صفحه اصلی > زرین سینمایی هفته : از ژست عجیب بهاره رهنما تا مقایسه ریحانه پارسا و سوفیا لورن! / زرین سینمایی هفته (228)

از ژست عجیب بهاره رهنما تا مقایسه ریحانه پارسا و سوفیا لورن! / زرین سینمایی هفته (228)

ازدواج ساره بیات با علیرضا افکاری

Zarinآقا در هفته ای که گذشت، خبر رسید که سرکار خانم ساره بیات و آهنگساز کشورمون، علیرضا افکاری، با یکدیگر ازدواج کردند و رفتن سر خونه و زندگیشون.

ما هم خیلی کشش نمیدیم و به دلیل آنچه که « کانگرجلیشن » می نامیم، لوح زرینی را به این دو عزیز تقدیم می کنیم و امیدواریم بشینن هفته ای یه دور « هستی و زمان » رو بخونن که خوندنش دورهم خیلی عاشقانه است و می چسبه!

حسام نواب صفوی

68466در هفته ای که گذشت، یک ویدئو از جناب حسام نواب صفوی در بیمارستان منتشر شد که حسابی همه رو غافلگیر کرد. در این ویدئو، پزشکان و پرستاران در یک اتاق بسته برای آقای نواب صفوی که به کرونا مبتلا شده بودند، کیک تهیه و فشفشفه هوا کردند تا تولدش رو تبریک بگن!

آقا کرونا داره از سر و کول همه بالا میره این کارها چیه آخه! کلی کادر درمان رو اونجا تو اتاق نگه داشتید که بعدش بپرسید:« مردم میخوان از حال الویس پریسلی ایران بدونن!؟ ». نکنید تو رو خدا از این کارها.

بهرحال، به دلیل آنچه که « سلبریتی بازی در دهان کرونا » می نامیم، تمشک زرینی را به کادر درمان آن بیمارستان و حسام نواب صفوی هم که ظاهراً خیلی بدش نمی آمده از این وضعیت تقدیم می کنیم و امیدواریم که از این دست ویدئوهای سمی کمتر ببینیم.

بهاره رهنما مهوش وقاری

68466در هفته ای که گذشت، متاسفانه محسن قاضی مرادی را از دست دادیم و به رحمت خدا رفتند که در همین جا به همسر محترم شون تسلیت عرض می کنیم.

اما بخش تمشک بگیر ماجرا اینجا بود که سرکار خانم بهاره رهنما برای عرض تسلیت نزد خانم مهوش وقاری ( همسر مرحوم قاضی مرادی ) رفته بودند که یک عکس از این ملاقات منتشر شد و باعث شد تمشک زرین ما گوشاش تیز بشه و صاحبشو پیدا کنه!

در این عکس خانم رهنما خوشحال و خندان، یه ژست خیلی اینستاگرام طور گرفتن و به دوربین خیره شدن! بعد از انتشار این عکس اما خانم رهنما گفتن عکس فتوشاپ شده و عکس اصلی رو منتشر کردن و که در عکس اصلی فقط چشمان خانم وقاری یکم به صورت بازتر دیده میشه وگرنه ژست و همه چیز درباره خانم رهنما همون عکسی بودکه قبلا منتشر شده بود!

بهرحال، ما اینجا به دلیل آنچه که « لایکی لایکی » می نامیم، تمشک زرینی را به خانم بهاره رهنما تقدیم می کنیم که نمی دانند کدام ژست برای چه موقعیتی است! به خدا این اینستاگرام آخرش همه ما رو دیوانه می کنه!

محمدرضا گلزار

68466در هفته ای که گذشت، مطلبی درباره دستمزد 18 میلیارد تومانی محمدرضا گلزار برای اجرای مسابقه « هفت خان » منتشر شد که واکنش های گسترده ای را به همراه داشت. بعد از اظهار نظرهای فراوان، در نهایت آقای گلزار آمد در اینستاگرام و یه متنی شبیه این منتشر کرد:« باید سکوت کنی و بگذاری بنالند… آن ها فکر می کنند تو نمی توانی اما تو که می دانی می توانی!…تو محدود به مکان و زمان نیستی و در ایستگاه کوپر زندگانی می کنی… به کسی جواب نده و بگذار موفقیتت را با دیدن اسکناس و دلار در دستانت ببینند نه در کلامت! »

هیچی دیگه، ما هم اینجا به دلیل آنچه که « ابهام در ابهام » می نامیم، تمشک زرینی را به محمدرضا گلزار تقدیم می کنیم که به جای شفاف سازی آمد و یه سری جمله های بی ربط اینستاگرامی را پشت سر هم تلنبار کرد. مثل اینکه عمر ما به این دنیا نیست که بالاخره به طور رسمی بشنویم کی برای کدوم پروژه چقدر دستمزد گرفته!

< class=”mce-object mce-object-undefined”>

68466آقا در هفته ای که گذشت، مصاحبه ای از جناب داریوش کاردان منتشر شد که حسابی عجیب بود.

ایشان که ظاهراً دل خیلی خوشی از اظهار نظرهای ریحانه پارسا نداشته، به انتقاد از اتهام زنی این بازیگر علیه یکی از کارگردانان ایرانی پرداخت و گفت:« من این حرف ها رو باور نمیکنم که کسی ایشون رو مورد آزار جنسی قرار داده باشه.. حالا اگه سوفیا لورن بود یه چیزی اما آخه ریحانه پارسا؟! »

جناب کاردان از شما بعیده! الان یعنی خانمی اگه شبیه سوفیا لورن باشه و ادعا کنه که بهش آزار رسوندن باید حرفشو باور کنیم و کسی هم که شباهتی به ایشون نداره حتما داره دروغ میگه!؟ والا ما نمی دونیم اصلاً حرف های خانم پارسا درست است یا نه که قطعاً با تحقیقات بیشتر مشخص میشه اما این اظهار نظر شما دیگه خیلی ضد زن هست! یعنی دو فردای دیگه یه بنده خدایی هم بخواد حرف بزنه پیش خودش میگه:« من اینقدر قشنگ نیستم که کسی حرفمو باور کنه! »

بهرحال، ما اینجا به دلیل آنچه که « اظهارات ضد زن کارگردان ایرانی! » می نامیم، تمشک زرینی را به مهندس کاردان تقدیم می کنیم که مورد آزار قرار گرفتن را فقط در شرایطی محرز می داند که طرف شبیه سوفیا لورن باشد!

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها