صفحه اصلی > زرین سینمایی هفته : از اقدام عجیب فیلیمو تا بهم ریختن بیمارستان توسط علی صبوری / زرین سینمایی هفته (226)

از اقدام عجیب فیلیمو تا بهم ریختن بیمارستان توسط علی صبوری / زرین سینمایی هفته (226)

نوروز 1400

 

Zarinاولین لوح زرین سال 1400 رو به بهار تقدیم می کنیم و امیدواریم که سال جدید، سال واقعاً بهتری برای همه ما باشد. از سال 99 که فقط مرگ و بدبختی دیدیم، بلکه سال 1400 چیزهای بهتری ببینیم و برای همه شمایی که دارید این مطلب رو می خونید، سال فوق العاده ای باشه.

از این رو، به دلیل آنچه که « عید شما مبارک » می نامیم،لوح زرینی را به بهار تقدیم می کنیم که اومده و حداقل همین اولش همه رو با هم مهربون کرده!

پیرس مورگان

68466در هفته ای که گذشت، خانم مگان مارکل که عروس خاندان سلطنتی انگلستان هست اومد یه مصاحبه انجام داد و گفت:« جونم بگه براتون وقتی تو کاخ پیش ملکه خانم و بچه ها بودم زندگی نذاشتن برای ما..یه روز زنگ می زد می گفت دختر نکنه بچه ات چپکی در بیاد؟ یه روز می گفت دماغت بی ریخته یه بار می گفت خیر نبینی دختر که از وسط آمریکا عین بختک افتادی به زندگی ما! »

خلاصه این موضوع که مطرح شد، پیرس مورگان که مجری معروف انگلیسی هست اومد و گفت:« آقا من یه کلمه از حرفای اینو باور نمی کنم! این واسه خودش حرف میزنه دیگه، نمیدونم چرا بقیه باور کردن! » آقا همین جمله که گفته شد، سازنده های برنامه « صبح بخیر بریتانیا » اومدن و عذر مورگان رو خواستن و آخرشم این مجری تحت فشار از اجرا کناره گیری کرد!

هیچی دیگه، ما هم اینجا به دلیل آنچه که « آزادی بیان و از اینجور حرفها » می نامیم، تمشک زرینی را به سیستم رسانه ای دنیا تقدیم می کنیم که تو این چند سال اخیر قشنگ یه ترمز دستی اساسی کشیدن و کم کم دارن شبیه ماها میشن!

فیلیمو

68466آقا اواخر سال 99 بود که فیلیمو افزایش قیمت داد و کل مخاطب هاشو غافلگیر کرد. حالا بعد از یکی دو هفته، بازم فیلیمو اومده و این بار یه افزایش قیمت تر و تمیز داده که باعث میشه شما کارتون به لیزر و مراکز مربوط به موی بدن کشیده نشه! در افزایش قیمت های جدید، فیلیمو با احتساب مالیات، هر 6 ماه چیزی بیشتر از 600 هزار تومان از کاربران دریافت خواهد کرد. صاحب فیلیمو هم اومده مصاحبه کرده گفته ما از هیچ جا حمایت نمی شیم و این پولا هم قراره صرف ساختن سریال و اینا باشه!

بهرحال، ما اینجا به دلیل آنچه که « انحصاری می کنم و پول خونتون رو هم می گیرم! » می نامیم، تمشک زرینی را به فیلیمو تقدیم می کنیم که کاری کرده که حتی مسئولین نتفلیکس هم از رفتن به مراکز لیزر بی نیاز بشن و بیان یه مشورتی با این اساتید داشته باشن! سوال ما اینجا اینه که آیا واقعا کسی برای 6 ماه حاضره 600 هزار تومان پرداخت کنه!؟

حاجی فیروز

68466در هفته ای که گذشت یه حرکت « جان سیاهان مهم » است اساسی از شهرداری تهران شاهد بودیم که کلی مفرح بود و باعث نشاط مان شد.

خلاصه قضیه این بود که یکی از مسئولین عزیز اومده و گفته حاجی فیروز چون صورتش سیاه هست باعث ایجاد این ذهنیت میشه که ما ایرانی ها نژاد پرست هستیم برای همین دیگه قرار نیست تو برنامه های نوروزی از این شخصیت استفاده بشه! نکته جالب بخش مدیریتی این عزیز بوده که همه برنامه ها رو کنسل کرده بعدش اومده از کارشناسان نظر خواسته که آیا کار ما درسته یا نه!

بهرحال، ما اینجا به دلیل آنچه که « Black or White » می نامیم، تمشک زرینی را به این مدیر گرامی تقدیم می کنیم و یک تمشک تر و تمیز دیگه به میزان جوگیری اش تقدیم می کنیم که حسابی اول سالی بساط شادی ما را فراهم کرد. بزرگوار حداقل به خودش زحمت نداده که سری به تاریخچه حاجی فیروز بزنه و صحبت های محققین این حوزه رو بشنوه بعد تصمیم بگیره!

علی صبوری

68466آخرین تمشک زرین هفته را هم تقدیم علی صبوری، کمدین مشهور « خندوانه » می کنیم که رفته یک بیمارستان رو بهم ریخته!

ماجرا از این قراره که ظاهراً علی آقای صبوری تپش قلب گرفته و مراجعه کرده به بیمارستان. بعد اینکه دکترها و پرستارها سلامتی ایشون رو بررسی کردن، به مهندس گفتن:« آقا شما چیزیت نیست سالمی! » اما بزرگوار اومده سرشون داد و هوار زده و یه بیمارستان رو گذاشته رو سرش که آقا من مریضم دارم میمیرم شما میگید حالم خوبه! هیچی دیگه، ظاهراً وضعیت اینقدر قاراشمیش بوده که زنگ زدن پلیس اومده مهندس رو دستگیر کرده برده!

بهرحال، ما اینجا به دلیل آنچه که « سلبریتی طلبکار » می نامیم، تمشک زرینی را به این مهندس تقدیم می کنیم که فکر می کند چون فرد مشهوری در اینستاگرام است، می تواند هرکجا هرکاری خواست انجام دهد. کلاً خدا به خیر کند وضعیت ما رو با این سلبریتی های تازه مشهور شده اینستاگرامی!

 

 

ذره بین            

* شما می توانید گزینه های ” لوح زرین بگیر یا تمشک بگیر”  سینمایی یا تلویزیونی تان را به ما معرفی کنید تا آنها را در همین بخش معرفی کرده و جوایزشان را تقدیمشان کنیم! 

این مطلب بصورت اختصاصی برای سایت ” مووی مگ ” به نگارش درآمده و برداشت از آن جز با ذکر دقیق منبع و اشاره به سایت مووی مگ، ممنوع بوده و شامل پیگرد قانونی می گردد.

به خانواده بزرگ جامعه مجازی مووی مگ بپیوندید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها