صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : آنجلینا جولی علیه برد پیت با موضوع خشونت خانگی شکایت کرد!

آنجلینا جولی علیه برد پیت با موضوع خشونت خانگی شکایت کرد!

برد پیت آنجلینا جولی

«انجلینا جولی» مدارک جدیدی در رابطه با اتهام خشونت خانگی همسر سابقش «برد پیت» ارائه خواهد کرد.

دادخواست جولی جمعه ۱۲ مارس ثبت شده و نشان می‌دهند که این بازیگر ۴۵ ساله و فرزندانش قصد دارند ادعای خود علیه پیت ۵۷ ساله را به اثبات برسانند. ستاره «مالفیسنت» (Maleficent) پذیرفته که خود و فرزندانش شهادت دهند.     تمامی فرزندان جولی و پیت – مداکس ۱۹ ساله، پکس ۱۷ ساله، زاهارا ۱۶ ساله، شایلو ۱۴ ساله و ناکس و ویوین دوقلوهای ۱۲ ساله می توانند آزادانه در دادگاه شهادت دهند.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، «ایوی پی. جینگ» کارشناس حقوقی به مجله‌ی Us می‌گوید: «اگر انجلینا مدارک بیشتری برای اثبات خشونت خانگی روی خودش یا فرزندانش داشته باشد، می‌تواند به عنوان الحاقیه‌ای به دادگاه ارائه کند. او می‌تواند بگوید که این مدارک باید به آنچه که قبلاً ارائه داده اضافه شوند

یکی از منابع نزدیک به پیت به مجله می‌گوید این دادخواست تنها اقدام دیگری است برای «لطمه زدن» به بازیگر. او اضافه می‌کند: «در طول چهار یا پنج ماه گذشته چند ادعای انجلینا بررسی و رد شده‌اند. انجلینا پیش‌تر هم از فرزندانش سوءاستفاده کرده بود تا به برد لطمه بزند و این اقدام از همان نوع رفتار است

جولی و پیت در سال ۲۰۰۴ و در حین فیلمبرداری «آقا و خانم اسمیت» (Mr. and Mrs. Smith) با یکدیگر ملاقات کردند و سپتامبر سال ۲۰۱۶ پس از گذشت دو سال از ازدواج‌شان از هم جدا شدند. سپتامبر سال ۲۰۲۰ گزارش شد که پیت به دنبال گرفتن حضانت ۵۰ درصدی فرزندانش است. او کریسمس ۲۰۲۰ را با شایلو، ناکس و ویوین گذراند.

جولی فوریه گذشته در مصاحبه با مجله‌ی «ووگ» اعتراف کرد که جدایی از پیت «بسیار سخت» بوده و در حال حاضر بر روی «التیام خانواده‌» خود تمرکز کرده است.


خواندن مقالات زیر توسط مووی مگ پیشنهاد می شود:

برد پیت در حال حمل بار برای کمک به نیازمندان + تصاویر

10 فیلم برتر برد پیت که حتما باید ببینید! + تصاویر

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها