صفحه اصلی > گزارش ویژه : از دانشمند دیوانه الکلی تا زیبایی های سیاره زمین! / پیشنهاد فیلم و سریال آخر هفته (شماره 17)

از دانشمند دیوانه الکلی تا زیبایی های سیاره زمین! / پیشنهاد فیلم و سریال آخر هفته (شماره 17)

بوجک هورسمن (BoJack Horseman‎):

 

بوجک هورسمن (BoJack Horseman‎): یکی از بهترین سریال های تلویزیونی ساخته شده در « نتفلیکس »، « بوجک هورسمن » است.

داستان سریال درباره مرد اسب نمایی است که ستاره یک سریال بوده اما با کنسل شدن پخش، به نگارش زندگینامه خود و تجربیاتش می پردازد.

 این کمدی سیاه و تلخ یکی از هوشمندانه ترین سریال هایی است که نتفلیکس تولید کرده. اگر به دنبال سریالی هستید که دیالوگ های عالی داشته باشد و زندگی واقعی جوامع بشری را برایتان به تصویر بکشد، « بوجک هورسمن » را تحت هیچ شرایطی از دست ندهید!

نمره آی ام دبی بی: 8.7

نمره متاکریتیک: 82

ریک و مورتی (Rick and Morty):

ریک و مورتی (Rick and Morty): یکی از محبوب ترین انیمیشن های چند سال اخیر، ریک و مورتی » است که از شبکه « آدالت سویم » پخش می شود.

داستان این انیمیشن بامزه درباره یک دانشمند دیوانه و الکلی به نام ریک و نوه منزوی اش به نام مورتی است. ماجراهایی که این دو با یکدیگر تجربه می کنند هسته اصلی سریال را تشکیل می دهد.

« ریک و مورتی » بامزه و تماشای آن اعتیاد آور است. انیمیشنی که پخش آن از سال 2013 آغاز شده و به طور شگفت انگیزی از لحاظ کیفی همچنان در اوج قرار دارد. « ریک و مورتی » اگرچه کمدی است و شما را حسابی می خنداند، اما درس های مهمی هم برای زندگی به شما می دهد که قطعاً آن ها را فراموش نخواهید کرد.

نمره آی ام دبی بی: 9.2

نمره متاکریتیک: 85

سیاره زمین (Planet Earth):

سیاره زمین (Planet Earth): گزینه آخر پیشنهادی این هفته ما، تماشای سری مستند های « سیاره زمین » ساخته دیوید آتنبرو است.

تماشای طبیعت از طریق صفحه مانیتور هیچوقت به اندازه تماشای مستند های « سیاره زمین » زیبا نبوده و دیوید آتنبرو شما را با خود به دل زیبایی های این سیاره می برد. سری مستند های « سیاره زمین » تحسین شده ترین و پر هزینه ترین مستندهای ساخته شده در تاریخ تلویزیون است.

تماشای این مستندها باعث شود بیشتر عاشق طبیعت باشید و به برقراری و حفظ آن کمک کنید. 

نمره آی ام دبی بی: 9.4

نمره متاکریتیک: 96

 

این مطلب بصورت اختصاصی برای سایت ” مووی مگ ” به نگارش درآمده و برداشت از آن جز با ذکر دقیق منبع و اشاره به سایت مووی مگ، ممنوع بوده و شامل پیگرد قانونی می گردد.

به خانواده بزرگ جامعه مجازی مووی مگ بپیوندید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها