صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : رقص و خوشحالی جنیفر لارنس در خیابان پس از انتخاب جو بایدن در انتخابات آمریکا + ویدئو

رقص و خوشحالی جنیفر لارنس در خیابان پس از انتخاب جو بایدن در انتخابات آمریکا + ویدئو

جنیفر لارنس

روز شنبه بعد از شنیدن خبر پیروزی جو بایدن در رقابت های انتخاباتی ریاست جمهوری ایالات متحده، جنیفر لارنس نتوانست جلوی خوشحالی و هیجان زده شدنش را بگیرد. بعد از باخبر شدن از پیروزی بایدن، این بازیگر سرشناس ۳۰ ساله هالیوود ویدیویی از خود منتشر کرد که با پیژامه صورتی رنگ در خیابان های بوستون در حال رقص و پایکوبی است. او در حالی که با یک بلندگو در حال پخش موسیقی بود، در خیابانی در بوستون بالا و پایین پریده و با دست هایش که به هوا بلند شده بود خوشحالی خود را از پیروزی جو بایدن نشان می داد. جنیفر لارنس در بخش شرح ویدیو خود نوشت: «چاره ای جز اینکه اول یک جشن بگیرم نداشتم» و در ادامه هشتگ «بوستون بیا جشن بگیریم» را هشتگ کرده بود.

در ویدیو منتشر شده دیده می شود که این بازیگر برنده سه جایزه گلدن گلوب با کفش های ورزشی مشکی رنگ و یک ماسک پلنگی به صورت زده و خوشحالی می کند. این پست یک ماه پس از آن اتفاق می افتد که لارنس حمایت خود را به طور رسمی از جو بایدن و کامالا هریس اعلام کرده و در توییتی نوشته بود یک دموکرات است و به دموکرات بودن خود افتخار می کند. جنیفر لارنس اما در گذشته از جمهوری خواه بودن خود گفته و در سال ۲۰۰۸ نیز به جان مک کین رأی داده بود. وی در پادکست Absolutely Not در این باره گفته بود: «من به عنوان یک جمهوری خواه بزرگ شدم. اولین بارم بود که رأی می دادم. به جان مک کین رأی دادم. من یک جمهوری خواه کوچک بودم». لارنس مدعی شده بود که بزرگ شدن در یک خانواده جمهوری خواه به او اجازه داده بود «مزیت های اقتصادی برخی از سیاست های جمهوری خواهان را درک کند».

با این وجود وی اخیراً تصریح کرده است: «مسائل اجتماعی با دیدگاه های من همساز نبود و با گذشت زمان، سیاست هایم را بر اساس چیزهایی که یاد گرفتم تغییر دادم». جنیفر لارنس در سال ۲۰۱۵ در مصاحبه با مجله ووگ گفته بود: «من به عنوان یک جمهوری خواه بزرگ شدم اما نمی توانم تصور کنم از حزبی حمایت کنم که از حقوق بنیادین زنان حمایت نمی کند». این بازیگر سرشناس هالیوودی اخیراً گفته بود: «اگر دونالد ترامپ رییس جمهوری ایالات متحده باشد پایان دنیا خواهد بود». وی گفته بود که انتخاب دونالد ترامپ به عنوان رییس جمهور ایالات متحده دیدگاه های سیاسی او را تغییر داده و باعث شده به سمت دموکرات ها متمایل شود.

او در مورد دونالد ترامپ چنین گفت: «او یک رییس جمهور استیضاح شده است که بسیاری از قوانین را زیر پا گذاشته و از محکوم کردن برتری طلبی سفیدپوستان خودداری کرده است. و این شبیه این است که خطی در شن کشیده شده باشد. فکر نمی کنم این موضوع درست باشد… این چیزها همه چیز را برای من تغییر می دهد. من نمی خواهم از رییس جمهوری حمایت کنم که از برترپنداران سفید پوستان حمایت می کند».

Watch List15


خواندن مقالات زیر توسط مووی مگ پیشنهاد می شود :

جنیفر لارنس امسال نیز شب کریسمس را در کنار کودکان در بیمارستان گذراند + تصاویر

ادعای جنجالی یک بازیگر جوان / جنیفر لارنس پس از رابطه با واینستاین توانسته اسکار بگیرد!

جنیفر لارنس : مدرسه را رها کردم چون می دانستم می خواهم چه چیزی باشم!

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها