صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : ساخت دنباله «Suspiria» با توجه به فروش ناامید کننده قسمت اول منتفی شد

ساخت دنباله «Suspiria» با توجه به فروش ناامید کننده قسمت اول منتفی شد

سوسپریا

حتی پیش از آنکه استودیوی آمازون بازسازی «سوسپیریا»  به کارگردانی «لوکا گوادانینو» را اکران کند، فیلمساز از برنامه‌های خود برای تولید یک دنباله‌ی احتمالی می‌گفت. گوادانینو پیش از اکران فیلم در جشنواره‌ی فیلم کن سال ۲۰۱۸ گفت که عنوان اصلی بازسازی او «سوسپیریا: بخش اول» بوده و در نظر داشته «سوسپیریا: بخش دوم» را با تمرکز بر شخصیت‌های «مادام بلانک» و «هلنا مارکس» هر دو با بازی «تیلدا سویینتون» بسازد.

گوادانینو به‌تازگی در مصاحبه با «فیلم استیج» در پاسخ به این پرسش که آیا هنوز به تولید دنباله‌ی «سوسپیریا» می‌اندیشد یا نه می‌گوید: «چگونه؟ چگونه می‌توانم عزیز من؟ آن فیلم مطلقاً هیچ فروشی نداشت. در باکس آفیس یک فاجعه بود. می‌دانم که مردم حالا بیشتر و بیشتر آن را دوست دارند. از ساختن آن فیلم لذت بردم. بسیار گرامی می‌دارمش. اما من و نویسنده‌ی فیلم «دیوید کاجنیک» به این نتیجه رسیدیم که بخش اول داستان مهم‌تری دارد.»

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، گوادانینو اضافه می‌کند: «دنباله‌ها واکنش روح‌اند. می‌خواهید آن‌ها را بسازید چون تمایل دارید وقت بیشتری با کسانی که دوست دارید بگذرانید، بازیگرانی که دوست دارید، نویسندگانی که دوست دارید… در مورد «سوسپیریا»، می‌توانم به شما بگویم که در بخش دوم، داستان در پنج منطقه‌ی زمانی و مکان مختلف لایه‌بندی شده بود. یکی از آن‌ها «هلنا مارکوس» بود که زنی شارلاتان در سال ۱۲۰۰ اسکاتلند است و در مورد اینکه چگونه راز عمر دراز را کشف کرده.»

با وجود اینکه اکران محدود بازسازی «سوسپیریا» در دو سالن سینما با فروش ۸۹.۹ هزار دلاری همراه شد، اما فیلم در نهایت بیش از دو میلیون دلار در بازار آمریکا فروش نکرد. این فیلم در سراسر دنیا نیز به فروش ۷ میلیون دلاری رسید، در حالی که با بودجه‌ی نزدیک به ۲۰ میلیون دلاری ساخته شده بود و از این رو یک شکست تجاری به شمار آمد.

در «سوسپیریا» گوادانینو بازیگرانی چون سویینتون، «داکوتا جانسون»، «کلویی گریس مورتس»، «میا گاث»، و «جسیکا هارپر» بازیگر نسخه‌ی اصلی فیلم ایفای نقش کردند. قطعه‌ی اریجینال «تام یورک» خواننده‌ی گروه «ریدیوهد» برای این فیلم نامزدی گرمی «بهترین ترانه نوشته شده برای رسانه‌های بصری» را کسب کرد.


خواندن مقالات زیر توسط مووی مگ پیشنهاد می شود :

تمام آنچه که باید درباره تاریخچه خاندان تارگرین بدانید! + تصاویر

10 بلاک باستر مشهور دهه 80 که بازسازی خواهند شد + تصاویر

از فقر مطلق تا ثروتمندترین بازیگر جهان / با زندگی پر فراز و نشیب دواین جانسون آشنا شوید + تصاویر

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها