صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : تریلر نسخه جدید « The Godfather Part III » منتشر شد

تریلر نسخه جدید « The Godfather Part III » منتشر شد

نسخه جدید The Godfather Part III

کات جدید «پدرخوانده: بخش سوم» در ماه دسامبر اکران خواهد شد.

«فرانسیس فورد کاپولا» چندین ماه بر روی کات جدید «پدرخوانده ۳»  وقت صرف کرده. این کارگردان افسانه‌ای در ویدیویی که به‌تازگی منتشر شده وعده می‌دهد که تدوین مجدد «جان دوباره‌ای» به فیلم می‌بخشد.

استودیوی پارامونت تریلر این کات و مصاحبه‌ای با کاپولا را برای فیلمی که تحت عنوان «پدرخوانده ماریو پوزو، بخش پایانی: مرگ مایکل کارلئونه» (Mario Puzo’s The Godfather, Coda: The Death of Michael Corleone) اکران خواهد شد منتشر کرده است. این فیلم که نسخه‌ی اصلی کاپولا و «ماریو پوزو» نویسنده برای قسمت سوم و پایانی سه‌گانه توصیف شده، ۴ دسامبر در سالن‌های سینمای آمریکا و ۸ دسامبر بر روی دیسک‌های بلو-ری و به صورت دیجیتال منتشر خواهد شد.

کاپولا می‌گوید: «فیلم را دوباره تدوین کردم و عنوانی به آن دادم که در حقیقت جدید نیست بلکه عنوان ابتدایی آن است. از جنبه‌ی موسیقایی، بخش پایانی (Coda) نوعی مؤخره است، یک جمع‌بندی، و این چیزی است که می‌خواستیم فیلم باشد. فیلمی خواهید دید که آغاز و پایانی متفاوت دارد، بسیاری از صحنه‌ها در طول آن جابجا شده‌اند، و فیلم به اعتقاد من، جانی دوباره گرفته است.»

داستان فیلم در مورد «مایکل کارلئونه» با بازی «ال پاچینو» است که می‌کوشد خانواده‌اش را از جنایت دور کند. اگرچه از دو قسمت اول سه‌گانه‌ی «پدرخوانده» به عنوان بهترین آثار ساخته شده در تاریخ سینما یاد می‌شود، اما قسمت سوم با استقبال بسیار از منتقدین همراه نبود. «دایان کیتون»، «اندی گارسیا»، «فرانک دی‌آمبروزیو»، «بریجت فاندا»، «جورج همیلتون»، «جو مانتنا»، و «سوفیا کاپولا» از جمله بازیگران این فیلم بودند.

پارامونت در ماه سپتامبر اعلام کرد که کاپولا و کمپانی فیلمسازی او شش ماه برای مرمت نما-به-نمای «پدرخوانده ۳» وقت صرف کرده‌اند – روندی که شامل وارسی ۳۰۰ کارتن نگاتیو، ترمیم خراش‌ها و لکه‌ها و اصلاح صدای آن می‌شد.

در یوتیوب ببینید :

در آپارات ببینید :


خواندن مقالات زیر توسط مووی مگ پیشنهاد می شود :

کارگردان سه گانه « پدرخوانده » هم به آثار اَبَرقهرمانی حمله کرد / کاپولا: فیلمهای مارول نفرت انگیز هستند!

کیف پول بازیگر فیلم « پدرخوانده » پس از 50 سال به شکلی عجیب یافت شد!

بازیگر فیلم « پدرخوانده » در گمنامی کامل درگذشت

تصویری جالب از کاپولا، آل پاچینو و رابرت دنیرو در جشن 45 سالگی « پدرخوانده »

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها