صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : تصاویر جدید « Spider-Man 3 » منتشر شد / چارلی کاکس به جمع بازیگران اضافه شد

تصاویر جدید « Spider-Man 3 » منتشر شد / چارلی کاکس به جمع بازیگران اضافه شد

مرد عنکبوتی 3

در حالی که انواع و اقسام شایعه‌ها پیرامون قسمت سوم «مرد عنکبوتی» (Spider-Man 3) سونی به گوش می‌رسد، «کامیک‌بوک» گزارش داده است که «چارلی کاکس» ستاره‌ی سریال «دردویل» (Daredevil) نت‌فلیکس و مارول بازی در این فیلم را به پایان رسانده است. انتظار می‌رود کاکس نقش «مت مرداک» را در مقابل «پیتر پارکر» با بازی «تام هالند» ایفا کرده باشد. با این حال، هنوز معلوم نیست که آیا این نسخه از شخصیت «دردویل» با نقشی که در سریالی به همین نام برای نت‌فلیکس بازی کرد یکسان است یا نوعی دنیای موازی در کار است. پیش‌تر گزارش شده بود که «دکتر استرنج» با بازی «بندیکت کامبربچ» در «مرد عنکبوتی ۳» نقش‌آفرینی می‌کند.

 مرد عنکبوتی 3

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، اولین بار دسامبر گذشته شایعه‌ی بازی کاکس در قسمت سوم «مرد عنکبوتی» سونی و مارول منتشر شد اما سونی تاکنون به صورت رسمی این گزارش‌ها را به تأیید نرسانده است. «کوین فایگی» مدیر استودیوی مارول نیز در مورد وجود دنیاهای موازی در «مرد عنکبوتی ۳» توضیح دقیقی ارائه نکرده و تنها وعده می‌دهد: «بزرگ‌ترین سرنخ عنوان قسمت دوم «دکتر استرنج در دنیاهای موازی جنون» (Doctor Strange in the Multiverse of Madness) است. این بزرگ‌ترین سرنخ در مورد هدف فیلم «دنیاهای موازی جنون» و نحوه‌ی بررسی آن است. اینکه در مورد «مرد عنکبوتی ۳» حرف می‌زنیم برای من احساس سورئالی دارد. سال‌ها قبل بر روی فیلمی تحت همین عنوان به کارگردانی آقای «سم ریمی» کار کرده‌ام. بنابراین، اینکه آن را به اختصار «مرد عنکبوتی ۳» بنامیم ایرادی ندارد. ما آن را «بازگشت به خانه ۳» (Homecoming 3) می‌نامیم.»

 مرد عنکبوتی 3

فایگی در مصاحبه‌ی دیگری گفته است که احتمال ورود شخصیت‌های سریال‌های نت‌فلیکس به «دنیای سینمایی مارول» وجود دارد چرا که امتیاز این شخصیت‌ها به استودیوی مارول بازگشته یا به زودی بازخواهد گشت. پیش‌تر گزارش بازگشت، «توبی مگوایر» و «اندرو گارفیلد»، مردان عنکبوتی سابق، و نیز «جیمی فاکس» و «آلفرد مولینا» به دنیای «مرد عنکبوتی» برای بازی در نقش شخصیت‌های شرور قبلی خود منتشر شده بود.

در همین حین اولین تصاویر غیر رسمی از بازی «تام هالند» در «مرد عنکبوتی ۳» درز کرده است. او در این تصاویر که شنبه ۱۶ ژانویه در آتلانتا، ایالت جورجیا گرفته شده با لباس نمادین «مرد عنکبوتی» دیده شده است.

 مرد عنکبوتی 3

«مرد عنکبوتی ۳» با بازی هالند، زندیا، «ماریسا تومی»، «جیکوب باتالون» و «تونی ریولوری» ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ اکران خواهد شد.


خواندن مقالات زیر توسط مووی مگ پیشنهاد می شود :

سرانجام کابوس طرفداران « مرد عنکبوتی » به پایان ر سید!

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها