صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : ابراز تمایل شارلیز ترون برای بازی در نسخه زنانه و همجنس گرایانه « جان سخت »!

ابراز تمایل شارلیز ترون برای بازی در نسخه زنانه و همجنس گرایانه « جان سخت »!

شارلیز ترون

«شارلیز ترون» در مورد تولید بازسازی همجنس‌گرایانه اکشن «جان سخت» (Die Hard) بسیار جدی به نظر می‌رسد. این بازیگر برنده‌ی اسکار در انتهای سال ۲۰۲۰ به این پیشنهاد مطرح شده در توییتر تمایل نشان داد. در آن توییت آمده بود: «فیلم‌های کمدی رمانتیک همجنس‌گرایانه برای کریسمس بد نیستند، اما چیزی که من واقعاً می‌خواهم یک «جان سخت» است، جایی که شارلیز ترون طغیان کند و جان همسرش را نجات دهد.» ترون در واکنش به این توییت نوشت: «کجا را باید امضاء کنم؟»

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، ترون حالا در مصاحبه‌ی جدیدی با «ونتی فر» دوباره به بازی در چنین پروژه‌ای ابراز تمایل کرده و در پاسخ به این پرسش که آیا حاضر است در نسخه‌ی لزبین «جان سخت» بازی کند یا نه می‌‌گوید: «بله، ایده‌ی بسیار خوبی است. به همین علت بود که در توییتر واکنش نشان دادم. برای اینکه فکر می‌کنم ایده‌ی درخشانی است. فکر کردم این فرد باید شروع کند به مطرح کردن ایده‌اش. ایده‌ی فوق‌العاده‌ای است. و با توجه به اینکه پای دو زن در میان است، فکر کردم که بله، حاضرم.»

بازسازی «جان سخت» در راستای دیگر اکشن‌های اخیر ترون قرار می‌گیرد. او به‌تازگی در فیلم «گارد کهن» (The Old Guard) نت‌فلیکس بازی کرده و در چند سال گذشته در «بلوند اتمی» (Atomic Blonde) و «مکس دیوانه: جاده خشم» (Mad Max: Fury Road) دیده شده است. دنباله‌ی دو فیلم اول در مراحل ابتدایی توسعه قرار دارد. ترون با این فیلم‌ها به یکی از برترین بازیگران زن نقش‌های اکشن هالیوود تبدیل شد. اولین اکشن او «کار ایتالیایی» (The Italian Job) بود اما در آن فیلم در مقابل بازیگران مرد پرشمار مقابل دوربین رفت.

ترون در کامیک-کان سال گذشته گفت که پیش از آنکه «کار ایتالیایی» در سال ۲۰۰۳ تولید شود متوجه شده که چقدر تصور نادرست در مورد زنان و ژانر اکشن وجود دارد: «با اینکه اکشن آن فیلم بر پایه‌ی ماشین‌ها بود، ما باید به صورت فیزیکی کارهای زیادی انجام می‌دادیم. بازیگر لذت زیادی می‌برد از انجام آن صحنه‌های اکشن… فرایند غیرمنصفانه‌ای به همراه داشت. من تنها زن در بین مشتی مرد بودم و به وضوح به یاد می‌آورم که در مرحله‌ی پیش از تولید آن‌ها شش هفته تمرین سخت بیشتر از بازیگران مرد برای من برنامه‌ریزی کردند. این کار بسیار توهین‌آمیز بود.»


خواندن مقالات زیر توسط مووی مگ پیشنهاد می شود :

توضیحات چارلیز ترون درباره اختلافش با تام هاردی/ او بی جهت طنز به فیلم اضافه می کرد!

چارلیز ترون اعلام کرد که به دلیل نژاد پرستی فراوان در آمریکا، این کشور را ترک خواهد کرد

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها