صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : سلبریتی های مشهوری که شهرت را رها و کاری معمولی را آغاز کردند! + تصاویر

سلبریتی های مشهوری که شهرت را رها و کاری معمولی را آغاز کردند! + تصاویر

تونی دیسیپلین- EastEnders

با برنامه های شلوغ و خسته کننده و نظارت های ناخوشایند و سختگیرانه همیشگی، جای تعجب ندارد که بسیاری از ستارگان تصمیم به بازگشت زندگی دوران قبل از شهرت بگیرند. برخی دیگر نیز توانسته اند همزمان با ادامه فعالیت خود در سینما و تلویزیون به شغل های دیگر نیز بپردازند. اما برخی نیز در شغل های جدیدشان به موفقیت چشمگیری دست یافته و ثابت کرده اند که غیب شدن از برابر دوربین به معنای پایان راه آن ها نیست.

به گزارش مووی مگ به نقل از روزیاتو،  در ادامه این مطلب می خواهیم شما را با سلبریتی های مشهوری آشنا کنیم که زندگی پر زرق و برقشان در صنعت سرگرمی را رها کرده و به یک زندگی عادی بازگشتند.

تونی دیسیپلین- EastEnders

تونی دیسیپلین بازیگر سابق سریال EastEnders ، در اقدامی شجاعانه و برای تبدیل شدن به آتش نشان، دنیای تلویزیون را رها کرده است. تونی که از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ نقش تایلر مون، پسرعموی آلفی مون را در این سریال بازی می کرد، در تصویری از خود در یونیفرم یگان آتشنشانی لندن در اکتبر ۲۰۲۰ در اینستاگرام، از این تغییر شغل خبر داد. این بازیگر سابق که در گذشته مدتی با ژاکلین جوسا نیز نامزد بود، در ماه مارس سال گذشته نیز با انتشار یونیفرم آتش نشانی دیگری به شغل جدید خود اشاره کرده بود. این در حالی است که طرفدارانش به اشتباه فکر کرده بودند تونی برای ایفای نقش یک آتش نشان آماده می شود. جیمز فورد از دیگر بازیگران این سریال که بازیگری را رها کرده و به بنایی پرداخته است از این تصمیم تونی دیسیپلین حمایت کرده است.

هتی بای واتر- EastEnders

هتی بای واتر- EastEnders

هتی در سال ۲۰۱۲ نقش لوسی بیل را در سریال خانوادگی EastEnders ایفا کرد اما دو سال بعد شخصیت او در داستان کشته شد. آخرین بازی او در یک سریال در آوریل ۲۰۱۴ بود اما بعدها برای یک اپیزود فلش بک که در آن مشخص می شود لوسی توسط برادر کوچکترش بابی کشته شده، به سریال بازگشت. بعد از خروج از این سریال، هتی در سال ۲۰۱۵ در Death in Paradise و سریال Delicious در سال ۲۰۱۶ حضور یافت. در این میان ، تصاویری از بای واتر در حال کار در یک کافه در شمال لندن منتشر شد. در اکتبر ۲۰۲۰ بود که هیتی فاش کرد خوشحال است که شخصیت لوسی از سریال مذکور حذف شده است.

ری کویین- X Factor

ری کویین- X Factor

در دورا اوج شهرتش، ری کوین در سال ۲۰۰۶ در سریال مسابقه ای X Factor بیش از ۱۲.۶ میلیون بیننده داشت. بعد از پایان بازی در این سریال، این ستاره ۳۲ ساله دو آلبوم موسیقی منتشر کرده و در سریال های دیگری باز ی کرده است. همچنین او به عنوان جوان ترین خواننده بریتانیایی که بدون انتشار یک تک آهنگ به صدر پرفروش ترین آلبوم در کشور می رسد تاریخ ساز شده است. در زمان شروع شیوع کرونا، ری در تئاتری در لیورپول حضور داشت که مجبور شد درهایش را به روی مخاطبان ببنددد و بدین ترتیب ری برای ماه ها بدون کار و درآمد ماند. به همین خاطر ری کویین به مدت ۳ ماه به عنوان پیک در Hermes مشغول به کار شد. وی در این باره گفته است: «کار هیچگاه متوقف نمی شد. ممکن بود تا ۱۵۰ سفارش در ون خود داشته باشید و از ۸ صبح تا ۶ عصر بیرون بودید. در آن زمان این کار کمک می کرد غذایی روی میز داشته باشیم اما گزارش شده بود که ساعتی ۱۱.۴۰ پوند دستمزد می گیرد اگر چه در واقع اینقدر نبود». این تجربه برای قهرمان سابق مسابقات Dancing on Ice بسیار موثر بود که باعث شد غرورش را کنار بگذارد. بعد از مرگ پدرش در نوامبر گذشته در سالی که ری آن را «کابوس» نامیده است، ری اکنون با برادرهایش وارد کسب و کار فرش شده است.

آدام توماس- Emmerdale

آدام توماس- Emmerdale

آدام توماس به مدت ۹ سال در نقش آدام بارتون در سریال Dales ایفای نقش می کرد تا اینکه در سال ۲۰۱۸ به این نقش آفرینی پایان داد. او در ادامه هفته ای سه روز در یک کمپانی مدیریت دارایی ها که متعلق به یکی از دوستانش بود مشغول به کار شد. توماس در سال ۲۰۱۸ در مصاحبه با میرور گفته است: «برای خودم ثروتی دست و پا کردم. من همیشه در حال تغییر دادن شغلم هستم. خانه بودم و انتظار یک تماس تلفنی برای امتحان بازیگری را داشتم. به کاری نیاز داشتم که کمی تکانم دهد». وی که از همسرش کارولین دو فرزند دارد گفته است: «من خانواده ای دارم که باید از آن ها حمایت کنم و به همین خاطر به نوعی درآمد نیاز داشتم. برای حفظ عقلم نیز مهم است که بیرون رفته و شروع به کار کنم». از آن زمان به بعد است که توماس به عنوان مشاور املاک در یک موسسه مشغول به کار شده است.

شان ویلسون- Coronation Street

شان ویلسون- Coronation Street

شان ویلسون ستاره سابق سریال Coronation Street که به مدت دو دهه نقش مارتین پلت را در این سریال خانوادگی بازی می کرد، دنیای تلویزیون را به خاطر تولید پنیر رها کرده است. او شرکت خودش با نام Saddleworth Cheese Company را در سال ۲۰۰۹ راه اندازی کرد که محصولات معروفی تولید کرده و یک محصول جدید پرطرفدار به نام Smelly Ha’peth معرفی کرده است. ویلسون در ادامه به دانشگاهی در چشایر رفته و دانسته هایش در مورد پنیر را به دیگران آموزش می دهد.

گروه Same Difference- X Factor

گروه Same Difference- X Factor

گروه موسیقی پاپ دو نفره X Factor که از یک خواهر و برادر تشکیل شده است در سال ۲۰۰۷ به شهرت رسیدند. ساران و شان اسمیت از پورتسموث قرارداد قابل توجهی بسته و دو آلبوم نیز منتشر کردند. بعد از فعالیت موسیقایی کوتاه مدتشان، این دو در سال ۲۰۱۴ تصمیم به انحلال گروه گرفته و مسیرهای متفاوتی را در زندگی شان در پیش گرفتند. شان به فعالیت در دنیای موسیقی ادامه داده و به تنهایی به کار خوانندگی پرداخت. اما سارا از دنیای سلبریتی ها فاصله گرفته و یک مدرسه هنری به نام SD studios در شهر محل تولدش تاسیس کرده است.

جرمی ادواردز- Hollyoaks 

جرمی ادواردز- Hollyoaks

جرمی از سال ۱۹۹۵ تا ۱۹۹۹ در سریال Hollyoaks نقش کرت بنسون را بازی می کرد و سپس در سریال Holby City نقش دنی شاوگنزی را بر عهده گرفت. اما بعد از کاهش پیشنهادهای بازی، ادواردز مدتی مجبور شد به عنوان کارگر مشغول به کار شود. در سال ۲۰۱۱ تصویری از او در حال انداختن آشغال در داخل یک فرغون برای کسب و کار باغبانی یکی از دوستانش دیده شد. ادواردز در این مورد گفته است: «در کارگری هیچ احساس شرمی نمی بینم. بازیگری را نمی شناسم که بدون کارهای دیگر به طور مداوم بازی کند. تعداد اندکی خوش شانس وجود دارند اما زیاد نیستند. من یک ۱۰ سال متوالی خوب داشتم». جرمی ادواردز در سال ۲۰۱۹ با قسمتی دیگر از Celebrity X Factor  بازگشت.

کلویی جاسمین- X Factor

کلویی جاسمین- X Factor

کلویی جاسمین از قبل در شو تلویزیونی The Face حضور داشت، جایی که وی توسط نائومی کمپبل راهنمایی می شد. بعدها در سال ۲۰۱۴ جاسمین برای نقش آفرینی در شو The X Factor تست داد اما در هفته دوم از این شو زنده از دور خارج شد. او در ادامه با خواننده استیوی ریچی ازدواج کرد و در سال ۲۰۱۵ با هم به یک خانه در برنامه Celebrity Big Brother رفتند و جایگاه پنجم را بدست آوردند اما یکسال بعد از هم جدا شدند. از آن زمان به بعد، کلویی به حرفه مدلینگ بازگشته و برای برندهای ویوین وست وود و پراپتیک فعالیت می کند.

جما مرنا- Hollyoaks

جما مرنا- Hollyoaks

جما مرنا ستاره سابق سریال Hollyoaks از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۴ نقش شخصیت کارمل خواهر مک کویین را بازی می کرد. او در سال ۲۰۰۷ برنده جایزه بهترین بازی در سریال کمدی در مراسم British Soap Awards  شد و در بخش بهترین بازیگر زن سریال های خانوادگی در سال ۲۰۰۷ نیز نامزد شد. بعد از ترک این سریال، جما تصمیم گرفت خود را از هیاهوی دنیای سرگرمی دیور کرده و رویای همیشگی اش در آموزش یوگا را دنبال کند. او بازیگری را کنار گذاشته و اکنون به عنوان مربی یوگا و مربی شخصی فعالیت می کند.

 

مطالب پیشنهادی:
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها