صفحه اصلی > زرین سینمایی هفته : از پرداخت رشوه به دانشگاه تا درخواست های عجیب از مهران مدیری / زرین سینمایی هفته ( 219 )

از پرداخت رشوه به دانشگاه تا درخواست های عجیب از مهران مدیری / زرین سینمایی هفته ( 219 )

لوری لافلین

 

Zarinدر هفته ای که گذشت، خانم لوری لافلین به همراه همسر گرامی به دلیل پرداخت رشوه برای ثبت رزومه جعلی برای دخترانش به پرداخت 500 هزار دلار و تحمل 2 ماه حبس محکوم شد.

ماجرا از این قراره که دختران خانم لافلین میخواستن برن دانشگاه اما ظاهراً خیلی رزومه خوبی نداشتن. اینجاست که بابا و ننه وارد کار شدن و گفتن:« 500 می زنیم زمین کی میتونه حرف بزنه؟! » و اینجوری شد که رفتن یه سری رشوه دادن تا دخترشون با امتیاز بالا در دانشگاه پذیرش بشه و دو فردای دیگه بیفته به جان مردم و تو اینستاگرام ویدئو بزاره و بگه:« شاخ دانشگاه منم حالیتونه؟ هرکی حال نمیکنه پاشه از دانشگاه بره! »

بهرحال، ما اینجا به دلیل آنچه که « قانون برای همه از جمله سلبریتی ها » می نامیم، لوح زرینی را به مسئولین قضائی آن ور آبی ها تقدیم می کنیم که فرق نذاشتن بین افراد عادی و خانم لافلین و همسرش. صحبت رزومه شد، یادی هم کنیم از برخی دوستان که وقتی رزومه شون رو می بینید صد جا هیئت مدیره و مشاور هستن و اگر یکم دیگه پیگیر بشید می بینید که مدرک علوم فضایی و سیارات از دانشگاه « هیت می بیبی وان مور تایم » هم دارن!

اسکارلت جوهانسون

Zarinآقا در هفته ای که گذشت خبر داشتیم چه خبری! خبر اینکه خانم اسکارلت جوهانسون به خوشی و میمنتی با آقای کالین جاست ازدواج کردند و رفتند سر خونه و زندگی شون. برای کسانی که کالین جاست رو نمی شناسن باید بگم که ایشون یکی از بازیگران کمدی و مجری های معروف شبکه NBC هست و کلی هم طرفدار واسه خودش داره فکر نکنید کسی نیست و خودشو انداخته به اسکارلت!

از این رو، به دلیل آنچه که « باز شدن بخت اسکارلتی! » می نامیم، لوح زرینی را به ایشان و همسر مربوطه تقدیم می کنیم که با هیجان و خوشحالی تمام ازدواج کردند و اطرافیانشونم کلی ذوق کردن اما یک جهان از جمله ایرانی ها را عزادار کردند!

سحرذکریا

68466آقا تو این چند هفته اخیر یه سری صحبت ها درباره مهران مدیری مطرح شده که کلا عجیب و غریب بود. ما هی از کنارش گذشتیم و گفتیم یه گله ساده بوده و میگذره میره اما نشد و ادامه پیدا کرد!

ماجرا از این قراره که سرکار خانم سحر زکریا که سالها در سریال های مهران مدیری حضور فعال داشته، حالا با تغییر رویکرد مدیری در نحوه فعالیتش، اومده و مصاحبه کرده و کلی به مدیری تاخته که چرا از ما استفاده نمی کنید و ما به خاطر اینکه توی تیم شما بودیم الان بیکاریم. ایشون جدیداً هم به مدیری تاخته و گفته:« کسی که ماشینش و خونه زندگیش اینجور خفنه نمیتونه صدای مردم باشه! »

آقا ما کار به فعالیت های مدیری نداریم که توش اگر و اما و ابهام زیاده اما این چه حرفیه که طرف باید با ما کار کنه چون یه عمری با ما کار کرده؟! مثلا الان رابرت دنیرو باید بیاد یقه اسکورسیزی رو بگیره که چرا بعدِ عمری بلند شدی رفتی این لئو رو آوردی تو فیلمات؟!

بهرحال، ما اینجا به دلیل آنچه که « توقعات عجیب و غریب » عنوان می کنیم، تمشک زرینی را به خانم زکریا تقدیم می کنیم و معتقدیم که عدم موفقیت بازیگر به مسائل ریز و درشت بسیاری ارتباط دارد اما الزام یک کارگردان به استفاده از بازیگران هیچ ربطی به عدم موفقیت ندارد!

کریم اکبری مبارکه

68466در هفته ای که گذشت خبر درگذشت مرحوم کریم اکبری مبارکه بر اثر بیماری کرونا منتشر شد. بحث اینکه چرا تو این شرایط که می دانیم پروتکل های بهداشتی رعایت نمی شوند و گوش کسی هم بدهکار نیست فیلم و سریال در حال فیلمبرداری است به کنار. بخش تمشک بگیر این هفته ما مربوط به رفتار عوامل سریال « جشن سربون » با مرحوم اکبری مبارکه است که به واقع ارزش چند تمشک زرین دارد.

ماجرا از این قراره که مرحوم وقتی به بیماری کرونا مبتلا میشه در بیمارستان بستری میشه اما عوامل سریال از خانواده مرحوم عکس اکبری مبارکه در بیمارستان رو درخواست می کنند تا باور کنند ایشان در بیمارستان بستری است و عوامل را نپیچونده! بعدشم که آقای اکبری مبارکه به رحمت خدا رفتن، تهیه کننده به مراسم تشییع ایشان آمده و با خانواده درباره حساب و کتاب و پول و اینا نشسته صحبت کرده!

هیچی دیگه، ما اینجا به دلیل آنچه که « یاد دوران معرفت بخیر » می نامیم، تمشک زرینی را به عوامل سریال « جشن سربون » تقدیم می کنیم که رفتار خوبی با مرحوم اکبری مبارکه نداشتن و از لحاظ اخلاقی مردود شدند.

ذره بین            

* شما می توانید گزینه های ” لوح زرین بگیر یا تمشک بگیر”  سینمایی یا تلویزیونی تان را به ما معرفی کنید تا آنها را در همین بخش معرفی کرده و جوایزشان را تقدیمشان کنیم! 

این مطلب بصورت اختصاصی برای سایت ” مووی مگ ” به نگارش درآمده و برداشت از آن جز با ذکر دقیق منبع و اشاره به سایت مووی مگ، ممنوع بوده و شامل پیگرد قانونی می گردد.

به خانواده بزرگ جامعه مجازی مووی مگ بپیوندید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها