صفحه اصلی > گزارش ویژه : از روح ترسناک تا اهمیت عدالت در دادگاه / پیشنهاد فیلم و سریال برای آخر هفته ( شماره 4 )

از روح ترسناک تا اهمیت عدالت در دادگاه / پیشنهاد فیلم و سریال برای آخر هفته ( شماره 4 )

این بار برای آخر هفته شما یک فیلم ترسناک در نظر گرفته ایم که می تواند تعطیلات شما را خراب کند! فیلم ترسناک ما برای این هفته « It Follows » نام دارد

او تعقیب می کند (It Follows): در چند سال گذشته فیلمهای ترسناک بسیاری ساخته شده اند که اغلب از کیفیت بالایی برخوردار نبوده اند. ما این بار برای آخر هفته شما یک فیلم ترسناک در نظر گرفته ایم که می تواند تعطیلات شما را خراب کند! فیلم ترسناک ما برای این هفته « It Follows » نام دارد که یکی از متفاوت ترین آثار ترسناک چند سال اخیر است.

فیلم درباره افرادی است که یک موجود نامرئی آنها را تعقیب می کند و تا زمان رسیدن مرگشان، آنها را به حال خود رها نمی کند.

« It Follows » ترسناک، اضطراب آور و سرشار از تعلیق اصولی است. در این فیلم قربانی، عامل مرگ خود را می بیند که به آرامی به سوی او گام بر می دارد اما راهی برای فرار از آن نمی یابد. « او تعقیب می کند » می تواند آخر هفته شما را با مشکلات اساسی مواجه کند پس اگر قصد دارید کمی هیجان و ترس را تجربه کنید، تماشای این فیلم را از دست ندهید و این نکته را هم فراموش نکنید که این فیلم ابداً مناسب افراد کم سن و سال نیست.

نمره آی ام دبی بی: 6.8

نمره متاکریتیک: 83

 بورات

بورات (Borat): اگر فیلم پیشنهادی قبلی را تماشا کردید و از لحاظ روحی وضعیت خوبی ندارید، نگران نباشید! پیشنهاد بعدی ما برای این آخر هفته فیلم کمدی « بورات » است که به تنهایی می تواند تمام اثرات فیلم قبلمی که تماشا کرده اید را بشورد و ببرد!

داستان فیلم درباره خبرنگاری است که از قزاقستان به آمریکا فرستاده می شود تا درباره فرهنگ آمریکایی ها گزارش تهیه کند اما در حین ماموریت عاشق پاملا اندرسون می شود!

« بورات » خنده دار و در عین حال گزنده است و تمام آن چیزی است که بعد از تماشای فیلم « او تعقیب می کند » نیاز خواهید داشت. این فیلم در رشته بهترین فیلمنامه نامزد دریافت اسکار شده و علی رغم جنجال های فراوانی که به راه انداخت، در نهایت تبدیل به یکی از متفاوت ترین کمدی های دو دهه اخیر آمریکا شد. فراموش نکنید که « بورات » را هم با افراد بزرگسال ببینید چراکه نه شوخی هایش مناسب کودکان است و نه اصلاً محتوایش را کودکان درک خواهند کرد! اگر از فیلم خوشتان آمد، باید به شما بگوییم که قسمت دوم این فیلم به زودی قرار است منتشر شود.

نمره آی ام دبی بی: 7.3

نمره متاکریتیک: 89

 12 مرد خشمگین (12 Angry Men

12 مرد خشمگین (12 Angry Men): آخرین فیلم پیشنهاد ما برای شما، فیلم تامل برانگیز و فوق العاده « 12 مرد خشمگین » به کارگردانی سیدنی لومت است. فیلمی تاثیرگذار در تاریخ سینما که موضوع قضاوت و صداقت در دادگاه را مورد بررسی قرار می دهد.

موضوع فیلم درباره هیئت منصفه ای است که باید برای یک محکوم به قتل حکم صادر کنند. آنها در ابتدا پرونده را ساده می دانند اما یکی از اعضای هیئت منصفه تک تک آنها را به چالش می کشد تا حقایقی افشا شود.

تماشای « 12 مرد خشمگین » یکی از مهمترین کارهایی است که یک مخاطب جدی سینما باید انجام دهد! درباره فیلم همین نکته بس که شما را به مدت 90 دقیقه در اتاقی که از آن خارج نمی شود میخکوب می کند تا به تصمیمات زندگی تان توجهی دوباره داشته باشید. « 12 مرد خشمگین » سلب مسئولیت را بزرگترین آفت انسانی می داند به طوریکه حتی جان یک انسان می تواند وابسته به یک بلیت مسابقه ورزشی باشد. بنابراین، پس از تماشای دو پیشنهاد قبلی، این فیلم می تواند یک حسن ختام خوب برای آخر هفته شما باشد.  

 

نمره آی ام دبی بی: 8.9

نمره متاکریتیک: 96

این مطلب بصورت اختصاصی برای سایت ” مووی مگ ” به نگارش درآمده و برداشت از آن جز با ذکر دقیق منبع و اشاره به سایت مووی مگ، ممنوع بوده و شامل پیگرد قانونی می گردد.

به خانواده بزرگ جامعه مجازی مووی مگ بپیوندید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها