صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : بازیگران سریال لایو اکشن «Resident Evil» معرفی شدند

بازیگران سریال لایو اکشن «Resident Evil» معرفی شدند

Resident Evil Cast Netflix Series Live Action jpg 75

نت‌فلیکس با انتشار تصویری از بازیگران سریال لایو-اکشن «رزیدنت ایول» (Resident Evil) رونمایی کرد. «لنس ردیک» بازیگر «جان ویک» (John Wick)، در این سریال نقش «آلبرت وسکر» را بازی می‌کند. «آدلین رودلف»، «سینا اگودنگ»، «پوالا نونز»، «تامارا اسمارت» و «الا بالینسکا» از جمله دیگر بازیگران این مجموعه خواهند بود. نت‌فلیکس این بازیگران را در آخرین روز از اولین دوره رویداد «گیکد ویک» معرفی کرد.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، این سریال درام هشت اپیزودی با الهام از بازی ویدیویی به‌شدت محبوب کپ‌کام و با نویسندگی «اندر دب» تهیه‌کننده اجرایی «فراطبیعی» (Supernatural)، و کمپانی کنستانتین فیلم که فیلم‌های «رزیدنت ایول» را ساخته تولید خواهد شد. «رزیدنت ایول» نت‌فلیکس یک داستان جدید در دو خط زمانی روایت می‌کند.

در خط زمانی اول، جید و بیلی وسکر خواهران چهارده ساله به شهر صنعتی راکون سیتی می‌روند و دوران نوجوانی خود را در آنجا سپری می‌کنند. اما هرچه بیشتر در این شهر می‌مانند بیشتر متوجه می‌شوند که آنگونه که به نظر می‌رسد نیست و اینکه شاید پدرشان اسرار شومی در سینه داشته باشد. اسراری که شاید دنیا را به تباهی بکشاند.

در خط زمانی دوم، که در بیش از یک دهه آینده روی می‌دهد، کمتر از پانزده میلیون انسان بر روی زمین باقی مانده‌اند و بیش از شش میلیارد هیولا – انسان‌ها و جانورانی که به تی-ویروس مبتلا شده‌اند. جید که اکنون سی ساله شده، در «دنیای جدید» برای بقا تلاش می‌کند، در حالی که خاطراتش از گذشته – در مورد خواهر و پدر و خودش – دست از سرش برنمی‌دارد.

نت‌فلیکس سریال انیمیشن «رزیدنت ایول: ظلمت بی‌انتها» (Resident Evil: Infinite Darkness) را نیز به تولید رسانده و ۸ ژوئیه پخش می‌کند.

 

مطالب پیشنهادی:
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها