صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : حمله به ستاره « پلنگ سیاه » به دلیل مخالفت با واکسن کرونا

حمله به ستاره « پلنگ سیاه » به دلیل مخالفت با واکسن کرونا

I Am Danielle235103643

لتیشا رایت بازیگر فیلم “پلنگ سیاه” به علت اظهار تردید در مورد واکسن ویروس کرونا به شدت مورد انتقاد قرار گرفت.

“لتیشا رایت” ستاره‌ی فیلم‌های مارول پس از آنکه ویدیویی به اشتراک گذاشت که واکسن ویروس کرونا و واکسن‌ها در حالت کلی را زیر سؤال می‌برد، با اعتراض هواداران مواجه شد. بازیگر فیلم “پلنگ سیاه” (Black Panter) امروز جمعه به این انتقادات واکنش نشان داد و در صفحه‌ی توییترش نوشت: “تنها هدف من از ارسال این ویدیو این بود که در مورد محتویات واکسن و آنچه که وارد بدنمان می‌کنیم اظهار نگرانی کنم. همین و بس.”

به گزارش مووی مگ به نقل از ۳۰نما، رایت پنجشنبه شب ضمن ارسال این ویدیوی ۶۹ دقیقه‌ای که در یوتیوب منتشر شده از ایموجی دستان در حال دعا استفاده کرده بود. این ویدیو با اجرای “تومی آرایومی” رهبر “کلیسای لایت لندن”، اعتبار واکسن کووید-۱۹ زیر سؤال برده شده. “ورایتی” گزارش داده است که این ویدیو حاوی اظهارات بدبینانه در مورد تغییرات اقلیمی و ضدتراجنسیتی است. رایت پس از به اشتراک گذاشتن این ویدیو برچسب “ضد-واکسن” خورد. او شب گذشت نوشت: “اگر نظرت با عموم مردم مطابقت نداشته باشد و سؤالی مطرح کنی و بر اساس نظر خودت نتیجه‌گیری کنی… تحریم خواهی شد.”

پس از آنکه هواداران رایت را برای انتشار این ویدیو محکوم کردند، او شروع کرد به دفاع از خود و پاسخ دادن به آنان. یکی از کاربران توییتر پست رایت را “شرم‌آور” خواند او را تشویق کرد ویدیوهایی در مورد واکسن ببیند که توسط پزشکان معتبر منتشر شده‌اند. رایت پاسخ داد: “نظرم را گفتم. می‌گویید به دنبال پزشکان معتبر بروم. رفتم. نظرشان را به اشتراک گذاشتند. آن‌ها هم تحریم شدند. حالا چه کنیم؟”

رایت در پاسخ به یکی دیگر از هواداران که توصیه کرده بود بیشتر در این زمینه تحقیق کند می‌نویسد: “کاملاً به حرف شما احترام می‌گذارم. از پزشکان معتبری شنیده‌ام که مقالات و ویدیوهای آنان را حذف کرده‌اند. آیا باز هم نباید این اتفاقات را زیر سؤال ببرم؟”

“دان چیدل” همبازی رایت در “دنیای سینمایی مارول” نیز اگرچه این ویدیو را “آشغال” خوانده و با آن موافق نیست اما می‌نویسد “حاضر نیستم [رایت] را دور بیندازم” به این علت که این ویدیو را منتشر کرده.

چیدل می‌نویسد: “خدای من. نگاهی گذرا به آن انداختم. آشغال بی‌ارزشی است. هر لحظه از آن را که گوش دادم به نظر باورنکردنی و مزخرف می‌آمد. از کسی که این ویدیو را ارسال کنم حمایت نمی‌کنم اما در عین حال حاضر نیستم [رایت] را به‌خاطرش دور بیندازم.”

رایت به‌تازگی در اپیزود “منگروو” (Mangrove) فیلم “تبر کوچک” (Small Axe) “استیو مک‌کویین” ظاهر شده است. او برای بازی در نقش “شوری” در “پلنگ سیاه ۲” نیز بازخواهد گشت.


خواندن مقالات زیر توسط مووی مگ پیشنهاد می شود :

حمله تند کارگردان سرشناس به آثار ابرقهرمانی / از « پلنگ سیاه » متنفرم و مرا دیوانه می کند!

از « پلنگ سیاه 2 » تا « کاپیتان مارول 2 » / برنامه های فاز چهارم دنیای سینمایی مارول در کامیک کان اعلام شد

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها