صفحه اصلی > اخبار سینمای ایران : انتقاد شدید یک فعال رسانه ای از مسعود فراستی!

انتقاد شدید یک فعال رسانه ای از مسعود فراستی!

فراستی

مصطفی فقیهی، و سردبیر سایت انتخاب با انتشار متنی در صفحه اینستاگرام خود به شدت به مسعود فراستی حمله کرد!

وی در انتقاد از فراستی نوشت: «راست گفتی، « نوید محمدزاده بازیگر ضعیفیست»، بازیگر تویی که«اسلحه به دست»در «قیام جنگل آمل۱۳۶۰» بازداشت شدی!حکم اعدام گرفتی، یک‌شبه تواب شدی و پس از چندی، منتقد محبوب تلویزیون! تا برای خوشآمد حضرات، دیگران را فحش‌باران کنی!

می‌دانم همچنان به همان تفکرات اوایل انقلاب مُقَیّدی!می‌دانم که می‌دانی مسیٔولین تلویزیون نیز این «نکته» را بهتر از خودت می‌دانند! اما همان جماعت که خداوندگار تفکرات ایدیٔولوژیکند و رقبای مذهبی خود را نیز برنمی‌تابند.

این، البته که نه مهم است و نه مسیٔله‌ی من؛ تو هر چه هستی، ممکن است قابل احترام باشی!

چندان که اعتقادم،همان شعارهای اولیه و به حاشیه‌رانده‌شده‌ی ابتدای انقلاب است که حق اظهارنظر برای همه تفکرات، از جمله مارکسیست‌ها را هم به رسمیت می‌شمرد؛ اما تاریخ را نمی‌توان کتمان کرد و حجاب مکر و دغل و دروغ، بر سرش پوشاند!

مختصر عقلی هم برای دیگران قائل باش و فکر نکن بقیه نیز، چونان مسیٔولان تلویزیون، از سر نیاز به زبان گزنده‌ و فحاش‌ت، تجاهل می‌کنند و خود را به «کوچه علی چپ» می‌زنند!

ای خلیفه‌ی آشفته دماغ و متکبر و متفرعن! بدان که از شگردهای بازیگری‌ات مطلعیم!و از همین روست که تاکید دارم، بازیگر تویی که عمری‌ست در صحنه‌ی زندگی، کار، نشست‌ها، کلاس‌ها، مباحثات، مناظرات و… بازیگری می‌کنی! و رفقایت در تلویزیون نیز، بازی‌هایت را می‌بینند و آن‌ها نیز بازی می‌کنند و برایت کف می‌زنند!

آقای فراستی! راستی سخت نیست عمری بازیگری کردن؟! چرا در این بلبشوی کلاس‌های بازیگری – که هر تازه از راه رسیده‌ای مجوزش را گرفته – برگزار نمی‌کنی؟! از آن بازی‌های زیرپوستی و درونی که دوست داری و خوب می‌شناسی!چشمانت نیز، گویاست و فریبنده! از آن نمونه بازی‌هایی که می‌شود یک عمر، سوارش شد!ژست گرفت،درآمد داشت و بار را بست!

آقای فراستی!زیاد شنیدم که «مرتضی، مرتضی» می‌کنی! اینجا هم بازی می‌کنی، اما بازی‌ات چندان باورپذیر نیست؛ به قول خودت «درنیامده»! تو «#مرتضی_آوینی» را برای چیزهای بهتری می‌خواهی که البته سالیانی‌ست بدان دست یافتی! خوشا به سعادتت!

حقیقتاً چه صبری و چه دلی می‌خواهد۴دهه بازیگری چنین زیرپوستی،حسی و روان!

جناب فراستی! پس هیچ‌کس نداند، من می‌دانم که بازیگر تویی! نه نوید محمدزاده که تنها در یک وادی خاص به نام «سینما» خوش درخشیده… بازیگر تویی آقا مسعود!»



خواندن مقالات زیر توسط مووی مگ پیشنهاد می شو

پاسخ استاد بزرگ شطرنج ایران به فراستی / برای یاد گرفتن شطرنج به کلاس بروید!

مسعود فراستی 20 فیلم محبوب زندگی اش را معرفی کرد!

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها