صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : واکنش هالیوود به حمله طرفداران ترامپ به کنگره آمریکا

واکنش هالیوود به حمله طرفداران ترامپ به کنگره آمریکا

حمله طرفداران به کنگره آمریکا

هالیوود و بیشتر مردم آمریکا با نفرت و شوک نظاره‌گر حامیان دونالد ترامپ هستند که در اعتراض به جلسه کنگره برای تایید نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ به ساختمان کنگره حمله بردند.

اعضای یک گروه هوادار ترامپ که برخی‌شان لباس ضدیورش به تن داشتند، وارد ساختمان‌های کنگره شدند و نمایندگان کنگره را وادار کردند تا با وحشت زیر میزهایشان پنهان شوند.

به گزارش مووی مگ به نقل از مهر، مانند بسیاری از افرادی که از نزدیک در حال مشاهده اخبار در سراسر آمریکا هستند، اعضای صنعت سرگرمی نیز به این عمل واکنش نشان دادند و خشم خود را نسبت به این قانون گریزان و آشوبگران در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشتند.

در همین حال بیشتر اعضای صنعت فیلم و سرگرمی خود ترامپ و جمهوری‌خواهان را مسئول این وضعیت دانستند و توییت‌های وی را مسئول تهییج مردم خواندند.

جیمز منگولد کارگردان «ولوورین» و «راه رفتن روی خط» با درخواست برای بایکوت کامل شبکه فاکس نیوز از طریق تحریم دادن تبلیغات سینمایی و آگهی‌های تلویزیونی به این شبکه نوشت: با دیدن این بی‌قانونی در ساختمان کنگره – بی‌شرف‌هایی که از کودتا حمایت می‌کنند – به شدت غمگین می‌شوم. مرداک‌ها تبعیض نژادی، تبعیض جنسیتی، دروغ‌های تلخ و صدمات زیادی به کشور ما زده‌اند. همکاران فیلمساز، ما باید فاکس را تحریم کنیم و از قدرت‌مان استفاده کنیم تا تبلیغات فیلم‌هایمان در فاکس پخش نشود.

جیمز گان کارگردان نوشت: خب، ترامپ الان یک چیز توییت کرد. که خوب است. او باید منتظر می‌ماند تا هوادرانش پلیس را عقب می‌راندند و وارد کنگره می‌شدند؟

مارک رافلو بازیگر نیز نوشت: تصور کنید اگر چنین کاری از حامیان این طرف صورت می‌گرفت. حتماً خون ما روی زمین ریخته شده بود و یک نفر از ما هم تازه مسلح نبودیم. اما به آنها اجازه داده‌اند این کار را بکنند.

وی در توییت دیگری افزود: این به معنی تلاش برای کودتا از سوی ترامپ و شرکای جرم وی است. همه تقصیر ترامپ و کابینه اوست.

کریس اوانز بازیگر نقش «کاپیتان آمریکا» در فیلم‌های مارول هم به مقایسه رفتار پلیس با شورشگران در کنگره و اعتراض کنندگان صلح‌آمیز مردم ضد ترامپ در سال ۲۰۲۰ پرداخت و نوشت: افراد بسیاری مسبب این وضع هستند.

 حمله طرفداران به کنگره آمریکا

آرمی همر نوشت: چه خوب که این اعتراض‌ها به جنبش «جان سیاهان مهم است» ربطی ندارد وگرنه این اشغال‌ها پلیس ضدشورش را وسط آورده بودند.

متیو ای.چری هم نوشت: اگر ما مسبب این وضعیت بودیم یک بمب روی سرمان انداخته بودند.

جاش گد نوشت: این یا به معنی نادیده گرفتن پلیس کنگره است یا تمایل به همدستی برای این هرج و مرج. در هر صورت نمی‌توان این را توجیه کرد. انگار هیچ مشکلی ندارید که تروریست‌های واقعی را آماده کنید.

ساشا بارون کوهن بازیگر هم با انتقاد از مارک زاکربرگ خواستار ممنوع کردن نوشته‌های ترامپ در توییتر و یوتیوب شد.

شمار زیادی از هالیوودی ها هم مستقیم ترامپ را مسبب این وضعیت خواندند و گفتند او آتش بیار این معرکه شده است.

ریچل مدو مجری تاک-شو نوشت: باز هم از نظم و قانون برای من بگو.

کلوئی گریس مورتس نوشت: آتش بیار این وضع تویی.

جان کرایر بازیگر نوشت: استیضاحش کنید. عزلش کنید. بازداشتش کنید.

دان ویلسون نوشت: این یک شکست عظیم برای سرویس امنیت، شهردار واشنگتن و پلیس این شهر است. اگر این اتفاق امروز می‌افتد فکر می‌کنید در روز تحلیف چه اتفاقی بیفتد؟

بردلی ویتفورد بازیگر «برو بیرون» هم نوشت: ای خائن لعنتی.

ریان ویلسون هم نوشت: کنگره کشور ما زیر حمله تروریست‌هاست.


 

خواندن مقالات زیر توسط مووی مگ پیشنهاد می شود :

خوانندگانی که به دونالد ترامپ اجازه استفاده از آهنگ هایشان را نمی دهند! + تصاویر

برایان کرانستون: هرکس طرفدار ترامپ است عقل ندارد!

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها