صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : آیا امبر هرد تبدیل به پردرآمدترین بازیگر زن هالیوود خواهد شد؟

آیا امبر هرد تبدیل به پردرآمدترین بازیگر زن هالیوود خواهد شد؟

amber heard

بازیگران فیلم‌های پرفروش ابرقهرمانی اغلب درصدی از فروش را دریافت می‌کنند و حقوق معینی ندارند. برای مثال «رابرت داونی جونیور» برای «انتقام‌جویان: آخر بازی» (Avengers: Endgame) که به وقت اکران پرفروش‌ترین فیلم تاریخ شد، ۲۰ میلیون دلار دریافت کرد و ۸ درصد از سود خالص آن معادل ۵۵ میلیون دلار را نیز به خانه برد. «کریس اوانز» و «کریس همسورث» برای بازی در همین فیلم مارول و دیزنی دست کم ۲۵ میلیون دلار دریافت کرده‌اند.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، بنابراین اینکه یک بازیگر در نهایت چه دستمزدی می‌گیرد بستگی به موفقیت تجاری فیلم دارد. اما به تازگی «دنیل ریکتمن» ادعا کرده است که «امبر هرد» با بازی در «آکوامن و قلمرو گمشده» (Aquaman and the Lost Kingdom) به یکی از پردرآمدترین بازیگران زن هالیوود تبدیل خواهد شد. گزارش‌های غیررسمی حاکی از آن است که هرد دست کم ۵ میلیون دلار به صورت پیش‌پرداخت دریافت کرده است. این دستمزد در صورت پرفروش شدن دنباله ممکن است دو برابر شود. قسمت اول «آکوامن» ۱.۱ میلیارد دلار در سراسر دنیا فروخت.

هرد برای تبدیل شدن به یکی از پردرآمدترین بازیگران زن هالیوود به دستمزدی ۱۵ تا ۲۰ میلیون دلاری نیاز دارد. این در حالی است که بازیگران پردرآمد هالیوود با بازی در چند فیلم به این رقم درآمد سالیانه می‌رسند.

هفته گذشته با تأیید شدن عنوان رسمی «آکوامن و قلمرو گمشده»، هواداران «جانی دپ» همسر سابق هرد دوباره در شبکه‌های اجتماعی خواستار اخراج او شدند و ادعا کردند که قسمت دوم «آکوامن» را تحریم خواهند کرد. دپ پس از شکست در پرونده شکایت از نشریه «سان» که او را «ضارب» همسر سابقش معرفی کرده بود، از فیلم «جانوران شگفت‌انگیز ۳» (Fantastic Beasts 3) برادران وارنر به شکلی محترمانه اخراج و «مدس میکلسن» به سرعت جانشین او شد. دپ علی‌رغم اخراج از این فیلم، برای بازی در تنها یک صحنه دستمزد ۸ میلیون دلاری خود را دریافت کرد.

«جیسون موموآ»، «پاتریک ویلسون»، «نیکل کیدمن»، «ویلم دافو»، «تمورا موریسون» و «پیلو اسبک» از جمله دیگر بازیگران «آکوامن» بودند.

 

مطالب پیشنهادی:
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها