صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : سریال شکارچی ذهن (Mindhunter) هم به پایان خط رسید و کنسل شد!

سریال شکارچی ذهن (Mindhunter) هم به پایان خط رسید و کنسل شد!

Mindhunter

آن‌طور که به نظر می‌رسد سریال پرطرفدار شکارچی ذهن (Mindhunter) یکی دیگر از بی‌شمار قربانیان سینمایی و تلویزیونی سال ۲۰۲۰ است.

دیوید فینچر از تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال در اوایل سال جاری میلادی درباره ساخت یک فصل جدید دو به شک بود و تردید داشت و گفت شاید روزی در این باره فکر کند. مدتی به همین منوال گذاشت تا این که وی در یک مصاحبه جدید امیدهای طرفداران را در این باره ناامید کرد.

به گزارش مووی مگ به نقل از ایرنا،  وی در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی وولچر/ Vulture در پاسخ به این که آیا ساخت فصل سوم از سریال شکارچی ذهن منتفی است، گفت: احتمالا. این سریال به نسبت مخاطبینی که داشت، سریال پرهزینه‌ای بود. قرار بر این شد اول ساخت منک (درام سیاه و سفید فینچر برای شبکه نتفلیکس) را تمام کنیم سپس در این باره تصمیم بگیریم. اما صادقانه بگویم، فکر نمی کنم بتوان این فصل را با بودجه‌ای کمتر از آنچه صرف ساخت فصل دوم کردم، ساخت. از یک منظر باید در مورد لزوم توازن میان بودجه و میزان مخاطب نیز واقع‌بین بود.

فینچر افزود: ساخت شکارچی ذهن در هفته ۹۰ ساعت وقت می‌بُرد. این حجم از کار تمام زندگیتان را تحت شعاع قرار می‌دهد. وقتی کار تمام شد، حسابی خسته بودم و الان توانایی لازم برای شروع فصل ۳ را در خودم نمی‌بینم.

یکی از سخنگویان نتفلیکس نیز در تکمیل اظهارات فینچر درباره سرنوشت فصل سوم این سریال جنایی، بیانیه‌ای منتشر کرد و گفت شاید پنج سال دیگر.

مجموعه تلویزیونی شکارچی ذهن یک سریال جنایی ساخته جو پنهال است که اکتبر سال ۲۰۱۷ از نتفلیکس پخش شد. این سریال ماجراهای دو مأمور اف‌بی‌آی به نام‌های هولدن فورد و بیل تنچ و وندی همکار روانشناسان را دنبال می‌کند که در گفت‌وگو با قاتلان سریالی دنبال درک طرز فکر آنان هستند تا از انگیزه اصلی آنان برای ارتکاب جنایت رمزگشایی کنند.


خواندن مقالات زیر توسط مووی مگ پیشنهاد می شود :

نقد و بررسی سریال شکارچی ذهن ( Mindhunter )

تصاویری از تبهکاران واقعی در کنار بازیگرانشان در سریال « Mindhunter »

کدام شخصیت های فصل دوم سریال « Mindhunter » واقعی یا تخیلی هستند؟ + تصاویر

تمام آنچه که باید درباره فصل دوم سریال شکارچی ذهن ( Mindhunter ) بدانید!

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها