صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : فیلمبردار مشهور هالیوود در انتظار 4 سال حبس!

فیلمبردار مشهور هالیوود در انتظار 4 سال حبس!

matthew lib2324x683 259

در سال ۲۰۱۸ گزارش شده بود که «متیو لیباتیک» فیلمبردار «مرثیه‌ای برای یک رؤیا» (Requiem for a Dream) و «ستاره‌ای متولد شده است» (A Star Is Born) در لهستان به جرم تعرض بازداشت شده است. او حالا به چهار سال زندان محکوم شده و در ماه فوریه باید در دادگاه حاضر شود.

«نیویورک تایمز» گزارش داده است که لیباتیک در سال ۲۰۱۸ به جرم درگیری فیزیکی با یک بهیار در حین برگزاری فستیوال فیلم «انرجاکامریمج» در لهستان بازداشت شده است. گفته می‌شود که لیباتیک در آن شب مشروبات الکلی مصرف کرده، و به دنبال افزایش موارد تعرض به بهیاران در لهستان، وزارت دادگستری لهستان مستقیماً وارد پرونده شده است.

لیباتیک اعتراف می‌کند که در آن شب مشروبات الکلی مصرف کرده، اما حالا ادعا می‌کند که چیزی در مورد وقایع به یاد نمی‌آورد و تعمداً مواد مخدر به او خورانده‌اند. وکیل مدافع لیباتیک معتقد است که دولت لهستان به‌شکل نامناسبی وارد این پرونده شده است. لیباتیک که نگران استرداد به لهستان است از لس‌آنجلس می‌گوید: «من اساساً گناهکار هستم تا اینکه بی‌گناهی‌ام ثابت شود و این ترسناک است.» دادگاه لیباتیک قرار است در ماه فوریه برگزار شود. نیویورک تایمز می‌نویسد احتمال برگزاری مجازی دادگاه از طریق ارتباط ویدیویی وجود دارد.

لیباتیک در فیلم‌های «قوی سیاه» (Black Swan) و «پی» (Pi) با «دارن آرونوفسکی» دوست دوران تحصیلش همکاری کرده است. او امسال «پرندگان شکاری» (Birds of Prey) و موزیکال «پرام» (The Prom) را فیلمبرداری کرده است. پروژه‌ی بعدی او فیلم پرستاره‌ی «نگران نباش عزیزم» (Don’t Worry Darling) با بازی «هری استایلز»، «فلورنس پیو»، و «کریس پاین» به کارگردانی «الیویا وایلد» است.


 

خواندن مقالات زیر توسط مووی مگ پیشنهاد می شود :

بهترین فیلم های قرن بیست و یکم با موضوع سامورایی ها + تصاویر

بهترین فیلمهای سینمای انگلیس که باید دید! + تصاویر

بهترین فیلمهای دیوید فینچر به انتخاب ایندی وایر

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها