صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : با پیش درآمد سریال «Supernatural» به نام The Winchesters آشنا شوید!

با پیش درآمد سریال «Supernatural» به نام The Winchesters آشنا شوید!

the winchesters

پیش درآمد جدید سریال Supernatural با عنوان The Winchesters هنوز در مراحل اولیه تولید قرار دارد اما اطلاعاتی هر چند اندک در مورد آن منتشر شده است. بر اساس گزارش ها، این سریال بر روی زندگی ماری و جان وینچستر جوان تمرکز دارد، بسیار پیش تر از آنکه سم و دین به دنیا آمده و به شکارچی تبدیل شوند. این سریال که در حال توسعه است، توسط جنسن اکلز، بازیگر سریال Supernatural ، و همسرش دانیل از طریق کمپانی فیلمسازی جدیدشان تهیه خواهد شد. بعد از تاسیس کمپانی فیلمسازی Chaos Machine Productions توسط این زوج در پاییز گذشته، اکلز اعلام کرد: «می دانستیم اولین داستانی که می خواهیم بگوییم داستان جان و مری وینچستر است یا در واقع داستان منشأ سوپرنچرال». سریال Supernatural در ۱۵ فصل منتشر شده و پاییز گذشته بعد از یک دوره طولانی انتشار به پایان رسید.

به گزارش مووی مگ به نقل از روزیاتو، این سریال علمی تخیلی داستان دین و سم وینچستر را روایت می کند که برای شکار موجوداتی که شب ها آشکار می شوند از نقطه ای به نقطه دیگر در آمریکا می روند. فصل اول با جستجوی این دو برادر برای پیدا کردن پدرشان، جان وینچستر، آغاز می شود که در ابتدای فصل دوم می میرد. مادرشان، ماری وینچستر، نیز تقریباً تا فصل دوازدهم حضور نداشت وقتی که در این فصل به زندگی بازگردانده شد. دو برادر همچنین از طریق سفر در زمان و چندین سفر به گذشته، با نسخه های جوان پدر و مادرشان روبرو شده بودند. هنوز اطلاعات زیادی در مورد سریال The Winchesters منتشر نشده اما انتظار می رود که اولین روزهای رابطه جان و ماری پیش از اولین مرگ هایشان را روایت کند. اکلز همچنین تایید کرده که در این سریال پیش درآمدی نقش دین وینچستر را تکرار خواهد کرد و راوی داستان خواهد بود.

بر اساس سناریو رسمی سریال The Winchesters، این سریال «داستان عاشقانه افسانه ای و گفته نشده دیدار جان و ماریا با یکدیگر و چگونگی تلاش آن ها نه تنها برای نجات عشق خود، بلکه نجات تمام جهان خواهد بود». به احتمال فراوان، گذشته ماری وینچستر به عنوان یک شکارچی، قبل از آشنایی با جان نیز در این سریال مورد بحث قرار می گیرد زیرا ماری قبل از آن نیز به شکلی فعال به عنوان شکارچی در کشتن غول ها، هیولاها و دیگر موجودات شرور فعالیت داشت. او پس از آشنایی و نامزدی با جان سوگند یاد کرد که دست از شکار بردارد اما همانطور که شخصیت دین نشان داد، پشت سر گذاشتن آن زندگی ساده نبود. همچنین در این سریال به ارتباط جان وینچستر با گروه موسوم به Men of Letters نیز اشاره خواهد شد.

جان هرگز نمی دانست که پدرش، هنری وینچستر، عضو این جامعه مخفی بوده است اما سرگذشت خانوادگی او ممکن است او را هدفی برای دنیای ماوراءالطبیعه تبدیل سازد. تنها بازیگر تایید شده سریال The Winchesters، اکلز در نقش دین وینچستر است اما انتظار می رود بازیگران نقش پدر و مادر وینچسترها نیز به نقش هایشان بازگردند. با توجه به مشارکت اکلز، به احتمال فراوان دستکم یک اپیزود آزمایشی از سریال The Winchesters ساخته خواهد شد اما توسعه آن دو سال یا بیشتر نیز زمان خواهد بود، اگر چه ممکن است این دوره به دلیل روابط بین تیم خلق سریال اورجینال و شبکه CW کوتاه تر نیز شود. انتظار می رود فیلمبرداری سریال The Winchesters از تابستان یا پاییز سال ۲۰۲۲ آغاز شده و در صورت سفارش یک فصل کامل، شاهد انتشار فصل اول در پاییر ۲۰۲۳ باشیم.

 

مطالب پیشنهادی:

14 سریال جذابی که پس از تماشای « The Wire » باید دید! + تصاویر

با جزئیات مرگ تمام شخصیت های اصلی سریال « The Walking Dead » آشنا شوید! + تصاویر

9 مینی سریال جنایی جذاب انگلیسی که باید ببینید! + تصاویر

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها