صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : میلی بابی براون: هیچکدام از فیلم های مارول و DC را ندیده ام و علاقه ای هم به آن ها ندارم!

میلی بابی براون: هیچکدام از فیلم های مارول و DC را ندیده ام و علاقه ای هم به آن ها ندارم!

میلی باب براون

ستاره‌ی سریال «چیزهای عجیب» (Stranger Things) نت‌فلیکس فاش کرده است که هیچ‌یک از فیلم‌های مارول یا «هری پاتر» (Harry Potter) را ندیده است.

براون که به‌تازگی در فیلم «گودزیلا علیه کونگ» (Godzilla vs. Kong) برادران وارنر و لجندری نقش «مدیسن راسل» را بازی کرده، در مصاحبه با ام‌تی‌وی فاش کرده که هرگز فیلم‌های مارول و «هری پاتر» را ندیده.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، براون در پاسخ به این پرسش که بهترین چندگانه‌های سینمایی از نظر او کدامند فاش می‌کند که هیچ‌گاه فیلم‌های مارول را نپسندیده و «داستان‌های واقعی» را به روایت‌های حماسی ترجیح می‌دهد زیرا در «چیزهای عجیب» خودش در چنین پروژه‌هایی بازی می‌کند.

براون فاش می‌کند: «هیچ‌وقت فیلم‌های مارول را ندیده‌ام، فیلم‌های دی‌سی را هم ندیده‌ام. این تازگی دارد، می‌دانم. مورد پسند من نیستند اما مشکلی با آن‌ها ندارم. فقط هیچ‌وقت فکر نکرده‌ام که وای می‌خواهم این فیلم‌ها را ببینم.»

پرسش بعدی ام‌تی‌وی انتخاب میان «هری پاتر» و فیلم‌های «پارک ژوراسیک» (Jurassic Park) است. براون می‌گوید: ««هری پاتر» را هیچ‌وقت ندیده‌ام. می‌دانم، می‌دانم، می‌دانم. دوستان بسیاری دارم که به من نگاه می‌کنند و می‌گوید: «چطور ممکن است؟» جواب می‌دهم که نمی‌دانم.»

براون اضافه می‌کند که فیلم‌هایی «شبیه به «دفترچه خاطرات» (The Notebook)» را ترجیح می‌دهد: «بیایید کمی رومنس وارد فیلم‌ها کنیم.»

سال گذشته براون فاش کرد که پس از رد شدن از سوی سازندگان «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) تا مرز وداع با بازیگری پیش رفته است: «صنعت فیلمسازی پر است از لحظاتی که شما را رد می‌کنند، ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته. پیش از آنکه پاسخ مثبت بگیرید، پاسخ‌های منفی زیادی می‌شنوید – بسیار زیاد. برای آگهی‌های بازرگانی تست بازیگری می‌دادم، راستش برای هر چیزی.»


خواندن مقالات زیر توسط مووی مگ پیشنهاد می شود:

تمام فیلمهای اَبَرقهرمانی که مارول در آینده می سازد+ تصاویر

تمام آنچه که باید از ترتیب تماشای فیلمهای مارول بدانید! + تصاویر

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها