صفحه اصلی > رپرتاژ : دانلود قسمت ششم همرفیق با حضور هادی حجازی فر

دانلود قسمت ششم همرفیق با حضور هادی حجازی فر

همرفیق

دانلود قسمت ششم همرفیق با حضور هادی حجازی فر

برنامه پخش شبکه نمایش خانگی در هفته جاری بدین شرح است: قسمت ششم برنامه همرفیق با حضور هادی حجازی فر، قسمت پنجم سریال قورباغه، قسمت سوم ملکه گدایان و فصل نهایی (فینال) شب های مافیا. لینک های دانلود تمامی این آثار در این مقاله قرار گرفته است.

تاک شو جدید و جذاب همرفیق نیز که در اپیزودهای پیشین، بسیار مورد توجه قرار گرفته است پس از پخش 5 قسمت از آن، جایگاه خود را در بین مخاطبین مستحکم کرده است. این استقبال به اندازه ای بوده است که باعث شگفتی بسیاری شده است. چرا که تا کنون مورد مشابهی نبوده است که یک برنامه گفتگومحور و در این سبک تا این حد بتواند محبوب باشد.

همرفیق با اجرای شهاب حسینی و نویسندگی سروش صحت ساخته می شود. مهمان های قسمت های پیشین برنامه همرفیق به ترتیب نوید محمدزاده، وحید جلیلوند، هوتن شکیبا، بهرام افشاری، پژمان جمشیدی، سام درخشانی، فاطمه معتمدآریا، مرضیه برومند، محسن تنابنده و احمد مهرانفر بودند.

از میان قسمت های قبلی همرفیق، قسمت سوم (مهمان: پژمان جمشیدی) و پنجم (مهمان: محسن تنابنده) بیشترین تعداد دانلود را داشته بودند که آن هم به دلیل نوع کارکترها و محتوای طنز و کمدی شرکت کنندگانش بوده است. حال در این هفته همرفیق به قسمت ششم از خود رسیده است.

در این قسمت ولی هادی حجازی فر مهمان شهاب حسینی شده است، همچنین همرفیق وی نیز  می باشد. در پایان پیشنهاد می کنیم حتما به تماشای این برنامه تماشایی بنشینید. چرا که قطعا از مشاهده آن لذت خواهید برد.

دانلود قانونی: قسمت ششم همرفیق

imiimag3552366606060714500606071450

در قسمت چهارم قورباغه پدر رامین به دنبال این است که بتواند با تهیه کارت جانبازی جعلی از دولت خسارت بگیرد. به همین منظور به نزد اداره بنیاد شهید می رود و این طور عنوان می کند که وی قصد رفتن به جنگ دارد (با وجود اعلام آتش بس همچنان احتمال حمله صدام داده می شود) و اگر در جنگ اتفاقی برای وی بیفتد و جانباز بشود آیا دولت مستمری و حقوقی را برای خانواده اش در نظر می گبرد یا خیر؟

به هر حال ولی تلاش های پدر رامین برای درست کردن کارت جانبازی ساختگی بی نتیجه می ماند ولی اتفاق شومی برای همسر وی می افتد. مادر رامین در اثر برخورد در صندوق ماشین ، انگشت دستش را از دست می دهد و به این ترتیب وی جانباز می شود. سایر اتفاقات حول پیرامون عروسی شخصی به نام شیرین می گذرد که اصلا برای همین نیز است که کل اعضای این خانواده در منزل پدریشان به دور هم جمع شده اند.

تفریحات این خاندان در کنار دریا و آوازخوانی های محلی شمالی در کنار رقص و خوش گذرانی های دیگر از جمله تصویرسازی های بدیع و جالب این قسمت بودند که تا حدی از بار خشونت قسمت های پیشین قورباغه کم می کرد و رنگ و بوی عامه پسندانه و هتری به آن می داد. سرانجام تمام خرید ها و تدارکات آماده سازی جهت شرکت در عروسی مذکور انجام می شود و همه این افراد به عروسی شیرین می روند.

همه این اتفاقات شرح داده شده دراز و طویل حاصل از فلش بک به گذشته، همگی در همان چند دقیقه ای که رامین در حال سروکله زدن با مامور ایست بازرسی است از ذهنش گذشته بود. تشابهات بسیاری از جمله تعبیه شدن موتور ماشین پورشه رامین در صندوق عقب با ماشین قدیمی پدرش، خراب بودن میله بالایی نگه دارنده کاپوت ماشین، و از همه مهم تر ماموری که یک انگشت در صندوق ماشین رامین پیدا می کند و رامین را در درسر بزرگی می اندازد.

در این بین ولی رامین نخست سعی می کند این طور عنوان کند که انگشت پیدا شده در ماشین، همان انگشت قطع شده مادرش در 30 سال پیش است که وقتی مامور از مادر رامین قضیه را می پرسد و او اظهار بی اطلاعی می کند، لو می رود. در ادامه ولی رامین این گونه اظهار می کند که به تازگی از حبس بیرون آمده است و چندین پرونده دارد و با پیشنهاد رشوه به مامور سعی می کند که وی رضایت بدهد که محل را ترک کند. مامور که در ابتدا بسیار سختگیر بود ولی در نهایت تعجب می پذیرد که وی برود. ولی قضیه این بوده است که آن مامور دستش به انگشت خورده بود و تحت همان عاملی که نوری دوستان رامین را هیپنوتیزم کرده بود (به گفته برخی با سم قورباغه) در این حال نیز اتفاق مشابهی رخ داده است.

حال باید دید که در قسمت پنجم از سریال قورباغه چه اتفاقاتی می افتد. در ادامه این نوشتار و سطرهای پایین، لینک دانلود قسمت 5 قورباغه با 5 کیفیت گوناگون از سایت بسیار خوب کول دانلود درج شده است. لازم به ذکر است که سریال قورباغه با کیفیت   Bluray 4k و همچنین صدی 6 کاناله انکود و در اختیار کاربران قرار گرفته است. این نخستین بار است که برای یک اثر ایرانی چنین اتفاقی رخ می دهد!

لینک دانلود: قسمت پنجم سریال قورباغه

image3

سریال ملکه گدایان در قسمت دوم با ابهامات قسمت 1 آغاز می شود. البرز در درگیری با پسرعموی سارا می گوید که پدر سارا با پول یک آدم خیر که پدر اوست برای درمان به آلمان آماده است و مسافرت هفته گذشته سارا و مادرش به شهرستان در اصل به ترکیه و برای ازدواج با البرز بوده. در نهایت البرز، پسر عمو را راضی می کند که برای دیدن پاسپورت سارا و مادرش و اثبات حرف هایش به منزل سارا بروند. در گالری با صحبت های رد و بدل شده بین افرا و سارا و صاحب گالری مشخص می‌شود که همه با هم همدست هستند، معلوم نیست به چه قصد و نیتی.

داریوش با پیدا کردن پاسپورت، صحت حرف های البرز برایش ثابت می شود. البته از قبل نیز می شد حدس زد که این فرد از ماجرا باخبر نیست وگرنه به این سادگی حاضر نمی شد که به خانه مادر سارا جهت رودرو شدن با وی و همچنین چک کردن پاسپورت مراجعه کند. در هر حال پس از طفره رفتن سارا از پاسخ دادن و این که در آن یک هفته ای که در تهران نبوده به شهرستان رفته بوده جهت کارهای انحصار ورثه و … و همچنین مشاجراتی که بین این افراد رخ می دهد، سرانجام وی ترجیح می دهد که حقایقی را بگوید.

سارا در مقابل داریوش اعتراف می کند که این همه سال عقده بی پولی و بدبختی باعث شده که با البرز ازدواج کند و در ترکیه با بهم خوردن عروسی، شخصی به سراغش آمده و وعده داده چندین برابر پولی را که قرار بود با ازدواج با البرز بدست می‌آورد را پرداخت کند اما در عوض سارا وجود البرز را انکار کند. و بدین ترتیب معمای قستم اول ملکه گدایان حل می شود. دیالوگ هایی که بین سارا و پسر عمو یش داریوش رد و بدل می شود بسیار جالب توجه اند.

مانند دیالوگ پسر عموی سارا که می گوید: “وقتی یه مرد همه چیز شو از دست بده ولی هنوز آبرو داشته باشه باز پا میشه ولی وقتی همه چی داشته باشه اما آبرو نداشته باشه یعنی چیزی برای از دست دادن نداره”

در این هنگام افرا و البرز در کوچه مشغول بحث و جدال هستند، البرز حاضر به پذیرش این موضوع نیست و مدام تکرار این مساله که یک ماجرایی پشت این قضیه وجود دارد. در همین اثنا گشت پلیسی که سارا با آن ها تماس گرفته سر می رسد، از البرز تقاضای کارت شناسایی می کند. البرز مجبور می‌شود کارتی که باهویت فرهاد بابایی است را نشان دهد و با حمایت افرا و سارا که ادعا کردند دعوا خانوادگی بوده است به این گرفتاری پایان دهند. البرز از روی اجبار و برای پی بردن به اصل ماجرا تقاضای افرا را برای راهی شدن با او می پذیرد.

ورود البرز به همراه افرا به یک مکان دور افتاده و پرت که محل تجمع بچه های کار و بی خانمان است، از سکانس های بعدی ملکه گدایان است. اتفاقات و وضعیت این مخروبه و افراد آن، محال است که مخاطب را یاد سریال آوای باران، یکی از کارهای قبلی حسین سهیلی زاده نبندازد. بچه هایی که در عین بی پولی و بدبختی و زندگی و حال و روز آشفته مشغول رقض و آواز هستند و البرزی که در همان بدو ورود شاهد و حیرت زده اتفاقاتی است که بین آن ها می گذرد، با بهت در حال تماشای همین صحنه هاست که پسر عموی سارا از راه می رسد و از او البرز میخواهد که با هم صحبت کنند.

داریوش به البرز می گوید چرا به همراه افرا راهی اینجا شده است؟ البرز هم می گوید چون بی هویت شدم. چشم باز کردم دیدم بی خانواده شدم. می دونم که ته این ماجرا به این جا ختم میشه باید بمونم و متوجه بشم که چی شده حتی اگه تهش مردن باشد. داریوش جرات و شجاعت البرز را تحسین می کند و می گوید که عاشق سارا است و چیزی برای از دست دادن ندارم البرز ادعا می‌کند که اصلا عاشق سارا نیست و فقط بخاطر پدرش قصد ازدواج با او را داشته است و به داریوش تاکید می‌کند که همچین دختری به او هم وفا نخواهد کرد. داریوش به البرز اطمینان می دهد که تا انتهای این ماجرا کنار البرز می ماند به شرط اینکه سمت سارا و خانواده اش نرود.

داریوش به البرز خاطر نشان می ‌کند که سارا توسط شخصی با وعده پول اجیر شده که وجود البرز را انکار کنند. و به وسیله وکیلی (با بازی سولماز غنی) که بانی کارهای خیر است می تواند پیگر این ماجرا شود، زمانی را برای دیدار همدیگر مشخص می کنند.

در سکانسی شاهد صحنه های آشفته و نابسامان و دردناکی از بچه های کار هستیم. البرز می تواند طی یک فرصت پیش آمده فرار کند و به همراه داریوش خودش را به وکیلی که داریوش معرفی کرده بود برسانند، در آن جا متوجه می شوند که البرز در یک دام کلاهبرداری بزرگ افتاده است. البرز اعتراف می‌کند که در سن 15 سالگی طی یک صحنه سازی عجیب و مشکوک متهم به قتل شده و پدرش مجبور به خروج غیر قانونی البرز از کشور شده، به خاطر همین مساله امکان مراجعه به پلیس و پیگیری موضوع را ندارد. در نهایت به پیشنهاد وکیل تصمیم بر این می شود که البرز هویت جعلی فرهاد بابایی را بپذیرد و وانمود به پذیرش کند تا وکیلش فرصت این را داشته باشد که بتواند از طریق آزمایش دی ان ای پیگیر هویت البرز شود و ثابت کند که از خانواده شمس است. سکانس پایانی ملکه گدایان در گالری می گذرد جایی که البرز و داریوش به سراغ صاحب مزون رفته اند بلکه بتوانند با پول او را وادار به حرف زدن کنند، اما ناگهان سارا و افرا سر می رسند در کمال تعجب شاهد هستیم که البرز با نزدیک شدن به افرا و زدن آمپول به گردن افرا او را نقش بر زمین می کند.

دریافت لینک: قسمت سوم ملکه گدایان

imag355236660606071450imag355236660606071450ge4

همچنین سریال مسابقه ای بسیار جذاب شب های مافیا نیز در حال طی کردن حساس ترین بخش های خود است. این سریال با پشت سر گذاشتن 3 فصل رقابت تنگاتنگ اکنون به فصل چهارم رسیده است.

فینال سریال شب های مافیا با حضور بازیگران منتخب و برتر 3 فصل قبل برگزار خواهد شد. بدین ترتیب در فصل چهارم: حامد آهنگی، مجید واشقانی، هادی کاظمی، سید جواد هاشمی، سیما تیرانداز، شهرزاد کمال زاده، سمانه پاکدل، مریم مومن، بهنام تشکر، امیر مهدی ژوله، امید حاجیلی و حسین مهری با یکدیگر رقابت خواهند داشت.

دریافت لینک: دانلود شب های مافیا

{jcomments off}

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها