صفحه اصلی > گزارش ویژه : از بارداری ناخواسته تا خون آشام مدرن! / پیشنهاد فیلم و سریال برای آخر هفته ( شماره 6 )

از بارداری ناخواسته تا خون آشام مدرن! / پیشنهاد فیلم و سریال برای آخر هفته ( شماره 6 )

زندگی دیگران (The Lives of Others):

 

زندگی دیگران (The Lives of Others): « زندگی دیگران »  یکی از بهترین ساخته های تاریخ سینمای آلمان است. فیلمی که با بودجه ای حدود 2 میلیون دلار ساخته و به فروشی 100 میلیون دلاری در گیشه دست یافت که بخش بزرگی از آن به دلیل کسب جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی در سال 2006 بود.

این فیلم داستان بازجوی ارشد اشتازی را روایت می کند که معتقد به حکومت سوسیالیستی آلمان شرقی است. وی مامور شده تا زندگی یک کارگردان تئاتر را زیر نظر بگیرد و…

« زندگی دیگران » تاثیرگذار و در عین حال پر مفهوم است. اثری که شما را در خود غرق می کند و نفس تان را در سینه حبس خواهد کرد. تماشای « زندگی دیگران » برای آخر هفته پیشنهاد می شود.

نمره آی ام دبی بی: 8.4

نمره متاکریتیک: 89

جونو (Juno):

جونو (Juno): شاید فیلم پیشنهادی قبلی به اندازه کافی ذهنتان را درگیر کرده باشد. به همین دلیل فیلم بعدی را از ژانر کمدی انتخاب کردیم تا حالتان بهتر شود!

داستان فیلم « جونو » درباره دختر نوجوانی است که به طور ناخواسته ای حامله می شود و قصد سقط بچه اش را دارد اما با حقایقی مواجه می شه که..

« جونو » سرزنده و سرشار از احساسات مثبت است. نحوه تعامل والدین با فرزندشان می تواند نکات آموزنده فراوانی داشته باشد. فیلمنامه دیابلو کدی در سال 2007 موفق شد جایزه اسکار را بدست بیاورد و خودِ فیلم نیز نامزد اسکار بهترین فیلم سال شده بود.

نمره آی ام دبی بی: 7.4

نمره متاکریتیک: 81

آنچه در سایه انجام می دهیم (What We Do in the Shadows):  

آنچه در سایه انجام می دهیم (What We Do in the Shadows): خون آشام ها سابقه ای طولانی در سینما دارند و از « مصاحبه با خون آشام » گرفته تا نسخه های متعدد « دراکولا »، تماشاگران زیادی را به سینما کشانده اند. اما حکایت فیلم مستقل « What We Do in the Shadows » با این آثار متفاوت است. در این فیلم دراکولاها برای مدت زیادی خوابیده اند و پس از اینکه بیدار می شوند، دنیایی را می بینند که تغییر کرده و آنها باید با این شرایط کنار بیان!

تایکا وایتیتی در سالهای خیر و مخصوصا سال گذشته برای کارگردانی « خرگوش جوجو » بسیار مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. « What We Do in the Shadows » اولین فیلم مهم این کارگردان محسوب می شود که با بودجه ای حداقلی و با بازی و کارگردانی خودش و دیگر بازیگر فیلم، جمین کلمنت ساخته شد. فیلمی کمدی و خلاقانه که دلایل زیادی برای خندیدن در اختیار شما قرار می دهد! « آنچه در سایه انجام می دهیم » مخصوصاً برای کسانی که از کلیشه های خون آشامی خسته شده اند می تواند یک انتخاب جذاب باشد.

نمره آی ام دبی بی: 7.7

نمره متاکریتیک: 76

 

این مطلب بصورت اختصاصی برای سایت ” مووی مگ ” به نگارش درآمده و برداشت از آن جز با ذکر دقیق منبع و اشاره به سایت مووی مگ، ممنوع بوده و شامل پیگرد قانونی می گردد.

به خانواده بزرگ جامعه مجازی مووی مگ بپیوندید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها