صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : نامزدهای اسکار چه هدایایی دریافت می کنند؟

نامزدهای اسکار چه هدایایی دریافت می کنند؟

اسکار 2021

پرسشی که ممکن است ذهن بسیاری را مشغول داشته باشد این است که آیا نامزدها و برندگان اسکار ۲۰۲۱ برای حضور در این مراسم دستمزدی دریافت می‌کنند یا نه؟ پاسخ این پرسش به سادگی بله یا خیر نیست.

نامزدها به صورت رسمی مبلغی از طرف آکادمی دریافت نمی‌کنند اما ‌آن‌ها معمولاً “هدایایی” از طرف برگزارکنندگان تحویل می‌گیرند که گاهی ممکن است وجه نقد باشد. امسال بالاترین میزان هدیه ۲۰۵ هزار دلار است اما “نیویورک تایمز” گزارش داده است که چیزهای دیگری نیز به عنوان هدیه به نامزدها تقدیم خواهد شد.

 اسکار

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، اقامت در هتل “پاتر نوستر” سوئد، یک کارتریج ویپ با روکش طلای ۲۴ عیار، یک ان‌اف‌تی از طرف ادونچر میدیا و تالارد کپیتال، کتاب داستان کودکانه ضد-نژادستیزانه و بسیاری دیگر از جمله هدایایی است که نامزدها دریافت می‌کنند.

از این گذشته پرداخت پول به سلبریتی‌ها برای پوشیدن لباس، یا جواهرات در این مراسم غیرمرسوم نیست. “دیلی میل” گزارش داده است که “جواهرسازان پول می‌دهند، کفس‌سازان پول می‌دهند، کمپانی‌های تامپون پول می‌دهند، همه پول می‌دهند. این مبالغ بین ۳۰ هزار دلار تا ۵۰۰ هزار دلار به استایلیست‌ها یا ۱۰۰ هزار تا ۲۵۰ هزار دلار به بازیگران می‌رسد.”

اسکار نود و سوم بامداد روز دوشنبه به وقت ایران در لس آنجلس برگزار شد. گزارش اعلام برندگان و تصاویر فرش قرمز این مراسم را در ایران آرت می‌توانید مشاهده کنید.


 

خواندن مقالات زیر توسط مووی مگ پیشنهاد می شود:

بهترین فیلم های سینمای اسکاندیناوی که باید دید! + تصاویر

بهترین فیلم های نئونوآر قرن بیست و یکم که باید دید! + تصاویر

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها