صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : تمام آنچه که باید درباره سریال ترکی فاطما (Fatma) بدانید! + تصاویر

تمام آنچه که باید درباره سریال ترکی فاطما (Fatma) بدانید! + تصاویر

سریال ترکی فاطما (Fatma)

سریال ترکی فاطما (Fatma ) با بازی بورجو بیریجیک توانست در فهرست ۳۶ کشور جزو Top 10 یعنی ۱۰ سریال برتر قرار گیرد.

سریال ترکی فاطما در رده سنی ۱۵+ سال یک سریال اینترنتی ۶ قسمته است که توسط کمپانی آیدیا فیلم کریتیوز تولید شده و ساخته اوزگور اونورمه است. این سریال مهیج از ۷ اردیبهشت امسال در شبکه نت‌فلیکس پخش شد. البته، شما می‌توانید همه قسمت‌های این سریال را از پلت‌فرم‌های پخش اینترنتی ایرانی مانند نماوا نیز مشاهده کنید.

به گزارش مووی مگ به نقل از روزیاتو، سریال جنایی، درام و مهیج فاطما محصول سال ۲۰۲۱ کشور ترکیه است. بازیگرانی چون بورجو بیریجیک، مهمت ییلماز آک، هازال تورسان، شهسوار آکتاش، اوقور یوجل، گلچین کولتور شاهین، دنیز سن حمزه اوغلو و چاعداش اونور اوزتورک در سریال فاطما به ایفای نقش پرداخته اند.

داستان سریال

داستان سریال Fatma درباره فاطما ییلماز، زن ۳۵ ساله‌ای است که به عنوان یک نظافتچی معمولی کار می کند. همسر فاطما به نام “ظفر” که به تازگی از زندان آزاد شده، بعد از مدتی کوتاه ناپدید می شود. زمانی که او که برای جستجو و پیدا کردن ظفر به راه می افتد، مرتکب قتلی ناگهانی می شود و برای زنده ماندن مجبور است به قتل ها ادامه دهد تا شاید راه نجاتی پیدا کند! …

سریال ترکی فاطما (Fatma)

بازی درخشان بورجو بیریجیک در نقش اول این سریال، از همین ابتدا، توانست نظرات بسیاری را به خود جلب کند. در این سریال، روایتی متفاوت از زندگی زنی را مشاهده می‌کنیم که تمام تلاشش را برای دفاع از همسرش می‌کند. زنی که در ظاهر بسیار شکننده است اما روحیه‌ای بسیار قدرتمند و مصمم دارد.

این سریال در واقع روایتی از مشکلات جامعه و اتفاقاتی است که زیر پوست شهر می‌افتد اما کسی به آن‌ها رسیدگی نمی‌کند. داستان این سریال، مخاطبان را آنچنان از لحاظ عاطفی درگیر می‌کند که ندیدن آن را غیر ممکن می‌کند. پس به شما هم پیشنهاد می‌کنیم هرچه زودتر دیدن آن را شروع کنید.

دختری پشت شیشه

بورجو بیریجیک هم اکنون در نقش اول سریال دختری پشت شیشه ( Camdaki Kiz ) نقش آفرینی می کند. این سریال پنج شنبه شب‌ها از کانال D ترکیه پخش می‌شود؛ سریالی پر از التهاب که به تازگی به دلیل نمایش قسمت‌های شکنجه جسمی و روحی دختر توسط مادرش با انتقادات زیادی روبه‌رو و حتی جریمه شده است.

سریال ترکی فاطما (Fatma)

درباره بورجو بیریجیک

بورجو بیریجیک، بازیگر خوش‌چهره و موفق ترک، در ماه می سال ۱۹۸۹ در شهر آنتالیا متولد شده است. نام کامل او بورجو بیریجیک یتکین است. بورجو توانست در سال ۲۰۰۶ عنوان ملکه زیبایی مدیترانه را از آن خود کند.

بورجو که به شخصیت فاطما در سریال فاطما حیات داده است فارغ التحصیل رشته فلسفه از دانشگاه استانبول است. او بازیگری را از سال ۲۰۰۴ با بازی در سریال “داماد خارجی” آغاز کرد.

 

مطالب پیشنهادی:
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها