صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : دروغ جدید امبر هرد در دادگاه شکایت از جانی دپ افشا شد!

دروغ جدید امبر هرد در دادگاه شکایت از جانی دپ افشا شد!

جانی دپ امبر هرد

جزئیات بیشتری از نزاع حقوقی میان “جانی دپ” و همسر سابقش “امبر هرد” فاش شد. در حالی که این دو بازیگر باید ۳ می در دادگاه رسیدگی به اتهام ۵۰ میلیون دلاری دپ علیه هرد حضور پیدا کنند، “دیلی میل” گزارش می‌دهد که هرد ۷ میلیون دلاری که پس از جدایی از دپ دریافت کرده را برخلاف ادعایش هنوز صرف امور خیریه نکرده است.

“الین بردهافت” وکیل هرد در آمریکا معتقد است که “دیلی میل” بریتانیا برای کمک به دپ در پرونده‌ی شکایتش از نشریه‌ی بریتانیایی دیگر “سان” این گزارش را منتشر کرده است. او در این رابطه به “ددلاین” می‌گوید: “اقدام آقای دپ برای انتشار این گزارش‌ها در مطبوعات به منظور انتقاد از امبر به دلیل تخصیص ندادن تمامی مبلغ دریافتی به خیریه، تلاش مذبوحانه‌ی دیگری است برای جلب توجه دادگاه بریتانیا و در رابطه با اتهامات مطرح شده علی بدرفتاری و خشونت خانگی آقای دپ.”

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، اگرچه دپ ۱۰۰ هزار دلار از ۳.۵ میلیون دلار وعده داده شده را در سال ۲۰۱۶ از طرف هرد به بیمارستان کودکان لس‌آنجلس اهدا کرده، اما نامه‌ی بیمارستان به بازیگر در سال ۲۰۱۹ فاش می‌کند که او هنوز مبلغ باقی‌مانده را پرداخت نکرده است.

هرد سال گذشته در دادگاه عالی بریتانیا و نیز در مقاطع مختلف در سال‌های اخیر گفته است که او ۷ میلیون دلار دریافتی از دپ را به صورت کامل به بیمارستان کودکان لس‌آنجلس (CHLA) و اتحادیه آزادی‌های مدنی آمریکا (ACLU) اهدا کرده است. حتی “اندرو نیکل” قاضی پرونده‌ی شکایت دپ از نشریه‌ی “سان” مشخصاً هرد را برای اهدای این مبلغ تحسین کرد و گفت: “اهدای ۷ میلیون دلار به خیریه به ندرت می‌تواند از یک زن پول‌پرست سر بزند.”

با این حال، وکیل هرد روز پنجشنبه ۷ ژانویه از ادعای نیکوکاری بازیگر به شکل محسوسی پا پس کشیده‌اند. بردهافت می‌گوید: “امبر پیش‌تر مبالغ هفت رقمی را صرف امور خیریه کرده و قصد دارد به این همکاری ادامه دهد و به قولش عمل کند. اما هدف امبر در انجام این کار به تأخیر افتاده به این دلیل که آقای دپ علیه‌اش شکایت کرد و در نتیجه، او مجبور شد میلیون‌ها دلار صرف دفاع از خود در برابر اتهامات نادرست آقای دپ کند.”

بردهافت با این اظهارات پرداخت نشدن کامل مبلغ به بیمارستان را تأیید می‌کند و حتی مسئله را پیچیده‌تر می‌سازد، چرا که دپ در سال ۲۰۱۹ و بیش از دو سال پس از جدایی از هرد شکایت کرده است. بنابراین این سؤال ایجاد می‌شود که آیا هرد از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۹ هم این پول را صرف وکیل کرده؟

 جانی دپ امبر هرد

در صورتی که دادگاه استیناف دپ و هرد راه به جایی ببرد، این پرسش ممکن است به زیان هرد تمام شود. وکلای دپ بر این باورند که قاضی پرونده “مستندات، تصاویر، و فایل‌های ضبط‌شده” را به دقت بررسی نکرده است.

“دیوید شربورن” وکیل مدافع دپ در شب کریسمس خطاب به دادگاه استیناف نوشت: “[قاضی نیکل] به این نتیجه رسید که فرجام‌خواه در در ارتکاب آزار جسمی جدی گناهکار است بی‌آنکه حتی بداند یا به حساب آورد که خانم هرد در ارائه‌ی مدرک خیانت کرده، و بی‌آنکه حساب او را در مقابل مدارک مستند و مدارک دیگر شهود بررسی کند، و بی‌آنکه متوجه شود خلاف گفته شهود شود.”

بردهافت در پاسخ به این پرسش که آیا اهدا نشدن تمامی مبلغ ۷ میلیون دلار از سوی هرد ممکن است تأثیری بر پرونده‌ی شکایت دپ از “سان” داشته باشد یا نه می‌گوید: “نه. این موارد هیچ ارتباطی به یکدیگر ندارند.”

وکلای دپ به این اظهارات بردهافت واکنش نشان نداده‌اند اما “آدام والدمن” مشاور حقوقی قدیمی دپ می‌گوید: “آیا این همان چیزی است که به قید سوگند در دادگاه گفته شده؟ نه، متفاوت است.”

با توجه به اینکه دپ این هفته موفق نشد دعوی ۱۰۰ میلیون دلاری متقابل هرد در دادگاه ویرجینیا را متوقف کند، تصادفی نیست که بحث پرداخت نشدن کامل ۷ میلیون دلار توسط هرد به میان آمده باشد.

دپ که از “جانوران شگفت‌انگیز ۳” (Fantastic Beasts 3) به درخواست استودیوی برادران وارنر کناره‌گیری کرده، مارس سال ۲۰۱۹ نیز از هرد به دلیل انتشار مقاله‌ای در واشینگتن پست و قربانی خشونت خانگی خواندن خود شکایت کرده است. در این مقاله هرگز نامی از دپ برده نشده، اما این بازیگر می‌گوید مقاله‌ی هرد به قیمت از دست دادن نقش “جک اسپارو” در “دزدان دریایی کارائیب” (Pirates of the Caribbean) انجامیده است. دپ ادعا می‌کند که قربانی این رابطه‌ی پرتنش است: “خانم هرد قربانی خشونت خانگی نیست، او مرتکب‌شونده است.”

در مورد این پرونده مدارک بیشتری در حال عمومی شدن است و اطلاعات مالی دپ و سوابق پرداخت مالیات او دیگر “محرمانه” نخواهد بود.


خواندن مقالات زیر توسط مووی مگ پیشنهاد می شود :

پیام جانی دپ به مخاطبانش به مناسبت سال جدید / جز خوشبختی برایتان آرزو نمی کنم!

اتهام جدید علیه جانی دپ / مصرف همزمان 8 قرص اکستازی!

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها