صفحه اصلی > رپرتاژ : ویژگی ها و قیمت اتاق ها و سوئیت های هتل مارینا پارک کیش

ویژگی ها و قیمت اتاق ها و سوئیت های هتل مارینا پارک کیش

shu00 9960120ab001

 ویژگی ها و قیمت اتاق ها و سوئیت های هتل مارینا پارک کیش

یک هتل پنج ستاره و لوکس که می توانید از پنجره های آن به دریا خیره شوید، انتخاب ایده آلی برای اقامت در کیش است. هر چند این جزیره پرطرفدار هتل های لوکس زیادی در دل خود جای داده، اما برخی اقامتگاه ها چیز دیگری هستند! نمونه آنها هتل مارینا پارک کیش است که مهمانانش را با خاطره خوش بدرقه می کند. از این هتل بیشتر با شما خواهیم گفت، اما در این مطلب جااینجاس سری به اتاق ها و سوئیت های هتل زده است.

اتاق های هتل مارینا پارک کیش؛ امکانات و قیمت

پیش از آنکه چرخی در اتاق های هتل بزنیم، بهتر است بدانید که این واحدها بر اساس نمایی که به دریا یا به پارک سرسبز هتل دارند، دسته بندی شده اند. بنابراین در این اتاق ها فارغ از آنکه پنجره اتاقتان به دریا باز شود یا به فضای سبز؛ مساحت(36 متر مربع) و امکانات یکی است.

دبل پارک

خوب این نوع اتاق همانگونه که از نامش پیداست، با یک تخت دونفره از دو مهمان پذیرایی می کند. نورپردازی اتاق آرامش بخش است و رنگ های ملایم و گرم، فضایی ایده آل برای استراحت خلق کرده اند. در این فضا شما به امکاناتی مانند میز کار، اینترنت، تلویزیون، سرویس بهداشتی و حمام مجهز، صندوق امانات و سرویس چای و قهوه دسترسی خواهید داشت.

*قیمت یک شب اقامت: 2 میلیون و 140 هزار تومان

دبل دریا

اتاق دبل دریا شبیه دبل پارک و امکانات نیز همان است؛ با این تفاوت که صبح که پرده را کنار می زنید، آبی دریا جلوی چشمتان ظاهر می شود. میز کار، تلویزیون، اینترنت، سرویس چای و قهوه، مینی بار، صندوق امانات و یک حمام کاملا مجهز در اتاق های دبل دریا هم تعبیه شده است.

*قیمت یک شب اقامت: 2 میلیون و 550 هزار تومان

توئین دریا

دو تختخواب تک نفره، یک میز کار، تلویزیون، صندوق امانات، مینی بار، سرویس بهداشتی و حمام با تمام لوازم بهداشتی بخشی از امکاناتی هستند که در اتاق های توئین پارک نصیب شما می شوند. ضمن اینکه بالکن اتاق نمای فوق العاده و آرامش بخشی به دریا دارد و نورپردازی نیز این آرامش را کامل می کند.

*قیمت یک شب اقامت: 2 میلیون و 550 هزار تومان

توئین پارک

اگر می خواهید اتاقتان دو تخت تک نفره داشته باشد، اما نمای سبز پارک را ترجیح می دهید؛ اتاق توئین پارک مناسب شما است. همانگونه که پیشتر گفتیم امکانات و وسعت اتاق های دونفره یکسان است و در تمام آنها شما به اینترنت، تلویزیون، سرویس بهداشتی و حمام، مینی بار، سرویس چای و قهوه و حتی بالش طبی دسترسی خواهید داشت.

*قیمت یک شب اقامت: 2 میلیون و 140 هزار تومان

سوئیت های هتل مارینا پارک کیش

قدم به سوئیت های هتل که می گذارید، فضایی دلباز و البته متفاوت انتظار شما را می کشد. بیایید نگاهی به این واحدهای محبوب هتل بیندازیم:

shu00 9960120ab003456

جونیور سوئیت یکخوابه

این سوئیت های 64 متری درست مانند یک خانه مجهز هستند. اتاق نشیمن بزرگ، مبلمان، آشپزخانه، یک تخت دونفره، سرویس بهداشتی و حمام مجهز دارند. علاوه بر این تلویزیون و اینترنت هم برای سرگرمی شما در نظر گرفته شده و با وجود صندوق امانات و سیستم اطفای حریق احساس امنیت هم خواهید کرد. همچنین با اقامت در این سوئیت ها، چشم انداز زیبای پارک پیش روی شما است.

*قیمت یک شب اقامت: 2 میلیون و 860 هزار تومان

جونیور سوئیت دوخوابه

این نوع سوئیت ها هر چند دوخوابه هستند و برای اقامت چهارنفره طراحی شده اند، متراژ یکسانی با یکخوابه ها دارند. اتاق نشیمن بزرگ با مبلمان و میز ناهارخوری، آشپزخانه و یک اتاق خواب که تخت دونفره در آن قرار گرفته، بخشی از سوئیت هستند. در اتاق دیگر هم دو تخت یک نفره وجود دارد. ضمن اینکه تلویزیون، میز کار، اینترنت، صندوق امانات، سرویس بهداشتی و حمام هم در جونیورهای دوخوابه مهیا شده است.

*قیمت یک شب اقامت: 3 میلیون و 890 هزار تومان

سوئیت یکخوابه

هتل 5 ستاره مارینا پارک در تنوع سوئیت های خود چیزی کم نگذاشته است. سوئیت های یکخوابه دیگری هم در این هتل هستند که مساحت و فضایی متفاوت دارند. این سوئیت های 91 متری می توانند میزبان دونفر باشند، یک اتاق نشیمن، اکستنشن، آشپزخانه، مبلمان و میز کار دارند و حس بودن در خانه را به شما القا می کنند. نور اتاق هم با وجود آباژورها و پنجره ها کاملا تنظیم شده و آرامش بر فضا حاکم است. بخش دیگری از امکانات سوئیت هم در تلویزیون، اینترنت، صندوق امانات، دو سرویس بهداشتی و یک حمام خلاصه می شود.

*قیمت یک شب اقامت: 3 میلیون و 70 هزار تومان

سوئیت دوخوابه

سوئیت دوخوابه هتل مارینا پارک برای یک خانواده 4 نفره ایده آل است. با فضایی 125 متری، آشپزخانه، اتاق نشیمن و ناهارخوری و دو اتاق خواب با تخت های دبل و توئین همه چیز شبیه خانه است! در نشیمن مبلمان، میز کاری، تلویزیون و صندوق امانات به چشم می خورد و برای سرگرمی، اینترنت رایگان هم مهیا شده است. از نورپردازی و فضای گرم اتاق که بگذریم، چشم انداز دریا هم آرامش خاصی به این سوئیت ها بخشیده است.

*قیمت یک شب اقامت: در حدود 5 میلیون و 600 هزار تومان

سوئیت رویال

اگر بگوییم بسیاری به هوای اقامت در سوئیت های رویال دست به رزرو هتل مارینا پارک می زنند، اغراق نکرده ایم. این سوئیت وسیع 148 متری بیشتر شبیه یک آپارتمان مجهز است تا اتاق یک هتل! در اتاق نشیمن بزرگ رویال؛ تلویزیون، مبلمان، میز ناهارخوری، کمد، صندوق امانات و مینی بار تعبیه شده است. همچنین وجود دو تختخواب دبل و دو تختخواب یک نفره این سوئیت را برای اقامت 6 نفر مناسب کرده است.

دکوراسیون مجلل، آشپزخانه، نورپردازی هنرمندانه و امکانات دیگری مانند اینترنت، سرویس بهداشتی و حمام مجهز هم از دیگر ویژگی هایی هستند که نمی توان نادیده گرفت. فراموش نکنید که سوئیت های رویال شما را مهمان منظره زیبایی از پارک هتل می کنند.

*قیمت یک شب اقامت: در حدود 8 میلیون تومان

رزرو هتل مارینا پارک در جااینجاس

در مطلب ویژگی ها و قیمت اتاق ها و سوئیت های هتل مارینا پارک کیش از واحدهای اقامتی و قیمت هتل با شما گفتیم. حالا دیگر می دانید که با صرف چه مقدار هزینه از چه امکاناتی برخوردار خواهید شد. بهتر است یک سایت مناسب را هم برای رزرو هتل jainjas.com/kish خود انتخاب کنید تا همه چیز به آسانی و با سرعت به پیش رود. جااینجاس این فرصت را به شما می دهد تا با مشاهده تمام ویژگی های هتل از خدمات تا موقعیت مکانی و حتی نظرات کاربران دست به رزرو اقامتگاه بزنید. خبر خوب این که شما می توانید در صورت بروز هر مشکلی در پروسه رزرو اقامتگاه روی پشتیبانی 24 ساعته ما حساب باز کنید.

راه های تماس با ما:

آدرس : تهران ، خیابان میرداماد ، خیابان البرز ، تابان شرقی ، ملکی سودمند ، پلاک ۲ ، واحد ۱۰

تلفن: ۰21۷۴۴۱۷۷۴۴ ، ۰۲۱ ۷۴۴۱۷۰۰۰ 

 {jcomments off}

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها