صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : « bridgerton » رکورد پربازدیدترین سریال نتفلیکس را شکست

« bridgerton » رکورد پربازدیدترین سریال نتفلیکس را شکست

BRIDGERTON 10343

نت‌فلیکس ادعا می‌کند که فصل اول سریال درام “بریجرتون” رکورد بینندگان تاریخ شبکه را شکسته و به پربیننده‌ترین سریال اریجینال نت‌فلیکس تبدیل شده است. این سریال سفارش ساخت فصل دوم را دریافت کرده است.

فصل اول “بریجرتون” ۸۲ میلیون بیننده در سراسر دنیا داشته و ۱۹ میلیون بیننده بیش از برآوردهای شبکه در چهار هفته‌ی اول به ثبت رسانده. “بریجرتون” با این رکورد به پنجمین عنوان پربیننده نت‌فلیکس در میان تمامی فیلم‌ها و سریال‌ها تبدیل شده است. “بریجرتون” با این رکورد فاصله‌ی زیادی با دومین سریال پربیننده‌ی شبکه یعنی “ویچر”  ایجاد کرده که در چهار هفته‌ی اول ۷۶ میلیون بیننده داشت.

پاندمی در پربیننده شدن “بریجرتون” و دیگر سریال‌های پربیننده‌ی اخیر نت‌فلیکس از جمله “لوپن” (Lupin) که ۷۰ میلیون بیننده داشته و “گامبی وزیر” با ۶۲ میلیون بیننده، بی‌تأثیر نبوده است. فصل اول “بریجرتون” را ۴۱ درصد از ۲۰۰ میلیون مشترک نت‌فلیکس به نظاره نشسته‌اند.

به گزارش مووی مگ به نقل از30نما،  سریال “ویچر” در زمانی به رکورد ۷۶ میلیون بیننده رسید که نت‌فلیکس دارای ۱۶۷ میلیون مشترک بود. بنابراین اواخر سال ۲۰۱۹ حدود ۴۶ درصد از مشترکین شبکه این سریال را دیده‌اند. فصل سوم “چیزهای عجیب” (Stranger Things) نیز ژوئیه سال ۲۰۱۹ رکورد ۶۴ میلیون بیننده را ثبت کرد که با توجه به ۱۵۸ میلیون مشترک نت‌فلیکس در آن زمان، توسط ۴۰.۵ درصد از مخاطبین دیده شده است.

سریال “بریجرتون” به نویسندگی “کریس ون دوسن” که از رمان‌های “جولیا کویین” اقتباس شده، در ۸۳ کشور از جمله ایالات متحده، برزیل، بریتانیا، فرانسه، هند، و آفریقای جنوبی در رتبه‌ی اول قرار رفته است.

فصل اول سریال بر اساس اولین کتاب کویین، “دوک و من” اقتباس شد و رابطه‌ی رمانتیک پیچیده میان “دفنی” بزرگ‌ترین دختر بریجرتون‌ها با بازی “فیبی داینور” و دوک “سایمون بست” با بازی “رگی-جین پیج” را روایت می‌کرد. کتاب‌های “بریجرتون” در هشت فصل نوشته شده که هریک پیرامون روابط رمانتیک یکی از اعضای خانواده‌ی بریجرتون است.


خواندن مقالات زیر توسط مووی مگ پیشنهاد می شود :

تلاش نتفلیکس برای حذف صحنه های جنسی « Bridgerton» از سایت های غیراخلاقی!

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها