صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : نسخه هالیوودی فیلم « قطار بوسان » ساخته می شود

نسخه هالیوودی فیلم « قطار بوسان » ساخته می شود

قطار بوسان

استودیوی نیولاین با “تیمو تاهیانتو” فیلمساز اندونزیایی در حال مذاکره است تا نسخه‌ی انگلیسی زبان فیلم کره‌ای و پرفروش “قطار بوسان” را تولید کند. “جیمز وان” و “مایکل کلر” با کمپانی “اتمیک مانستر” از جمله تهیه‌کنندگان فیلم و “گری دابرمن” نویسنده فیلمنامه خواهند بود.

نسخه‌ی کره‌ای زبان “قطار بوسان” به کارگردانی “سانگ-هو یون” که در جشنواره‌ی فیلم کن سال ۲۰۱۶ روی پرده رفت، به‌سرعت در سراسر دنیا پرفروش شد و تحسین منتقدین را نیز به دنبال داشت. دنباله‌ی “قطار بوسان” تحت عنوان “شبه جزیره” در سال ۲۰۲۰ اکران شد.

تاهیانتو در سال ۲۰۱۶ تریلر “هدشات” (Headshot) را کارگردانی کرده و اخیراً اکشن تریلر “شب به سراغمان می‌آید” را برای نت‌فلیکس ساخته. او سابقه‌ی کارگردانی فیلم‌های ترسناک کالت دیگری چون “وی/اچ/اس ۲”را نیز دارد.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما،  “جیمز وان” و نیولاین پیش‌تر در چندگانه‌ی “احضار روح” همکاری کرده‌اند. این چندگانه به تولید اسپین‌آف‌های “آنابل” و “راهبه” انجامیده است. وان امسال سه فیلم دیگر با همکاری نیولاین عرضه می‌کند: “مورتال کامبت” به عنوان تهیه‌کننده، “احضار روح: شیطان واردم کرد” به عنوان تهیه‌کننده و “بدخواه” به عنوان کارگردان و تهیه‌کننده.

دابرمن تاکنون شش فیلم از جمله “آن” (It) و دنباله‌اش برای نیولاین به نگارش درآورده و در مجموع بیش از ۲.۳ میلیارد دلار برای استودیو درآمدزایی کرده. این نویسنده اقتباس دیگری از “سیلمز لات” استیون کینگ را برای نیولاین نوشته و کارگردانی خواهد کرد. وان یکی از تهیه‌کنندگان این فیلم خواهد بود.   


خواندن مقالات زیر توسط مووی مگ پیشنهاد می شود :

کره شمالی: تماشای فیلم های کره جنوبی خطر حکم اعدام خواهد داشت!

تاریخچه پیدایش موج نو سینمای کره جنوبی و تحلیل و بررسی آن

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها