صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : تانیا رابرتس، یک روز پس از اعلام خبر درگذشتش، از دنیا رفت!

تانیا رابرتس، یک روز پس از اعلام خبر درگذشتش، از دنیا رفت!

تانیا رابرتس

به‌روزرسانی ۵ ژانویه ۲۰۲۱: تی‌ام‌زی گزارش می‌دهد که «تانیا رابرتس» امروز ۵ ژانویه از دنیا رفته و «لنس اوبراین» این گزارش را تأیید کرده است.

پیش‌تر: یکشنبه ۳ ژانویه گزراش شد که «تانیا رابرتس» بازیگر سابق فیلم‌های باند در شب کریسمس در سن ۶۵ سالگی درگذشته است. اما دوشنبه ۴ ژانویه «تی‌ام‌زی» گزارش داد که «لنس اوبراین» همسر رابرتس تماسی از پزشکان دریافت کرده در این خصوص که همسرش هنوز در قید حیات است.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، اوبراین توضیح داده است که این اشتباه زمانی پیش می‌آید که او به نماینده‌ی رابرتس می‌گوید برای آخرین بار بازیگر را دیده: «پرسید چه شده؟ گفتم: «همین الان با تانیا خداحافظی کردم، و برای آخرین بار چشمان زیبایش را دیدم.» بعد از آن شروع کردم به گریستن. دیری نگذشت که تی‌ام‌زی با من تماس گرفت.»

اوبراین تأکید می‌کند که در این اتفاق هیچ خطایی از «مایک پینگل» ایجنت رابرتس سر نزده چرا که او واقعاً فکر می‌کرده این بازیگر از دنیا رفته است. با این حال، اوبراین می‌گوید پزشکان به او گفته‌اند امکان بهبودی بازیگر وجود ندارد.

رابرتس با نام واقعی «ویکتوریا لی بلوم» پیش از بازی در فیلم‌هایی چون «ورود به عنف» (Forced Entry) در سال ۱۹۷۵ در تبلیغات تلویزیونی و مدلینگ فعالیت کرده بود. او در سال ۱۹۸۵ در چهاردهمین قسمت از چندگانه‌ی «جیمز باند» تحت عنوان «نگاهی به یک قتل» (A View to a Kill) مقابل «راجر مور» نقش‌آفرینی کرد.

«اشتون کوچر» که در «آن سریال دهه هفتادی» (That ’70’s Show) در کنار رابرتس بازی کرده، در صفحه‌ی توییترش می‌نویسد که او هنوز زنده است.


خواندن مقالات زیر توسط مووی مگ پیشنهاد می شود :

10 لحظه مهم « بازی تاج و تخت » که تماشاگران را ناامید کرد! + تصاویر

استایل گردی هنرمندان جهان در کریسمس 2021 + تصاویر

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها