صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : خواهر بریتنی اسپیرز تهدید به قتل شد!

خواهر بریتنی اسپیرز تهدید به قتل شد!

جیمی لی اسپیرز بریتنی اسپیرز

«بریتنی اسپیرز» هفته گذشته موفق شد وکیل جدیدی برای رسیدگی به پرونده پیچیده و عجیب سرپرستی کامل پدرش بر روی دارایی‌هایش به دست آورد و پس از ۱۳ سال به همکاری با «ساموئل دی اینگهام» خاتمه دهد. «تی‌ام‌زی» گزارش داده است که «متیو رزنگارت» نماینده حقوقی جدید اسپیرز است که سابقه وکالت برای سلبریتی‌هایی چون «شان پن»، «بن افلک» و «استیون اسپیلبرگ» را دارد. با این حال، وضعیت کماکان پیچیده باقی مانده چرا که خواننده هنوز نمی‌تواند بدون اجازه پدرش «جیمی اسپیرز» هیچ قراردادی را امضاء کند.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، اینگهام یک روز پس از استعفای «لری رودولف» مدیر برنامه‌های بریتنی کناره‌گیری خود را اعلام کرد. اسپیرز در اولین واکنش عمومی خود به این کناره‌گیری‌ها گفت سال‌ها وانمود می‌کرده همه‌چیز روبه‌راه است چون از به اشتراک گذاشتن آنچه برایش اتفاق افتاده «شرمسار» می‌شده. اسپیرز از قاضی «برندا پنی» خواسته بود به سرپرستی «ظالمانه» پدرش پایان دهد. او در دادگاه فاش کرده بود که پدرش او را وادار به استفاده از دستگاه جلوگیری از بارداری کرده تا از «سم اصغری» فرزندی به دنیا نیاورد.

«جیمی لین اسپیرز» خواهر بازیگر بریتنی هفته گذشته ادعا کرد که به دنبال فاش شدن جزئیات بیشتر از سرپرستی پدرش، تهدید به قتل شده است. هواداران او را متهم کرده‌اند که چرا در مورد آن سرپرستی طولانی و جنجالی سکوت کرده بوده است. او در اینستاگرام سکوتش را شکست و نوشت: «تنها به این دلیل چیزی نگفته بودم که احساس می‌کردم تا وقتی خواهرم نتواند به نمایندگی از خودش حرفی بزند و آنچه که باید بگوید را علناً نگوید، من در جایگاهی نخواهم بود که بخواهم حرفی بزنم و این کار درستی نبود. حالا که او به روشنی حرف‌هایش را زده و آنچه که باید را گفته، احساس می‌کنم که می‌توانم از او حمایت کنم و آنچه که لازم است را بگویم.»

جیمی لین به هواداران اطمینان داد: «مدت‌ها پیش از آنکه هشتگی در کار باشد از خواهرم حمایت کرده‌ام و تا مدت‌ها بعد از آن هم حمایت خواهم کرد… این را به یاد داشته باشید.» این بازیگر به دنبال هجوم هواداران به صفحاتش در شبکه‌های اجتماعی درخواست کرد که «تهدید قتل را تمام کنید» و در استوری‌های اینستاگرامش نوشت: «به حق ابراز عقیده همه احترام می‌گذارم، اما ممکن است به تهدیدهای قتل پایان دهید، به ویژه تهدید قتل بچه‌ها.»

خواهر بریتنی دو فرزند، یکی از همسر سابقش «کیس آلدریج» و دیگری از همسر فعلی‌اش «جیمی واتسون» است.

«جیمی لین اسپیرز» شنبه این هفته در اینستاگرام نوشت که به خواهرش «افتخار» می‌کند. اما وقتی بریتنی پیامی طولانی برای هواداران نوشت و از افرادی انتقاد کرد که هیچ‌گاه در این سال‌ها حمایتی از او نشان نداده‌اند، جیمی لین پست اینستاگرامش را حذف کرد. او توضیح داد: «هیچ خوشم نمی‌آید که خواهرم در یک مراسم اهدای جوایز حاضر شود و روی صحنه ترانه‌های ری‌میکس شده من را بخواند! نظام به اصطلاح حمایت احساسات من را جریحه‌دار می‌کند!»

خواهر بریتنی در پستی که حذف کرد تصویری سلفی از خود مقابل آینه به اشتراک گذاشته و نوشته بود: «باشد که آرامش الهی همراه تو و روحت باشد.» با این حال، او دقایقی بعد او متن خود را ویرایش و امکان ارسال نظر را غیرفعال کرد. بریتنی یکشنبه شب ویدیوی جدیدی در اینستاگرام ارسال کرد و به نظر اظهارات حذف شده خواهرش را به تمسخر گرفت: «باشد که امروز خداوند مسرورانه بساطتت را جمع کند.»

«جیمی لین اسپیرز» شنبه این هفته در پست اینستاگرام دیگری ادعا کرده بود که از این حواشی تکان‌دهنده متزلزل نشده است: «در این روز شنبه زیبا احساس صلابت و استواری و ثبات می‌کنم.»

مستند «لکه‌دار کردن بریتنی اسپیرز» (Framing Britney Spears) که با تهیه‌کنندگی «نیویورک تایمز» ساخته شد، آغازگر موج افشاگری‌ها از زندگی غریب و باورنکردنی اسپریز بود. اسپیرز از سنین بسیار کم به شهرت رسید و از همان ایام تا همین روزها طعمه پاپاراتزی‌ها شد. با انتشار آن مستند، جنبش و هشتگ #FreeBritney اعتباری صد چندان پیدا کرد و توجه عموم به زندگی و بازپس‌گیری آزادی خواننده معطوف شد.

اسپیرز از سال ۲۰۱۸ تاکنون در هیچ اجرای زنده‌ای حاضر نشده و اعلام کرده تا زمانی که سرپرستی جنجالی پدرش لغو نشود به خوانندگی روی صحنه بازنخواهد گشت.

 

مطالب پیشنهادی:

دادگاه درخواست بریتنی اسپیرز مبنی بر مالکیت اموالش را رد کرد!

افشاگری بی سابقه بریتنی اسپیرز درباره پدرش و محدودیت هایی که دارد

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها