صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : لارنس فون تریه فصل سوم سریال « The Kingdom » را می سازد

لارنس فون تریه فصل سوم سریال « The Kingdom » را می سازد

re24426788998

سریال «قلمرو» (The Kingdom) «لارس فون تریه» که در قالب دو فصل در دهه‌ی ۱۹۹۰ ساخته شد، برای فصل سوم بازمی‌گردد و در سال ۲۰۲۱ پنج اپیزود جدید برای آن فیلمبرداری خواهد شد.

این سریال کالت که در بعضی مناطق به شکل یک فیلم پنج ساعته پخش شد، ابتدا قرار بود در قالب سه فصل ساخته شود اما به دنبال مرگ «ارنست-هوگو یارگارد» و «کریستن رولفس» که از بازیگران کلیدی بودند هرگز کامل نشد. جزئیاتی از داستان فصل سوم درز نکرده اما در اپیزوهای جدید هم شخصیت‌های جدید و هم قدیمی حاضر خواهند بود.

فون تریه فیلمنامه‌ی سریال را مجدداً با همکاری «نیلز وورسل» به نگارش درآورده و تمامی پنج اپیزود آن را تحت عنوان «مهاجرت از قلمرو» (The Kingdom Exodus) کارگردانی می‌کند. انتظار می‌رود در این فصل معماهای مجهول بیمارستان و نیز نزاع میان «سوییدز» و «دینس» شرح داده شود.

همزمان با پخش فصل سوم در سال ۲۰۲۲ از شبکه‌ی استریم ویدیوی محلی Viaplay، دو فصل ترمیم‌شده‌ی قبلی نیز منتشر خواهند شد. این دو فصل در سال ۲۰۰۴ توسط «استیون کینگ» به صورت یک درام ۱۳ اپیزودی به نام «بیمارستان قلمرو» (Kingdom Hospital) بازسازی شدند.

فون تریه با این سریال برای اولین بار پس از «خانه‌ای که جک ساخت» (The House That Jack Built) در سال ۲۰۱۸ پشت دوربین قرار می‌گیرد. آخرین سریال او نیز در دهه‌ی ۲۰۰۰ روی ایر رفته است.


خواندن مقالات زیر توسط مووی مگ پیشنهاد می شود :

سلبریتی های مشهوری که با افزایش سن جذاب تر شده اند! + تصاویر

سلبریتی هایی که الهام بخش ساخت شخصیت های مشهور کارتونی شدند! + تصاویر

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها