صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : سه اسپین آف از سریال « بازی تاج و تخت » ساخته می شود

سه اسپین آف از سریال « بازی تاج و تخت » ساخته می شود

اسپین آف سریال بازی تاج و تخت

شبکه تلویزیونی HBO که تولید سریال محبوب “بازی تاج و تخت” را در کارنامه دارد اعلام کرده که سه اسپین آف دیگر از این سریال را در  دست ساخت دارد. HBO ضمن تایید این خبر اعلام کرده که سه اسپین آف جدید بازی تاج و تخت با نام های ۹ Voyages یا ۹ سفر دریایی (با نام دیگر مار دریایی)، ۱۰,۰۰۰ Ships (یا ۱۰ هزار کشتی) و Flea Bottom (نام یک منطقه زاغه نشین) در حال تولید هستند.

سه اسپین آف جدید بازی تاج و تخت در کنار اسپین آف دیگری که قبلا خبرش منتشر شده و قرار است در سال ۲۰۲۲ با نام خانه اژدهاها اکران شود به همراه یک مجموعه انیمیشنی در پاسخ به درخواست بینندگان این سریال برای ادامه آن و همچنین انتقادات نسبت به قسمت پایانی فصل آخر آن تولید می شوند.

با اعلام این خبر تعداد اسپین آف های سریال بازی تاج و تخت به همراه خانه اژدها و همچنین موارد دیگر به عدد شش می رسد تا مخاطبان این سریال چند ساعتی را به تجدید خاطرات بنشینند. گفتنی است خط داستانی این شش اسپین آف نیز براساس ماجراهای نسخه اصلی آن ساخته و پرداخته خواهد شد.

به گزارش روزیاتو اسپین آف ۹ سفر دریایی داستان لرد کورلیس ولاریون با لقب مار دریا و همچنین لرد تایدس و رئیس کاخ ولاریون را روایت خواهد کرد. این اسپین آف که تهیه کنندگان مجموعه تلویزیونی تاریخی رم آن را در دست تولید دارند تاکنون بیشترین پیشرفت را از نظر مرحله تولید داشته و یکی از کاراکترهای آن ظاهرا در «خانه اژدها» نیز ایفای نقش می کند.

پروژه دوم که ۱۰ هزار کشتی نام دارد روی پرنسس نایمریای جنگجو تمرکز دارد؛ یکی از بزرگان کاخ مارتل که پادشاهی دورن را تاسیس کرد. این ملکه به قدری شناخته شده است که دو کاراکتر از مجموعه اصلی بازی تاج و تخت نام او را داشتند. ماجرای این اسپین آف هزار سال قبل از رویدادهای بازی تاج و تخت رخ می دهد و نسبت به کلیه اسپین آف هایی که قرار است ساخته شوند داستان قدیمی تری دارد.

اسپین آف سوم نیز Flea Bottom نام دارد که نام محله ای زاغه نشین در قلمرو پادشاهی است. این منطقه نوعی ماز شامل چندین خیابان است که برخی کاراکترهای اصلی سریال یعنی Gendry Baratheon و Davos Seaworth در آن متولد شده اند.

ماجراهای اسپین آف خانه اژدها هم به گفته سازندگانش سیصد سال قبل از رویدادهای بازی تاج و تخت رخ می دهد و ادامه داستان خانه تارگرین است. این داستان شرح یک جنگ داخلی را روایت می کند که وستروس را به چندین بخش تجزیه می کند.

Tales of Dunk and Egg یا ماجراهای دانک و تخم مرغ هم اسپین آف دیگری است که شایعاتی در مورد آن شنیده می شود که شرح ماجراجویی های یک شوالیه به نام دانکن است. این شوالیه بعدها به تخت پادشاهی دست پیدا می کند و سلطان آئگون پنجم تارگرین خوانده می شود.


خواندن مقالات زیر توسط مووی مگ پیشنهاد می شود:

بازیگر ابتدایی نقش دنریس در « بازی تاج و تخت » از علت جدایی اش از این سریال گفت

10 لحظه مهم « بازی تاج و تخت » که تماشاگران را ناامید کرد! + تصاویر

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها