صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : « جیمز باند » از 8400 گالن کوکا کولا استفاده کرد!

« جیمز باند » از 8400 گالن کوکا کولا استفاده کرد!

جیمز باند

بدلکار جیمز باند می‌گوید در فیلم “وقتی برای مردن نیست”‌، طرحی را اجرا کرده‌اند که نیازمند ۸۴۰۰ گالن کوکا-کولا بوده است.

فیلم‌های “جیمز باند” با بازی دنیل کرگ با همکاری فیلمسازان بسیاری از جمله مارک فراستر، سم مندز و کری فوکوناگا ساخته شده، اما کسی که پای ثابت فیلم‌های ۰۰۷ کرگ بوده “لی موریسون” بدل‌کار است. سابقه‌‌ همکاری او با کرگ به سال ۲۰۰۱ و فیلم “لارا کراف: توم ریدر” برمی‌گردد. موریسون به‌تازگی در مصاحبه با مجله‌ “توتال فیلم” فاش کرده است که در آخرین بازی کرگ در نقش باند در فیلم “وقتی برای مردن نیست”‌، طرحی را اجرا کرده‌اند که نیازمند ۸۴۰۰ گالن کوکا-کولا بوده است.

به گزارش مووی مگ به نقل از ۳۰نما،  بخش‌هایی از این صحنه در تریلرهای “وقتی برای مردن نیست” دیده شد و باند را در حال راندن یک موتورسیکلت و فرود سنگفرش‌های خیابان‌های ماترا نشان داد. موریسون می‌گوید “پل ادواردز” بدل‌کار موتورسوار کرگ در این صحنه باید از روی یک رمپ ۷.۵ متری با سرعت ۹۵ کیلومتر در ساعت می‌پریده. برای تأمین امنیت ادواردز، بر روی سنگفرش کوکا-کولا پاشیده می‌شود تا سطح زمین چسبنده و از بروز سانحه جلوگیری شود.

موریسون در مصاحبه با “توتال فیلم” می‌گوید: “نزدیک به ۶۰ هزار پوند برای پاشیدن کوکا-کولا هزینه کردم. مدت بسیار زیادی را صرف پاشیدن آن روی سطوح لغزنده کردم… وقتی که شسته شود زمین بسیار تمیز به نظر می‌رسد.”

شصت هزار پوند یا ۷۰.۶۹۱ هزار دلار مبلغ هنگفتی برای پاشیدن کوکا-کولا در خیابان است اما در مقابل بودجه‌ ۲۵۰ میلیون دلاری “وقتی برای مردن نیست” رقم ناچیزی به نظر می‌رسد. “وقتی برای مردن نیست” پرخرج‌ترین فیلم چندگانه‌ی “جیمز باند” تاکنون است.

این فیلم قرار بود آوریل گذشته در سینماهای سراسر دنیا اکران شود، اما پاندمی نمایش آن را ابتدا به نوامبر و سپس آوریل سال بعد موکول کرد. کرگ اخیراً در مصاحبه با “جیمی فالن” از تصمیم استودیوی ام‌جی‌ام برای به تعویق انداختن اکران فیلم حمایت کرد.


خواندن مقالات زیر توسط مووی مگ پیشنهاد می شود :

دختر « جیمز باند » هم صاحب عنوان سینمایی می شود!

کریستوفر نولان دلیل انصرافش از کارگردانی جیمز باند را اعلام کرد

بهترین و بدترین فیلمهای جیمز باند را بشناسید! + تصاویر

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها