صفحه اصلی > گزارش ویژه : از کنگ فو تا شکایت از پدر و مادر به دلیل به دنیا آوردن فرزند! / پیشنهاد فیلم و سریال آخر هفته ( شماره 8 )

از کنگ فو تا شکایت از پدر و مادر به دلیل به دنیا آوردن فرزند! / پیشنهاد فیلم و سریال آخر هفته ( شماره 8 )

جنب و جوش کنگ فو (Kung Fu Hustle):

 

جنب و جوش کنگ فو (Kung Fu Hustle): فیلم « Kung Fu Hustle» به کارگردانی استفن چو یکی از بهترین فیلمهای کمدی – اکشن چینی محسوب می شود. فیلمی خلاقانه که به لطف کارگردان خوش ذوقش به اثری سرگرم کننده تبدیل شده که می تواند هر تماشاگری را به هیجان بیاورد.

داستان فیلم درباره مرد جوان و بیکاری است که تصمیم می گیرد عضو یک گروه خلافکار شود تا زندگی اش بهتر شود. این در حالی است که آن گروه پی به حضور دو استاد کنگ فو در محله ای فقیرنشین برده و…

شاید بهتر باشید بدانید که « Kung Fu Hustle » را همان کارگردانی ساخته که « فوتبال شائولین » را کارگردانی کرده بود و آغاز این فیلم نیز اشاره ای به فیلم قبلی کارگردانش دارد. اگر « جنب و جوش کنگ فو » را ندیده اید، لحظه ای برای دیدنش درنگ نکنید!

نمره آی ام دبی بی: 7.7

نمره متاکریتیک: 78

جنب و جوش کنگ فو (Kung Fu Hustle):

کفرناحوم (Capernaum): فیلم دوم پیشنهادی این هفته انرژی فیلم پیشنهادی قبلی را ندارد و یک درام تلخ و سیاه از زندگی افراد فقیر است.

داستان فیلم که به صورت فلشبک روایت می شود، داستان پسر فقیری را روایت می کند که قصد دارد از پدر و مادرش به دلیل به دنیا آوردنش شکایت کند!

« کفرناحوم » محصول سال 2018 است و اثر برگزیده هیئت داوران جشنواره کن آن سال بود. فیلم خانم نادین لبکی بسیار تلخ اما تکان دهنده است و تماشای آن می تواند ابعاد فقر را به درستی به تصویر بکشد و اندیشه شما را درباره معضل فقر گسترش ببخشد.

نمره آی ام دبی بی: 8.4

نمره متاکریتیک: 75

سینما پارادیزو (Cinema Paradiso):

سینما پارادیزو (Cinema Paradiso): اگر دو فیلم پیشنهادی قبلی ما باعث بالا و پایین شدن انرژی وجودتان شده، آخرین پیشنهاد هفته ما می تواند این ناهماهنگی را تنظیم کند و دوباره شما را عاشق سینما و پرده سینما کند!

« سینما پارادیزو » داستان پسربچه ای است که عاشق سینما می شود و در عین حال که با فرهنگ و مفهوم فیلم آشنا می شود، درس های مهمی در زندگی می آموزد.

« سینما پارادیزو » یکی از تحسین شده ترین آثار تاریخ سینما محسوب می شود که در سال 1990 نیز موفق به کسب اسکار بهترین فیلم خارجی شد. دو شخصیت اصلی این فیلم به نام های سالواتوره و آلفردو کماکان در ذهن عاشقان سینما باقی مانده اند که باید گفت موسیقی جادویی انیو موریکونه نقش بسزایی در این ماندگاری داشته است! سکانس انتهایی « سینما پارادیزو » کماکان یکی از تاثیرگذارترین و احساسی ترین سکانس های تاریخ سینما محسوب می شود.

نمره آی ام دبی بی: 8.5

نمره متاکریتیک: 80

 

این مطلب بصورت اختصاصی برای سایت ” مووی مگ ” به نگارش درآمده و برداشت از آن جز با ذکر دقیق منبع و اشاره به سایت مووی مگ، ممنوع بوده و شامل پیگرد قانونی می گردد.

به خانواده بزرگ جامعه مجازی مووی مگ بپیوندید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها