صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : صحبت های نامزد سابق رابرت پتینسون درباره تحمل رفتارهای نژاد پرستانه

صحبت های نامزد سابق رابرت پتینسون درباره تحمل رفتارهای نژاد پرستانه

اف‌ کی ‌ای توییگز

«اف‌ کی ‌ای توییگز» خواننده و بازیگر آمریکایی که پیش‌تر دوست پسر سابقش «شایا لابوف» را به آزار جنسی و جسمی متهم کرده بود، حالا از رفتار «عمیقاً وحشتناک» در حین رابطه با ستاره‌ی «گرگ‌ومیش» (Twilight) و به زودی «بتمن» (The Batman) گفته است. این بازیگر ۳۳ ساله در سال ۲۰۱۴ با «رابرت پتینسون» رابطه داشت و در سال ۲۰۱۷ از او جدا شد.

توییگز با نام واقعی «تالیا بارنت» در مصاحبه‌ی جدیدی با «لوییس ترو» ادعا کرده است: «عمیقاً وحشتناک بود و من فکر می‌کنم در زمانی اتفاق افتاد که نمی‌توانستم در موردش حرف بزنم.»

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، توییگز اضافه می‌کند: «احساس می‌کنم که اگر امروز این بدرفتاری‌ها را تجربه می‌کردم می‌توانستم به زبانش آورم و کاری کنم. اما نمی‌دانم به سنی که داشتم یا وضعیت اجتماع یا اینکه سیاه‌پوست و از خانواده‌ای کم درآمد چلتنهام بودم، و اینکه باید دو برابر سخت‌تر کار می‌کردم تا جایگاهم را به دست آورم ارتباطی داشت یا نه.»

توییگز می‌گوید ترول‌های فضای مجازی تصویر او را در کنار میمون‌ها قرار می‌دادند: «اگر لباس قرمز می‌پوشیدم تصویر میمونی با لباس قرمز را کنارش می‌گذاشتند یا اگر سوار دوچرخه می‌شدم میمونی در حال دوچرخه‌سواری را پیدا می‌کردند.»

این بازیگر و خواننده دسامبر گذشته از لابوف شکایت و ادعا کرد که در زمان رابطه با او حتی اجازه نگاه کردن به مردان دیگر را نداشته است. لابوف ۱۰ دسامبر به این اتهامات واکنش نشان داد و گفت بسیاری از آن‌ها «حقیقت ندارند» اما اعتراف کرد که نمی‌خواهد از رفتارهایش دفاع کند. پس از مطرح شدن این اتهامات نت‌فلیکس نام لابوف را از کمپین تبلیغاتی فیلم مدعی اسکار «تکه‌های یک زن» (Pieces of a Woman) حذف کرد و گزارش شد که «الیویا وایلد» لابوف را به دلیل رفتار‌های زننده‌ی او پیش از فیلمبرداری «نگران نباش عزیزم» (Don’t Worry Darling) اخراج کرده است.


خواندن مقالات زیر توسط مووی مگ پیشنهاد می شود :

اولیویا وایلد، شیا لبوف را از فیلم « Don’t Worry Darling » اخراج کرد!

نتفلیکس شیا لبوف را به دلیل اتهامات جنسی از کمپین اسکار کنار گذاشت!

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها