صفحه اصلی > رپرتاژ : چجوری شال و روسری انتخاب کنیم؟

چجوری شال و روسری انتخاب کنیم؟

خرید شال و روسری

چجوری شال و روسری انتخاب کنیم

علاوه بر این که برای داشتن پوششی اسلامی نیاز به خرید شال و روسری داریم، باید به کیفیت این شال ها نیز توجه ویژه ای داشته باشیم.

توجه به کیفیت این محصولات یکی از پارامتر های مهم در انتخاب آن ها است. همچنین موارد متعدد دیگری نیز موجود هستند که باید در خرید آن ها مد نظر قرار گیرند.

اگر شالی که کیفیت مورد نظر و مطلوب ما را نداشته باشد، انتخاب کنیم و خریداری نماییم، پس از مدتی نخ کش شده و در بازه زمانی کوتاهی، غیر قابل استفاده خواهند شد و یا دیگر نمای اولیه را نخواهند داشت.

به همین سبب نیز باید در انتخاب خود نهایت دقت را داشته باشیم. طرح و رنگی را که در خرید شال و روسری انتخاب می کنید نیز در نظر داشته باشید. در ادامه این مقاله به نحوه انتخاب طرح ها و رنگ های مختلف این محصول با توجه به پارامتر های متعدد، می پردازیم.

همچنین در حین خرید به قیمت شال و روسری نیز توجه داشته باشید. هر چه بهای آن بهتر و مناسب تر باشد، مسلما به تعداد بالاتری خواهید توانست، شال و روسری بخرید!

خرید شال و روسری از چه روش هایی صورت می گیرد؟

خرید شال و روسری نیز مانند سایر اقلام، از روش های بسیاری انجام می شود. تهیه این محصول می تواند، از آنلاین شاپ ها صورت گیرد.

در این روش خرید، می توان در سریع ترین زمان ممکن آن ها را تهیه کرد و به خرید و سفارشش پرداخت. همچنین به سادگی می توان تنوعات گسترده این محصول را مشاهده نمود.

در فروشگاه های حضوری انواع شال و روسری یک مشکل اساسی وجود دارد؛ و آن این است که افراد به سختی می توانند، همه مدل های شال و روسری را مشاهده کنند.

مردم در هنگام خرید شال و روسری به روش های حضوری از دیدن طیف وسیعی از رنگ ها و تنوعات این محصول، محروم می مانند.

چون باز کردن و جمع کردن همه انواع آن برای فروشندگان کار دشواری است. به همین سبب نیز روش های خرید و فروش غیر حضوری بیش تر مورد توجه هستند.

در این روش ها، فروشندگان به سادگی می توانند، یک بار همه آن ها را باز کرده و عکس برداری کرده و سپس تصاویر آن ها را برای همه مشتریان خود منتشر کنند و دیگر لازم نیست، یک دور برای هر مشتری مدل های آن را باز کنند.

این امر سبب سهولت کار مشتری و فروشنده می شود. سرعت کار فروشندگان این محصول با این روش آنلاین خرید و فروش بسیار بالاتر رفته و در انرژی آن ها صرفه جویی بسیاری می شود.

 فروشگاه شال و روسری در ایران در سطحی وسیع به صورت های حضوری و غیر حضوری به ارائه خدمات خود به مشتریان می پردازد.

فروشگاه شال و روسری همچنین سفارشات شما را به سادگی ثبت کرده و آن ها را برای مشتریان خود ارسال می کنند.

این مرکز فروش قیمت های این محصول را نیز بسیار مناسب تعیین کرده است. قیمت شال و روسری با توجه به برخی پارامتر ها تعیین می گردد. در ادامه مقاله به این موارد و بهای این محصولات می پردازیم.

خرید شال و روسری در قیمت های ارزان

خرید شال و روسری

قیمت شال و روسری، بر اساس موارد زیر تعیین می گردد:

  • در ابتدا این فروشگاه با توجه به کیفیت و جنس پارچه ها، هزینه آن ها را تعیین می کند. ممکن است در دوخت و تولید این نوع پارچه ها انواع اجناس ابریشمی و با ارزش به کار روند که هزینه نهایین این محصول را به شدت کاهش می دهد.
  • به علاوه اگر بر روی این شال و روسری ها، تزییناتی نیز از انواع پولک، سنگ وآیینه تعبیه شده باشد و در آن به کار رفته باشد، می تواند هزینه آن را تعیین کند.
  • این شال ها با توجه به تعدادی که شما می خرید نیز قیمت گذاری می شوند. اگر به تعداد انبوه آن ها را خریداری کنید و به تهیه آن به صورت عمده بپردازید، قیمت آن ها به شدت کاهش می یابد.
  • قیمت آن ها با توجه به شال هر فصل تعیین می گردد. برای هر فصلی از سال شال ها را با ضخامت پارچه های متعدد نیز می سازند، در ساخت این شال ها برای فصل های سرد تر سال مانند زمستان، از الیاف ضخیم و کلفتی استفاده می شود که هزینه پرداختی آن ها را بیش تر می کنند.

طرح های متنوع شال و روسری در بازار

در این قسمت می خواهیم به طرح های متنوعی که این نوع محصولات در بازار های خرید و فروش اقلام مخصوص به پوشاک بپردازیم و آن ها را شرح دهیم.

برخی از تنوعات آن ها شامل:

  • این شال و روسری ها در نمونه های بهاره در بازار یافت می شوند. نمونه های بهاره دارای ضخامت کم تری بوده و طراحی های بهاری نیز بر آن ایجاد شده است و تم این فصل را در نقش و نگار های آن به کار برده اند.
  • نمونه هایی از این شال و روسری ها، دارای طرح ها و نقش و نگار هایی از حیوانات می باشند که سبب ایجاد طراحی هایی فانتزی بر روی این پوشاک می شوند. مثلا از طرح های فلامینگو، جوجه و… بر روی آن استفاده می شود.
  • همچنین در برخی از نمونه ها طراحی های رسمی ای بر روی آن ایجاد کرده اند. از این موارد در اداره ها و مراسمات دولتی بسیار بهره برده می شود.

همه  نمونه های این شال ها کاربرد های خاص خود را دارا می باشند. برخی از خانم ها در استایل های رسمی خود از روسری های شیک چهار گوش و ساتن نیز استفاده می کنند.

برای این که استایل و تیپی زیبا داشته باشید، نیاز است که از بهترین اقلام شال و روسری در لباس پوشیدن روزانه خود استفاده کنید.

این نوع اقلام زیبا را می توان در منزل نیز استفاده کرد. اگر میهمانی غریبه داشتید، این شال ها در خانه نیز به کار شما می آیند، جنس آن ها به گونه ای است که سبک هستند و در منزل دست و پا گیر شما نیستند.

{jcomments off}

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها