صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : بازیگر « هری پاتر » از رفتارهای نژاد پرستانه هواداران گفت

بازیگر « هری پاتر » از رفتارهای نژاد پرستانه هواداران گفت

کیتی لیونگ

«کیتی لیونگ» بازیگر فیلم‌های «هری پاتر» (Harry Potter) از تجربه‌ی رفتارهای نژادپرستانه‌ی هواداران گفت. لیونگ که در چهار فیلم این چندگانه از جمله «جام آتش» (The Goblet of Fire) و «محفل ققنوس» (The Order of the Phoenix) نقش «چو چانگ» معشوقه‌ی هری را بازی کرده، در مصاحبه با پادکست «چاینیز چیپی گرل» فاش می‌کند که به فاصله‌ی کوتاهی پس از بازی در فیلم‌ها کشف کرده وبسایت‌هایی برای ارسال پیام‌های نژادپرستانه در مورد او طراحی شده‌اند.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، لیونگ می‌گوید: «در مقطعی نام خودم را گوگل کردم، و به وبسایتی برخوردم که به نحوی برای هوادارای از «هری پاتر» ساخته شده بود. به یاد می‌آورم که همه‌ی آن پیام‌ها را خواندم و بله، مزخرفات نژادپرستانه‌ی زیادی در میان آن‌ها وجود داشت. یک نفر حتی یک وبسایت طراحی کرده بود تا ابراز انزجار کند. نوشته بودند که اگر با انتخاب این بازیگر مخالفید مثلاً روی این دکمه کلیک کنید و شمار افرادی که مخالفت کرده بودند را نشان می‌داد. وحشتناک بود.»

لیونگ ادعا می‌کند که وقتی این مسائل را به اطلاع تبلیغات‌چی خود رسانده، به او گفته‌اند که در این رابطه حرفی نزد و وجودش را در مصاحبه‌ها انکار کند. لیونگ می‌گوید: «به یاد می‌آورم که به من می‌گفتند: «ببین کیتی، ما چنین چیزهایی را ندیده‌ایم، این وبسایت‌های هواداری را. در ضمن، اگر از تو در این رابطه پرسیدند، فقط بگو که حقیقت ندارد، بگو چنین چیزی اتفاق نیفتاده.» و من هم سری تکان دادم و گفتم بسیار خوب. هرچند با چشمان خودم دیده بودم.»

لیونگ در ادامه می‌گوید: «در آن زمان، اینترنت و هواداری [مجازی] و از این دست چیزها به تازگی ظهور کرده بود. از آنجا که ۱۶ ساله و یک نوجوان بودم، حرف مردم برایم اهمیت داشت، همان‌گونه که در مدرسه چنین بود، چه رسد به حرف تمام مردم دنیا. فشار زیادی وجود داشت.»

لیونگ در سال ۲۰۱۶ به «هرالد» گفته بود که تنها راه کنار آمدن با بدرفتاری‌های هواداران نادیده گرفتنشان بوده است: «نمی‌دانم بهترین راه کنار آمدن با آن بود یا نه، اما این کاری بود که انجام دادم تا فراموشش کنم و بازیگر خوبی باشم.»

پس از بازی در «هری پاتر»، لیونگ در فیلم «رگیابی تی۲» (T2 Trainspotting) و «قرنطینه‌شده» (Locked Down) که امسال از HBO Max پخش شد بازی کرد.


خواندن مقالات زیر توسط مووی مگ پیشنهاد می شود :

نکات جالبی که درباره فیلم « هری پاتر » نمی دانستید! + تصاویر

تصاویری از بازیگران فیلم « هری پاتر » در گذر زمان

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها