صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : یک کات 20 ساعته از فیلم « روزی روزگاری در هالیوود » وجود دارد!

یک کات 20 ساعته از فیلم « روزی روزگاری در هالیوود » وجود دارد!

مارگو رابی

«کوئنتین تارانتینو» مدت‌هاست که خود را برای انتشار یک سریال تلویزیونی آماده می‌کند. او نسخه‌ی مینی‌سریال «هشت نفرت‌انگیز» (The Hateful Eight) را از نت‌فلیکس پخش کرد و وعده داده که «روزی روزگاری در هالیوود» (Once Upon A Time In Hollywood) را نیز به همین شکل پخش می‌کند.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، «مارگو رابی» اخیراً در مصاحبه با «ورایتی» فاش کرده است که یک کات بیست ساعته از فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» وجود دارد. او در گفتگو با «امرالد فنل» کارگردان «زن جوان آینده‌دار» (Promising Young Woman) می‌گوید: «خیلی دوست دارم که کات پنج ساعته از تمامی فیلم‌هایم را ببینم. یک کات ۲۰ ساعته از فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» وجود دارد که می‌تواند… چیزهای زیادی وجود دارد که دیده نشد، چیزهایی که شگفت‌انگیز بودند و بنا به هزاران دلیل به کات نهایی راه پیدا نکرد.»

وارنرمیدیا پیش‌تر اعلام کرده بود که کات کارگردان «جوخه انتحار» (Suicide Squad) را منتشر نخواهد. رابی نیز در این گفتگو همین نکته را بازگو می‌کند: «تا جایی که می‌دانم نه، کسی بر روی کات دیوید آیر کار نمی‌کند و قرار نیست عرضه شود.»

تارانتینو در حال نگارش رمان «روزی روزگاری در هالیوود» است و بخش‌های جدید و پایانی متفاوت برای داستان ترسیم کرده است. «برد پیت» بازیگر برنده‌ی اسکار این فیلم در مصاحبه با «نیویورک تایمز» گفته بود که دیدن کات بلندتر «روزی روزگاری در هالیوود» ایده‌ی «بسیار جذابی است.» او تأیید نمی‌کند که مینی‌سریال از نت‌فلیکس پخش می‌شود یا شبکه‌های دیگر اما در این باره می‌گوید: «شما تجربه‌ی دیدن فیلم به شکل سینمایی را در اختیار دارید، اما می‌توانید محتوای بیشتری را در قالب سریال عرضه کنید.»


خواندن مقالات زیر توسط مووی مگ پیشنهاد می شود:

واقعات جالبی که باید درباره فیلم « روزی روزگاری در هالیوود » بدانید! + تصاویر ( بخش دوم )

واقعات جالبی که باید درباره فیلم « روزی روزگاری در هالیوود » بدانید! + تصاویر ( بخش اول )

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها