صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : 10 بازیگری که به دلیل دستمزد بالا بازی در نقش های مهم را از دست دادند! + تصاویر

10 بازیگری که به دلیل دستمزد بالا بازی در نقش های مهم را از دست دادند! + تصاویر

۱۰- تام کروز برای فیلم Salt

قراردادهای هالیوودی می توانند به دعوایی باورنکردنی و بیرحمانه تبدیل شوند. بازیگران و مدیر برنامه های آنان برای بدست آوردن آخرین دلار از قیمت پیشنهادی خود تلاش می کنند، در حالی که استودیوها همان طور که انتظار می رود برای کاهش دادن هزینه ها تا سر حد ممکن چانه می زنن. وقتی پای پرداخت دستمزد ستاره های بزرگ به خاطر قدرت ستارگی شان به میان می آید، استودیوها باید انتظار ریخت و پاش میلیون ها دلار برای گرفتن پاسخ بله از ستاره مورد نظر خود برای بازی در فیلمشان را داشته باشند، صرفنظر از اینکه بعد از انتشار فیلم عملکرد آن در باکس آفیس چه بوده و سودده باشید یا خیر. بیشتر اوقات این سرمایه گذاری نتیجه می دهد، به ویژه وقتی که برای تداوم حضور ستارگان در یک فرانچایز، دستمزد آن ها نیز افزایش یافته و در طرف مقابل سوددهی فیلم تضمین می شود.

به گزارش مووی مگ به نقل از روزیاتو، اما گاهی اوقات دستمزد پیشنهادی استودیوها کمتر از آن چیزی است که ستارگان فکر می کنند ارزشش را دارند و در نتیجه آن بازیگران تصمیم به کناره گیری از پروژه می گیرند که البته معادل اخراج شدن است. تقاضاهای بزرگ از جانب بازیگران برای دنباله ها معمولاً دلیل این کناره گیری ها و اخراج هاست، هر چند گاهی اوقات نیز ستارگان ارزش خود را برای یک فیلم بدون دنباله و معین بیش از حد دست بالا می گیرند. برخی از این مشکلات حتی به شکایت های حقوقی نیز منتهی می شوند. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با بازیگرانی آشنا کنیم که حرص و طمع زیادشان بر سر دستمزد باعث شد نقش های سینمایی را از دست بدهند.

۱۰- تام کروز برای فیلم Salt

شاید سخت باشد نسخه تام کروز را در فیلم Salt با بازی آنجلینا جولی تصور کرد اما فیلمی که زمانی عنوان آن Edwin A. Salt بود، به خاطر دستمزد بالایی که تام کروز طلب کرده بود به طور کلی بازنویسی شد. داستان به سل ۲۰۰۸ باز می گردد و زمانی که تام کروز قرار بود با بازی در این فیلم که اسم بی مسما و نه چندان جذابی نیز داشت بیش از پیش در قالب نقش های اکشن فرو رود. به عنوان یکی از مشهورترین، محبوب ترین و البته گرانقیمت ترین ستارگان تاریخ سینما، تام کروز درخواست دستمزد ۲۰ میلیون دلاری کرده بود، رقمی که برای استودیو سازنده قابل قبول نبود. به گفته فیلیپ نویس، بازنویسی فیلمنامه از ایده ای گرفته شد که در ابتدا بسیار غیرقابل قبول و ناپذیرفتنی به نظر می رسید اما خیلی زود مشخص شد که ایده ای فوق العاده است.

اگر چه نمی توان گفت که نتیجه فیلم با بازی تام کروز می توانست به اندازه نسخه آنجلینا جولی موفق و پرفروش باشد اما می توان ادعا کرد تیمی که چنین اکشن پرهیجانی ساخت می توانست همین قضیه را در صورت موافقت تام کروز برای بازی در فیلم تکرار کند. این فیلم بیش از پیش جولی را به شهرت رساند و او را به یک بازیگر نقش اول گرانقیمت تبدیل کرد. در سال ۲۰۱۰ همزمان با انتشار فیلم Salt ، تام کروز بازی در فیلم Knight and Day را پذیرفت که در نهایت فروشی تقریباً مشابه Salt در باکس آفیس داشت. با این وجود، شخصیت Salt به یک شخصیت نمادین در کارنامه بازیگری جولی تبدیل شد و کروز در اضافه کردن یک شخصیت محبوب و منحصربفرد جاسوس به رزومه خود ناکام ماند.

۹- مارکوس چونگ برای دنباله های فیلم The Matrix

۹- مارکوس چونگ برای دنباله های فیلم The Matrix

شخصیت تانک با بازی مارکوس چونگ نقش مهمی در قسمت اورجینال فیلم The Matrix داشت و این بحث دستمزدی او بود که این بازیگر را از بازگشت به دنباله های فیلم بازداشت که البته در نهایت با شکایت حقوقی نیز همراه شد. در شکایت چونگ در سال ۲۰۰۳، ادعا شده بود که تهیه کنندگان در قرارداد کتبی قول بازی در دنباله ها را به او داده اند و وقتی مذاکرات در مورد دستمزد به بن بست رسیده تلاش کرده اند به شهرت و اعتبار او صدمه زده و باعث پایان یافتن حرفه بازیگری او شده اند. چونگ برای حضورش در دنباله های این فیلم درخواست رقم قابل توجه یک میلیون دلار را کرده بود اما استودیو تنها حاضر به پرداخت ۴۰۰,۰۰۰ دلار بود. هیچ طرفی حاضر نبود رقم خود را تغییر دهد و بدین ترتیب بود که شخصیت چونگ از سناریو دنباله ها حذف شده و برادرش لینک با بازی هارولد پرینیو جایگزین او شد. در داستان نیز چنین گفته شد که شخصیت تانک کشته شده است.

چونگ در فوریه ۲۰۱۸ مستندی در این مورد در کانال یوتیوبی خود منتشر کرد که در آن یک سری اتفاقات عجیب و غریب که در هنگام ساخت فیلم The Matrix رخ داده بود را شرح داد، از جمله این ادعا که کیانو ریوز از انیماتورهای فیلم مقداری پول کش رفته و بعد از اینکه واچوفسکی ها تلاش کرده بودند او را «تروریست» جا بزنند از آن ها درخواست غرامت کرده بود. بدون شک حرفه چونگ بعد از نپذیرفتن پیشنهاد ۴۰۰,۰۰۰ دلاری تهیه کنندگان The Matrix به پایان رسید و آخرین فیلمی که وی در آن حضور یافت نیز در سال ۲۰۰۵ بود. همچنین او با اعتراف به اینکه در هنگام ساخت فیلم یک نشست خبری را به اشوب کشیده، از دفتر تهیه کنندگان غذا کش رفته و واچوفسکی ها را عصبانی کرده، اعتبار شخصیتی خود را نیز زیر سوال برد.

۸- بروس ویلیس برای فیلم Expendables 3

۸- بروس ویلیس برای فیلم Expendables 3

فرانچایز The Expendables به خاطر داشتن ستارگان بزرگ اکشن و منفجر کردن و تیراندازی های بزرگش شناخته می شود اما دستمزد درخواستی بروس ویلیس بدین معنا بود که Expendables 3 یک ستاره اکشن کمتر خواهد داشت. بر اساس شنیده ها، استودیو سازنده حاضر بود برای تنها ۴ روز فیلمبرداری یک دستمزد قابل توجه ۳ میلیون دلاری به ویلیس بدهد اما ویلیس حاضر نبود یک دلار از درخواست ۴ میلیون دلاری خود نیز پایین بیاید و بدین ترتیب بود که وی حضور در فیلم را نپذیرفت. ۳ میلیون دلار برای تنها ۴ روز کاری شبیه یک سرقت در روز روشن است اما ویلیس به انجام آن راضی نشد.

سیلوستر استالونه نیز در عرض تنها سه روز ویلیس را از فیلم اخراج کرده و هریسون فورد را جایگزین او کرد. استالونه در توییتی با اعلام این خبر، نوشت: «ویلیس اخراج شد… هریسون فورد آمد. خبر فوق العاده!!!! سال ها منتظر این موضوع بودم!!!!! طمع کار و تنبل… یک فرمول قطعی برای خراب کردن یک حرفه». اگر چه کمتر کسی به این موضوع باور دارد که ویلیس پس از رد کردن پیشنهاد بازی در فیلم Expendables 3 با خراب شدن رزومه و حرفه اش مواجه شده اما استالونه وقتی پای صحبت کردن درباره افراد طمع کار در زمینه دستمزد در میان باشد حرف هایش را قورت نمی دهد. شاید بهتر بود ویلیس سه میلیون دلارش را می گرفت و چند روز غرولندش را می کرد.

۷- هیلاری داف برای دنباله های Lizzie McGuire

۷- هیلاری داف برای دنباله های Lizzie McGuire

سریال Lizzie McGuire یکی از اولین جهش های دیزنی از ستاره های کمتر شناخته شده به ماجراجویی های بزرگ سینمایی بود و بعد از موفقیت نسخه اصلی به فکر ساخت دنباله ها نیز افتادند اما هیلاری داف به دلیل پیشنهاد ناکافی که در مورد دستمزد به او داده شده بود مذاکرات برای حضور در ادامه این فرانچایز را ترک کرد. بعد از اخراج داف از پروژه های دیزنی در سال ۲۰۰۳، مادر او، سوزان، در صحبت با رسانه ها گفت: « دیزنی فکر می کرد که ما را به هر پیشنهادی که خودش بخواهد راضی کند و موفق نشدند. ما از دنباله کناره گیری کردیم. آن ها هم ساخت دنباله را نادیده گرفتند». برای داشتن نگاهی دقیق تر به تقاضاها، گفته می شود که دیزنی می خواست علاوه بر دنباله، یک سریال تلویزیونی نیز برای هدف قرار دادن مخاطبان بالغ تر از روی سریال اورجینال بسازد.

در حالی که داف تا آن زمان برای هر اپیزود تنها ۱۵,۰۰۰ دلار دستمزد گرفته بود، برای اپیزودهای بعدی درخواست دستمزدی ۱۰۰,۰۰۰ دلاری داشته و برای نسخه سینمایی نیز ۵ میلیون دلار دستمزد خواسته بود. در مقابل دیزنی پیشنهاد ۳۵,۰۰۰ دلار برای هر اپیزود و ۴ میلیون دلار برای نسخه سینمایی را به داف ارائه کرد، همراه با پیشنهاد ۵۰۰,۰۰۰ دلار جایزه در صورتی که فیلم اول با موفقیت همراه شود، پیشنهادی که با مخالفت داف و پایان مذاکرات همراه شد. در حالی که هنوز هم ساخت دنباله Lizzie McGuire در سرویس دیزنی پلاس با مشکلات مواجه است، به نظر می رسد که شبح گذشت مشکل ساز و پر از دست انداز لیزی هنوز هم تولید این دنباله را دچار دردسر کرده است. هنوز هم مشخص نیست که آیا بالاخره شاهد ساخت سریال دنبال Lizzie McGuireبرای مخاطبان بزرگ تر خواهیم بود یا خیر.

۶- شان کانری برای فیلم های James Bond

۶- شان کانری برای فیلم های James Bond

بسیار شبیه دانیل کریگ، به نظر می رسد که باند مرحوم نیز مشکلی با افشای این واقعیت برای رسانه ها نداشت که وی نیز تنها در قبال دستمزدهای میلیون دلاری حاضر بود کت و شلوار شیک جیمز باندی را به تن کند. بعد از اینکه پیش از انتشار فیلم You Only Live Twice،  در انظار عمومی فاش کرد که از بازی در این نقش خسته کننده ناراضی است و درخواست پول بیشتری برای بازگشت به این نقش دارد، همگان به این نتیجه رسیدند که پایان شان کانری در نقش جیمز باند فرا رسیده است. در آخرین فیلم، استودیو دستمزدی ۷۵۰,۰۰۰ دلاری به شان کانری داده بود و می دانست که بدون افزایش دستمزد کار سختی برای راضی کردن کانری برای بازگشت به این نقش خواهد داشت.

استودیو سازنده تلاش کرد تا در مورد دستمزد با کانری مذاکره کند اما از قبل نیز با گزینه جایگزین او، جرج لازنبی، برای فیلم جدید این مجموعه با عنوان On Her Majesty’s Secret Service  به توافق رسیده بودند، کسی که به خاطر شانه خالی کردنش از زیر بار تعهد به این شخصیت پیش از انتشار فیلم نیز بسیار خبرساز شد و همبازیش در فیلم، دیانا ریگ، نیز وسواس و خودشیفتگی او را غیرقابل باور و غیرقابل تحمل توصیف کرده بود. کانری اعلام کرد که بدون دریافت ۱ میلیون دلار به اضافه درصدی از درآمد فیلم حاضر به بازگشت به نقش جیمز باند نخواهد بود، عددی که در مقابل دستمزد ۵۰ میلیون دلاری دانیل کریگ برای No Time to Die و بعد از اینکه گفت دیگر در این نقش بازی نمی کند، بسیار ناچیز به نظر می رسد. وقتی پای جیمز باند در میان باشد، پول حرف اول و آخر را می زند اما تهیه کنندگان نمی خواستند اجازه دهند کانری حرف خود را به کرسی بنشاند و در نهایت لازنبی را جایگزین او کردند.

۵- تیلور لاتنر برای فیلم های متعدد 

۵- تیلور لاتنر برای فیلم های متعدد

به عنوان یکی از جذاب ترین و محبوب ترین ستارگان نوجوان اوایل دهه ۲۰۱۰، تیلور لاتنر به دنبال دستمزدهای قابل توجه بود. بعد از اینکه گفته شد وی برای دو فیلم نهایی فرانچایز Twilight بیش از ۲۵ میلیون دلار دستمزد دریافت کرده بود، لاتنر ستاره ای پرتقاضا در میان تهیه کنندگان بود که می خواستند از شهرت و محبوبیت او نهایت استفاده را ببرند اما مجبور بودند برای راضی کردنش سر کیسه را حسابی شل کنند. فیلم هایی که لاتنر قرار بود بعد از Twilight در آن ها بازی کند شامل فیلم Stretch Armstrong و همچنین David and Goliath در کنار دواین جانسون بودند که به ترتیب وی برای آن ها دستمزد ۷.۵ و ۱۰ میلیون دلاری را طلب کرده بود. اما موفقیت فرانچایزهای بزرگ همیشه به معنای موفقیت در دیگر پروژه ها نیست زیرا فیلم اکشن او در سال ۲۰۱۱ با عنوان Abduction نتوانست سینماروها و منتقدان را راضی کند و تنها ۹۰ میلیون دلار فروش در برابر بودجه ۳۵ میلیون دلاریش داشت که ۵ میلیون دلار از آن نیز سهم دستمزد لاتنر بود که عدد قابل توجهی بود.

بعد از این شکست تجاری، استودیوها به این باور رسیدند که لاتنر ارزش این همه ولخرجی را ندارد و بدین ترتیب تمام پروژه های بزرگ با بازی او را بایگانی کردند، از جمله پروژه هایی که در دوران حضور او در Twilight ، مراحل اولیه تولید خود را سپری می کردند. بدون شک این طمع و زیاده خواهی بود که ستاره بخت لاتنر را کور کرد. یکی از تهیه کنندگان سینمایی که قرار بود او را استخدام کند در این باره گفته است: «اولین فیلم او خیلی خوب نبود و این موضوع رقم درخواستی او در آن زمان را توجیه نمی کرد». از این رو، ظاهراً زمانی که مشخص شده بود فیلم های او پرفروش نیستند نیز لاتنر دست از درخواست دستمزدهای بالا برنداشته بود. در ادامه لاتنر به بازی در سریال های کوچکتر اما موفق تر رضایت داد.

۴- کاترین هیگل برای فیلم Valentine’s Day

۴- کاترین هیگل برای فیلم Valentine’s Day

با توجه به اینکه این موضوع که کاترین هیگل به عنوان بازیگری که کار با او لذت بخش است چندان مورد قبول سلبریتی های هالیوودی نیست، خیلی عجیب است که دستمزدهای درخواستی او نیز به اندازه نقش هایش ناخوشایند هستند. بدنبال درگیری های لفظی مشهور او با جاد آپاتو کارگردان Knocked Up بعد از انتشار آن، هیگل به عنوان بازیگری که کار با او بسیار سخت است نامی برای خود دست و پا کرده و خیلی سریع پیشنهادهای کاری به او به پایان رسیدند، در حالی که جدایی او از Grey’s Anatomy در سال ۲۰۱۰ تقریباً آخرین حضور موفق او در سینما و تلویزیون بود تا اینکه در سال ۲۰۱۸ در یکی از نقش های اصلی سریال Suits حضور یافت.

علیرغم اینکه فیلم مورد توجه منتقدان قرار نگرفت اما Valentine’s Day در سال ۲۰۱۰ یک موفقیت تجاری بزرگ بود و می توانست ستاره هیگل در قلمرو کمدی رمانتیک که به خاطر آن مشهور شده بود را زنده نگه می داشت. هیگل برای این فیلم درخواست دستمزد قابل توجه ۳ میلیون دلاری کرده بود که بسیار بیشتر از دستمزد دیگر بازیگران فیلم، از جمله تیلور سویفت، بردلی کوپر، آن هاتاوری و حتی تیلور لاتنر بود. یک سال بعد هیگل در دنباله این فیلم با عنوان New Year’s Eve بازی کرد که بدون شک در نتیجه توافق دو طرف بر سر دستمزد تحقق یافت. اما در مورد Valentine’s Day پاسخ تهیه کنندگان به دستمزد درخواستی او منفی مطلق بود.

۳- کریسپین گلوور برای دنباله های Back To The Future 

۳- کریسپین گلوور برای دنباله های Back To The Future

داستان جدایی کریسپین گلوور از تیم سازنده Back To The Future بسیار مشهور است و حتی منجر به شکایتی حقوقی شد که به ماجرایی بسیار بزرگ مربوط به نمایش دادن بازیگر در برابر دوربین شد. بر اساس گزارش ها، گلوور از سناریو Back to the Future Part II چندان راضی نبوده و برای تکرار نقش خود درخواست دستمزدی یک میلیون دلاری کرده بود در حالی که استودیو سازنده در ابتدا به او ۱۵۰,۰۰۰ دلار دستمزد را پیشنهاد کرد. برای درک رقم درخواستی گلوور باید بدانید که توماس اف ویلسون که نقش بیف تنن را بازی می کرد، در قسمت دوم فیلم ۳۵۰,۰۰۰ دلار دستمزد دریافت کرد، در شرایطی که شخصیت او نقش بسیار کلیدی تری در داستان نسبت به شخصیت گلوور داشت. در ادامه استودیو با دستمزد درخواستی گلوور مخالفت کرده و ادامه کار را بدون او پیش برد. به گفته گلوور، وی انتظار داشت تهیه کنندگان بازیگر دیگری را به جای او استخدام کنند که به گفته خودش به دلیل قانونی بودن، هیچ مشکلی با آن نداشت.

اما سازندگان فیلم به جای این کار، با گریم سنگین یک بازیگر دیگر او را به شکل شخصیت گلوور در فیلم قبلی درآوردند تا مخاطب فکر کند واقعاً گلوور در فیلم حضور دارد، موضوعی که با شکایت گلوور همراه شد. گلوور مدعی شده بود که استیون اسپیلبرگ با جفری وایزمن بازیگر جایگزین وی صحبت کرده و در حالی که به خاطر گریم های سنگین فکر می کرده او گلوور است، به وایزمن چنین گفته است: «آهای کریسپین، کاری می کنم یک میلیونت را بگیری». در حالی که گلوور نتوانست در ادامه این فرانچایز موفق حضور داشته باشد، پیشنهاد آخر به او ۷۶۰,۰۰۰ هزار دلار بود که مورد موافقت گلوور قرار نگرفت. این عدد هنوز هم یک میلیون دلار درخواستی گلوور نبود اما این زیاده خواهی باعث شد که حرفه گلوور در آینده به طور کلی در مسیری متفاوت پیش برود.

۲- ترنس هاوارد برای دنباله های Iron Man

۲- ترنس هاوارد برای دنباله های Iron Man

این یکی کمی مبهم است زیرا جایگزینی ترنس هاوارد در دنیای سینمایی مارول به عنوان شخصیت جیمز رودس بیشتر به مسائل حقوقی باز می گردد تا طمع کار شدن بازیگر. هاوارد برای بازی خود در این نقش در فیلم اصلی Iron Man نزدیک به ۳.۵ میلیون دلار دستمزد گرفت و نقش مهمی در قرار گرفتن رابرت داونی جونیور در نقش اصلی فیلم داشت. به هاوارد قول داده شده بود در صورت ساخت دنباله، دستمزد او به ۵ میلیون دلار افزایش یابد اما بعد از قطعی شدن ساخت دنباله، تهیه کنندگان به او گفتند که نقشش در این دنباله کاهش یافته و دستمزد کمتری نسبت به چیزی که قبلاً توافق شده بود را به او پیشنهاد دادند. جان فاورو و جاستین ثرو به عنوان نویسنده سناریو فیلم ظاهراً از همکاری خود با هاوارد در نسخه اصلی چندان راضی نبودند و برای کاهش دشواری ها در دنباله، تصمیم گرفتند نقش او را کاهش دهند، بدون اینکه قصدی برای کاهش دستمزد بازیگران دنباله داشته باشند.

در واقع رقمی که به هاوارد پیشنهاد شد بسیار پایین تر از رقم مورد توافق قرار گرفته قبل بوده که با مخالفت او و مدیر برنامه هایش مواجه شد. در نتیجه روز بعد دان چیدل جایگزین ترنس هاوارد شد. سال ها گذشته و هاوارد همچنان از نقش خود در آوردن داونی جونیور به این فرانچایز سخن گفته و می گوید: «در واقع این من بودم که به او ۱۰۰ میلیون دلار دادم که در واقع به معنای یک ضرر ۱۰۰ میلیون دلاری برای من بود به این خاطر که می خواستم از یک نفر دیگر مراقبت کنم». اگر چه تجربه ناخوشایند همکاری با هاوارد برای فاورو و ثرو نقش مهمی در بازنویسی سناریو دنباله داشت اما به نظر می رسد که کناره گیری هاوارد از ادامه حضور در این فرانچایز با توجه به کاهش قابل توجه دستمزدش، موجه باشد. در مقابل، چیدل هنوز هم نقشی کلیدی در دنیای سینمایی مارول دارد و این بدان معناست که اگر هاوارد با دستمزدی کمتر در این فرانچایز می ماند شاید این روزها شرایط بسیار بهتری داشت و می توانست آن کاهش دستمزد را جبران کند.

۱- هالی برای برای پروژه های مختلف

۱- هالی برای برای پروژه های مختلف

بسیاری از بازیگران وقتی برنده جایزه اسکار می شوند، دستمزدهایشان یک شبه چند برابر خواهد شد. هالی بری نیز از این قاعده مستثنی نبود، بعد از اینکه در سال ۲۰۰۱ برای فیلم Monster’s Ball برنده جایزه اسکار شد. اما افزایش قابل توجه دستمزد و شکست تجاری فیلم های پرهزینه او بعد از اسکار گرفتن، باعث شد او دیگر جذابیت سابق را نداشته باشد، زمانی که قرار بود اوج بازیگریش باشد. بازی های بری بعد از Monster’s Ball پروژه های ارزانی نبودند، به همان اندازه که ضعیف بودند. جدای از حضور ادامه دار او در فرانچایز X-Men در نقش استورم، سه فیلم هالی بری بعد از کسب اسکار فیلم های پرهزینه ای بودند اما علیرغم دستمزدهای قابل توجهی که به او داده شد، نقش مهمی در کاهش اعتبار او داشتند.

اولی فیلم Die Another Day در مجموعه جیمز باند بود که بری برای بازی در آن ۴ میلیون دلار دستمزد گرفت، فیلمی که نقدهای متفاوتی دریافت کرده و در باکس آفیس نیز موفقیت چندانی کسب نکرد در حالی که برای ساخت آن ۱۴۰ میلیون دلار هزینه شده بود. بعد از آن نوبت به Gothika رسید که بری برای آن ۶ میلیون دلار دستمزد گرفت و نقدهای عمدتاً منفی دریافت کرد. سومین فیلم نیز Catwoman بود که بری برای حضور در آن دستمزد قابل توجه ۱۴ میلیون دلاری را دریافت کرد اما نتیجه فیلمی بسیار ضعیف بود که هنوز هم در مورد بد بودن آن صحبت می شود. هیچ کسی هالی بری را به خاطر استفاده از موفقیت خود در فیلم Monster’s Ball سرزنش نمی کند اما تصمیم گیری های اشتباه او در انتخاب نقش برای دستمزد بیشتر باعث شد وی نقش های بسیار بهتری که به او پیشنهاد شده بود را نادیده بگیرد.

کارنامه او پس از Catwoman اما بسیار امیدوار کننده بود و  این موضوع نشان داد که درست مانند تیلور لانتر، قدرت ستارگی هالی بری به اندازه دستمزدی که می خواست نبود. در سال های اخیر، هالی بری در دنباله های فرانچایزی بسیار موفق بوده و نمونه آن را می توان در John Wick: Chapter 3 – Parabellum و Kingsmen: The Golden Circle دید که مورد استقبال سینماروها و منتقدان قرار گرفته و نشان از بازگشت او به اوج هالیوود هستند.


خواندن مقالات زیر توسط مووی مگ پیشنهاد می شود :

11 سریال علمی – تخیلی برتر تلویزیون در یک دهه اخیر + تصاویر

10 بازیگری که با شرایط خاص در فیلمها بازی کردند! + تصاویر

20 فیلم برتر سینمای کره جنوبی که قبل از مرگ باید دید! + تصاویر

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها