صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : پاسخ تام کروز به فیلمبرداری « ماموریت غیرممکن 7 » در شرایط کرونا

پاسخ تام کروز به فیلمبرداری « ماموریت غیرممکن 7 » در شرایط کرونا

تام کروز

تام کروز هر چند برای صحنه‌های اکشن فیلم “ماموریت غیرممکن” جانش را کف دستش می‌گذارد و کارهای خطرناک انجام می‌دهد اما به شدت نگران ابتلای خود به کرونا است.

تام کروز در محل فیلمبرداری “مأموریت غیرممکن ۷” در کنار هواداران فیلم دیده شد. فیلمبرداری این پروژه دوباره از سر گرفته شده و کروز نقش “ایتان هانت” را تکرار کرده است.

به گزارش مووی مگ به نقل از ۳۰نما، این بازیگر ۵۸ ساله برای این قسمت هم مانند گذشته جانش را کف دست گذاشته و در صحنه‌های اکشن پرخطری بازی کرده. او پیش‌تر روی قایقی در ونیز، روی سقف قطاری در حال حرکت، در تعقیب و گریز پرسرعت با خودرو و هنگام پرش از ارتفاع با موتور سیکلت دیده شده بود. ویروس کرونا به محل فیلمبرداری این فیلم هم رخنه کرده و در ماه اکتبر گزارش شده است که ۱۲ تن از عوامل تست مثبت داشته‌اند.

کروز در تصاویر جدیدی فیلمبرداری پروژه در شهر رم، نه با یک بلکه دو ماسک بر صورت دیده می‌شود، و نشان می‌دهد که این بازیگر به حفظ سلامت خود بسیار اهمیت می‌دهد. این ستاره‌ی هالیوود در نزدیکی محل فیلمبرداری دستی برای هوادارانی تکان داد که بازی او را نظاره می‌کردند، اما فاصله‌ی خود را با آنان حفظ کرد. کروز در صحنه‌ای جلوی دوربین رفته بود که دود زیادی در آن دخیل بود.

هفته‌ی گذشته کروز و همبازی‌ بریتانیایی‌اش “هیلی آتول” دست‌بند به دست در کنار یک خودرو دیده شده بودند. در آن صحنه کروز کمی مضطرب‌تر از این تصاویر جدید به نظر می‌رسید.

“سان” گزارش داده است که سازندگان پنجشنبه گذشته به ۱۵۰ نفر از عوامل که در فیلمبردای مشارکت می‌کردند اعلام کرده‌اند که در محل کار حاضر نشوند. علت رسمی این اقدام هنوز مشخص نیست اما انتظار می‌رود که به ویروس کرونا و مشکلات ناشی از آن مرتبط باشد.

“مأموریت غیرممکن ۷” یکی از اولین پروژه‌هایی بود که تولیدش با شیوع پاندمی متوقف شد. کروز در ماه ژوئیه گذشته برای در امان ماندن عوامل از ویروس ۵۰۰ هزار پوند پرداخت کرد تا دو کشتی در نروژ اجاره و از آن به عنوان هتل استفاده کند.

“کریستفر مک‌کواری” برای کارگردانی قسمت هفتم و هشتم که به صورت همزمان فیلمبرداری می‌شود بازگشته است. قسمت هفتم قرار بود تابستان ۲۰۲۲ اکران شود اما هواداران حالا باید تا نوامبر ۲۰۲۲ منتظر بمانند.


خواندن مقالات زیر توسط مووی مگ پیشنهاد می شود :

صحبت های نیکول کیدمن درباره ازدواجش با تام کروز

تندی نیوتن: فکر می کردم با افشاگری علیه تام کروز به دردسر بیفتم!

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها