صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : ستاره « ماتریکس »: یک روز پس از 40 سالگی پیشنهاد بازی در نقش مادربزرگ به من رسید!

ستاره « ماتریکس »: یک روز پس از 40 سالگی پیشنهاد بازی در نقش مادربزرگ به من رسید!

کری آن ماس

«کری آن ماس» می‌گوید یک روز پس از چهل سالگی پیشنهاد بازی در نقش یک مادربزرگ را دریافت کرده است.

«کری آن ماس» بازیگر ۵۳ ساله که قرار است به‌زودی در «ماتریکس ۴» (The Matrix 4) نقش «ترینیتی» را تکرار کند، در مصاحبه با «جاستین بیتمن» در مورد کتابش «صورت: یک فوت مربع پوست» (Face: One Square Foot of Skin) فاش کرده است که بلافاصله پس از ورود به دهه‌ی پنجم زندگی‌اش پیشنهادهای بازیگری متفاوتی دریافت کرده است.

ماس می‌گوید: «شنیده بودم که در ۴۰ سالگی همه‌چیز تغییر می‌کند. باور نمی‌کردم چون به معتقد نیستم به وفق دادن ناگهانی خود با نظام فکری که با من سازگار نیست. اما به معنای واقعی کلمه پس از روز تولد چهل سالگی، فیلمنامه‌ای که برایم ارسال شده بود را خواندم و با مدیر برنامه‌هایم در موردش حرف می‌زدم. او می‌گفت: «نه، نه، نه، آن نقشی که تو خواندی به تو پیشنهاد نشده، نقش مادربزرگ است.» شاید کمی مبالغه کنم، اما یک شبه اتفاق افتاد. از دختر بودن تبدیل شد به مادر و فراتر از مادر.»

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، ماس همین چهار سال قبل برای اولین بار مادر شده است. او اضافه می‌کند: «احساس نمی‌کنی که پا به سن گذاشته‌ای اما ناگهان خودت را روی صفحه می‌بینی. به بعضی از بازیگران فرانسوی و اروپایی نگاه می‌کنم و می‌بینم که آن‌‌ها اعتماد به نفس خاصی در مورد خودشان دارند. مشتاقم که این‌گونه باشم. تمایل شدیدی برایش دارم. بودن در این صنعت ساده نیست. فشار خارجی زیادی وجود دارد.»

علی‌رغم چنین فشارهایی، ماس پس از چهل سالگی هم نقش‌هایی در سریال‌های «جسیکا جونز»، «دردویل» و «مشت‌آهنین» مارول در نت‌فلیکس که البته همگی کنسل شدند بازی کرده است. او دسامبر آینده در کنار «کیانو ریوز» و «جیدا پینکت اسمیت» در «ماتریکس ۴» دیده خواهد شد. «لانا واچوفسکی» نویسنده و کارگردان این فیلم است. دیگر بازیگران جدید چندگانه «پریانکا چوپرا جونز»، «نیل پاتریک هریس»، «جسیکا هنویک»، و «جاناتان گراف» خواهند بود.


خواندن مقالات زیر توسط مووی مگ پیشنهاد می شود:

ماجرای جالب عشق فردی مرکوری به نامزد سابقش که ثروت خود را برای او باقی گذاشت + تصاویر

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها