صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : سریال اسپین آف Aquaman با بازی نیکول کیدمن ساخته می شود

سریال اسپین آف Aquaman با بازی نیکول کیدمن ساخته می شود

nicole kidman aquam0

بازیگران فیلم Aquaman ساخته جیمز وان ترکیبی از بازیگران جوان و خوش آتیه ای که بزودی از ستارگان هالیوود خواهند بود، مانند جیسون موموآ و یحیی عبدالمتین دوم، در کنار بازیگران کهنه کار و شناخته شده ای مانند پاتریک ویلسون، ویلم دفو و تمورا مورییسون بود. اما بزرگ ترین چهره این فیلم بدون شک نیکول کیدمن بود که شهرت و اعتبار نام او با دیگر بازیگران این فیلم قابل مقایسه نیست. نیکول کیدمن به خاطر بازی های تاثیرگذار و تحسین شده اش در نقش های دراماتیک شناخته می شود او این موضوع باعث شده بسیاری او را یکی از بهترین بازیگران زن نسل خود بدانند.

به گزارش مووی مگ به نقل از روزیاتو، در کمد افتخارات کیدمن نیز همه جایزه های معتبر دیده می شود؛ از اسکار گرفته تا گلدن گلوب، امی و گیلد. در ۲۳ ساله فاصله بین بازی او در Batman Forever و فیلم ابرقهرمانی جدیدش در دنیای دی سی کامیکس، فیلم The Golden Compass که در سال ۲۰۰۷ ساخته شد تنها بلاک باستر بزرگ و پرهزینه ای بود که کیدمن در آن حضور یافت. اما می توان گفت که وی کیدمن از بازی در نقش ملکه آتلانتا لذت برده و این نقش را چندان جدی نگرفته بود. اکنون انتظار می رود که این بازیگر ۵۳ ساله در دنباله فیلم Aquaman نیز حضور داشته و حتی بر اساس گزارش ها، او قرار است در یک سریال اسپین آفی در مورد ملکه آتلانتا نیز حضور یابد که احتمالاً توسط HBO Max ساخته و منتشر خواهد شد.

آکوامن

البته نیکول کیدمن با دنیای تلویزیون هیچ بیگانه نبوده و به تازگی در سریال های تحسین شده ای مانند Big Little Lies، Top of the Lake و The Undoing ظاهر شده است، هر چند بازی در یک سریال ابرقهرمانی پیشنهادی بسیار متفاوت از پیشنهادهای تلویزیونی قبلی اوست. البته هنوز صحت و سقم این ماجرا در هاله ای از ابهام بوده زیرا متقاعد کردن نیکول کیدمن برای یک سریال ابرقهرمانی کامل که اپیزودهای فراوانی خواهد داشت چندان ساده نیست. در نسخه سینمایی ملکه آتلانتا در فیلم Aquaman، کیدمن نقش کوتاهی داشت و دستمزد قابل توجهی نیز گرفته بود که در نسخه سریالی هر دوی این موضوعات چالش برانگیز خواهند بود.


 

خواندن مقالات زیر توسط مووی مگ پیشنهاد می شود :

نیکول کیدمن: جولیا رابرتز از من با استعدادتر بود!

صحبت های نیکول کیدمن درباره ازدواجش با تام کروز

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها