صفحه اصلی > گزارش ویژه : از دنیای معکوس تا دیدار مجدد با سوفیا لورن پس از 10 سال! / پیشنهاد فیلم و سریال آخر هفته ( شماره 11)

از دنیای معکوس تا دیدار مجدد با سوفیا لورن پس از 10 سال! / پیشنهاد فیلم و سریال آخر هفته ( شماره 11)

تنت (Tenet):

 

تنت (Tenet): احتمالا تا الان جدیدترین فیلم کریستوفر نولان را تماشا کرده اید اما اگر به هر دلیل تابحال فرصت تماشای آن را کسب نکرده اید، می توانید آن را به عنوان اصلی ترین گزینه آخر هفته انتخاب نمائید.

« تنت » درباره دنیایی است که آیندگان به روشی جدید با گذشته ارتباط برقرار کرده اند و به دلایلی قصد تغییر در دنیای کنونی را دارند.

فیلم جدید آقای نولان بحث های زیادی را در بین علاقه مندان به سینما ایجاد کرده است. عده ای معتقد هستند که « تنت » شاهکار است و از زمان خودش جلوتر و عده ای دیگر معتقدند پیچیدگی های « تنت » اضافه و بی نیاز برای یک فیلم سینمایی است .شاید اگر فیلم را ببینید بتوانید گروه همفکرتان را بیابید! اما هرچه که هست، « تنت » یکی از مهمترین فیلم های سال 2020 است و تحت هر شرایطی باید آن را ببینید!

نمره آی ام دبی بی: 7.7

نمره متاکریتیک: 71

منک ( Mank ):

منک ( Mank ): برای کسانی که سینما را جدی تر دنبال می کنند و تاریخ سینما را هم تا حدی می شناسند، « منک » می تواند گزینه ایده آلی برای آخر هفته باشد.

این فیلم درباره هرمان منکیویچ است. نویسنده ای که بر سر نوشتن فیلمنامه توسط او یا اورسن ولز کماکان اختلاف وجود دارد. « منک » به بررسی زندگی این نویسنده و روندی که منجر به خلق فیلمنامه « همشهری کین » شد می پردازد.

اگر هنوز دلیل زیادی برای تماشای « منک » ندارید، باید بدانید که این فیلم توسط دیوید فینچر بزرگ ساخته شده است. شما که نمی خواهید فیلمی از فینچر را از دست بدهید؟

نمره آی ام دبی بی: 7.4

نمره متاکریتیک: 88

زندگی پیش رو (The Life Ahead):

زندگی پیش رو (The Life Ahead): رمان « زندگی پیش رو » اثر رومن گاری به اندازه کافی برای علاقه مندان به کتاب شناخته شده است که نیازی به صحبت درباره آن نباشد. فیلم « زندگی پیش رو » اقتباس سینمایی جدیدی از این کتاب محسوب می شود که یک دلیل بسیار مهم برای تماشا دارد و آن سوفیا لورن است که پس از ده سال به سینما بازگشته.

داستان فیلم درباره کودک یتیمی است که پس از یک اشتباه نزد مادام رزا آورده می شود تا مدتی را با او زندگی نماید. مادام رزا و مومو ارتباط خوبی با یکدیگر ندارند تا اینکه همه چیز تغییر می کند.

تماشای بازی سوفیا لورن در 86 سالگی دلچسب است و مهمترین دلیل برای تماشای « زندگی پیش رو ». البته حس و حال خوب فیلم و احترامی که در سراسر فیلم به چشم می خورد و عشقی که در طول فیلم پایان نمی یابد، حال هر مخاطبی را بهتر خواهد کرد. چه بهتر که برای آخر هفته سوفیا لورن و این عشق بی انتها را با هم تجربه کنید!

نمره آی ام دبی بی: 6.8

نمره متاکریتیک: 66

 

این مطلب بصورت اختصاصی برای سایت ” مووی مگ ” به نگارش درآمده و برداشت از آن جز با ذکر دقیق منبع و اشاره به سایت مووی مگ، ممنوع بوده و شامل پیگرد قانونی می گردد.

به خانواده بزرگ جامعه مجازی مووی مگ بپیوندید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها