صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : نسخه کره ای سریال « Money Heist » ساخته می شود

نسخه کره ای سریال « Money Heist » ساخته می شود

money heist - سرقت پول

نت‌فلیکس در حال کار بر روی اقتباسی کره‌ای زبان از سریال پربیننده‌ی اسپانیایی زبان «خانه کاغذی» (La Casa De Papel) یا «سرقت پول» (Money Heist) است. فصل پنجم و پایانی نسخه‌ی اسپانیایی سریال در حال ساخت بوده و فصل چهارم آن در چهار هفته‌ی اول ۶۵ میلیون بیننده داشته است.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، «خانه کاغذی» به نویسندگی «الکس پینا» یک سریال درام جنایی در مورد گروهی غیرمعمول از سارقین است. پینا تهیه‌کننده‌ی اجرایی نسخه‌ی کره‌ای خواهد بود و «کیم هونگ-سون» که درام‌های تلویزیونی «مهمان» (The Guest) و «صدا» (Voice) را ساخته، آن را کارگردانی می‌کند. «ریو یونگ-جائه» و گروهش که سریال اریجینال «عشق هولوگرامی من» (My Holo Love) را برای نت‌فلیکس ساخته‌اند، نویسندگان این پروژه خواهند بود.

پینا می‌گوید: «[نویسندگان کره‌ای] موفق شده‌اند، همچون سریال ما، فراتر از مرزهای فرهنگی بروند و به ویژه در میان جوانان به یک مرجع تبدیل شوند. به همین دلیل است که برای من بسیار جالب است که دنیای «خانه کاغذی» برای اقتباس کره‌ای زبان در نظرشان جذاب آمده. اینکه اکشن در شبه‌جزیره کره روی دهد دستاوردی مهم خواهد بود و مرا به‌شدت خوشحال می‌کند.»


خواندن مقالات زیر توسط مووی مگ پیشنهاد می شود :

چه سرنوشتی در انتظار عشق پروفسور و لیسبون در فصل پنجم سرقت پول ( Money Heist ) خواهد بود؟

کدامیک شخصیت سریال سرقت پول ( Money Heist ) را بیشتر می پسندید؟ + تصاویر

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها