروژه‌ی عظیم کافی باشد. میزان افرادی که روی این سریال کار می‌کنند جنون‌آمیز است. کار یکی از افراد این است که ببیند گرد و غبار چه واکنشی به رد پا و بازدم نشان می‌دهد! این مسئله حتی از ذهن من هم نگذشته بود. به جز پروژه‌هایی مثل مارول، فکر نمی‌کنم چیزی عظیم‌تر از این ساخته شود.»

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، فیلمبرداری «ارباب حلقه‌ها» در نیوزلند به تازگی ادامه پیدا کرده و کلارک پس از چند ماه به پروژه بازگشته است. این بازیگر حالا به همراه دیگر عوامل در محیطی بهداشتی قرنطینه شده. او می‌گوید: «به قرنطینه رفتن با افرادی که به تازگی با آن‌ها مشغول کار شده‌ای قطعاً عجیب است. اما من فکر می‌کنم که ما مثل اعضای خانواده‌ایم. بدون تردید، گاهی ممکن است از بعضی دلخور شوی، اما باز هم دوست‌شان خواهی داشت… زیرا چاره‌ی دیگری ندارید. به نظر من این زمانی که با بازیگران گذرانده‌ام برای فیلمبرداری مفید خواهد بود. اما بدیهی است که نگرانم مخاطب در چشم ما بخواند که بعضی صحنه‌ها پیش از قرنطینه و برخی دیگر پس از آن فیلمبرداری شده‌اند.»

کلارک اضافه می‌کند که او از مدت‌ها قبل به فیلم‌های «ارباب حلقه‌ها» علاقه‌مند است و به همین علت است که وقتی «الایژا وود» پیش‌تر اظهار کرد که مایل است در سریال آمازون ظاهر شود، او به‌شدت خوشحال شده. کلارک می‌گوید: «آن فیلم‌ها برای من بسیار به‌یادماندنی‌اند. […] دوست دارم همه‌ی بازیگران نقش کوتاهی در سریال بازی کنند. خوشایند است که ببینی کسی چون او از سریال حمایت می‌کند.»

«ارباب حلقه‌ها» آمازون توسط «جی.دی. پین» و «پاتریک مک‌کی» توسعه پیدا می‌کند. «جی.‌ای بایونا» کارگردان «دنیای ژوراسیک: قلمرو سرنگون» (Jurassic World: Fallen Kingdom) نیز کارگردان دو اپیزود ابتدایی فصل اول خواهد بود. «نازنین بنیادی»، «رابرت آرامایو»، «اوین آرتور»، و «تام باج» دیگر بازیگران فصل اول این سریالند. تاریخ پخش فصل او «ارباب حلقه‌ها» از آمازون هنوز اعلام نشده است.


خواندن مقالات زیر توسط مووی مگ پیشنهاد می شود :

بهترین مستندهای سال 2020 که حتما باید دید! + تصاویر

جذاب ترین فیلمهای کره ای که باید دید! + تصاویر

10 فیلم ترسناکی که باید در تنهایی ببینید! + تصاویر

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها