صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : کلینت ایستوود در 90 سالگی یک فیلم جدید می سازد!

کلینت ایستوود در 90 سالگی یک فیلم جدید می سازد!

کلینت ایستوود

تعطیلی سالن‌های سینما نیز باعث نشده که «کلینت ایستوود» از حرکت بازایستد. این فیلمساز کهنه‌کار قرار است مقدمات تولید فیلمی تحت عنوان «مرد گریان» (Cry Macho) را برای برادران وارنر بسازد و در آن ایفای نقش هم کند. تاریخ فیلمبرداری پروژه مشخص نیست اما منابع نزدیک به استودیو می‌گویند ایستوود در حال بررسی لوکیشن‌های فیلمبرداری است.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، با توجه به اینکه ایستوود با تولید سریع فیلم‌هایش شناخته می‌شود، منابع اضافه کرده‌اند که فیلم می‌تواند تا زمستان آینده آماده‌ی عرضه باشد، هرچند به صورت رسمی چراغ سبز دریافت نکرده است. «ال رودی»، «جسیکا مایر»، «تیم مور» و ایستوود تهیه‌کنندگان پروژه خواهند بود. «ان. ریچارد نش» که رمان «مرد گریان» را به نگارش درآورده، با همکاری «نیک شنگ» فیلمنامه‌ی اثر جدید ایستوود را می‌نویسد.

در این فیلم ایستوود نقش ستاره‌ی سابق سوارکاری را بازی خواهد کرد که در سال ۱۹۷۸ قبول می‌کند که پسر جوان رئیس سابقش را از مادر الکلی‌اش دور کند. این دو در راه عبور از منطقه‌ی دورافتاده‌ای در مکزیک و رسیدن به تگزاس، با چالش‌های غیرمنتظره‌ای برخورد می‌کنند. سوارکار سابق می‌کوشد با آموختن شرافت به پسر به رستگاری برسد. «نیویورک تایمز» کتاب را داستانی در مورد اخلاق توصیف می‌کند با دو شخصیتی که در حین یک جابه‌جایی به یاری یکدیگر می‌آیند.

ایستوود اغلب به باقی ماندن در پشت دوربین گرایش دارد تا بازی در مقابل آن. در سال‌های اخیر، او فیلم‌هایی را انتخاب کرده که نیازمند انجام هر دو وظیفه است. در سال ۲۰۱۸، ایستوود فیلم «قاطر» (Mule) را کارگردانی و نقش اول آن را بازی کرد، اما سال گذشته «ریچارد جول» (Richard Jewell) را ساخت و مقابل دوربین ظاهر نشد.


خواندن مقالات زیر توسط مووی مگ پیشنهاد می شود :

شکایت میلیون دلاری کلینت ایستوود از چند کمپانی!

یک دقیقه با مهمترین آثار کلینت ایستوود به بهانه 90 سالگی! + ویدئو

اسکی سواری آرنولد شوارتزنگر و کلینت ایستوود در تعطیلات سال نو! + تصویر

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها