صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : مجری زن آمریکایی به دلیل بازی در یک فیلم اخراج شد!

مجری زن آمریکایی به دلیل بازی در یک فیلم اخراج شد!

الاینا پینتو

«الاینا پینتو» گزارشگر یکی از شبکه‌های محلی بوستون این هفته در شبکه‌های اجتماعی خود اعلام کرد که پس از بازی در نقش کوتاهی در فیلم «هالووین هوبی»  با بازی «آدام سندلر» که اخیراً از نت‌فلیکس منتشر شده، اخراج شده است. این فیلم در ماساچوست فیلمبرداری شده بود.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، پینتو می‌گوید ظاهر شدن در فیلم کمدی سندلر سبب شده ناخواسته یکی از قوانین قراردادش با شبکه را نقض کند. پینتو دسامبر سال ۲۰۱۶ به این شبکه ملحق شده بود در حالی که پیش از آن برای شبکه‌های محلی فاکس و ای‌بی‌سی کار می‌کرد. پینتو در صفحه‌ی توییتر خود می‌نویسد: «سلام دوستان! باید خبری را با شما به اشتراک بگذارم. اوایل این هفته از شبکه 7 News اخراج شدم. این متن را ارسال می‌کنم زیرا می‌خواهم با همه‌ی شما صادق باشم. سال گذشته، من نقش کوتاهی در فیلم «هالووین هوبی» آدام سندلر که اخیراً از نت‌فلیکس پخش شده بازی کردم. با این کار، ناخواسته یکی از قوانین قراردادم با این شبکه را نقض کردم.»

پینتو در ادامه می‌گوید: «تصمیم مدیریت شبکه برای پایان دادن به همکاری با من را درک می‌کنم. عمیقاً ناراحت و ناامید شده‌ام و امیدوار بودم که چنین نشود. از تمامی بینندگان عزیز شبکه و همکارانی که از من حمایت کردند قدردانی می‌کنم. تهیه‌ی روزانه گزارش صبحگاهی برای شما باعث افتخار من بود.»

الاینا پینتو

پینتو در «هالووین هوبی» نقش یک گوینده‌ی خبر در یک شبکه‌ی ساختگی را بازی می‌کند. این شخصیت پشت میز گویندگی با لباس هالووین «هارلی کویین» ظاهر شده و متوجه می‌شود که دیگر همکاران او نیز لباس «هارلی کویین» را پوشیده‌اند.

«هالووین هوبی» ۷ اکتبر عرضه شد و از آن زمان در صدر فهرست پربیننده‌ترین عناوین سینمایی نت‌فلیکس قرار گرفته است.


خواندن مقالات زیر توسط مووی مگ پیشنهاد می شود :

بازیگرانی که کمتر از 20 دقیقه نقش آفرینی کردند و برنده اسکار شدند! + تصاویر

بازیگران زن مشهوری که از زشت شدن جلوی دوربین نمی ترسند! + تصاویر

بازیگران مشهوری که جراحی زیبایی انجام نداده اند! + تصاویر

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها